حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت تماس با ویندوز ۱۰ از طریق نرم افزار Your Phone فراهم خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | مایکروسافت

پیش از این در گزارشی اعلام شد که برنامه Your Phone در ویندوز ۱۰ امکان برقراری تماس تلفنی بر روی دسکتاپ را فراهم می‌کند. قابلیت تماس با ویندوز ۱۰ از طریق نرم افزار Your Phone فراهم خواهد شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

قابلیت تماس با ویندوز ۱۰ در برنامه Your Phone

از آن زمان خبری از این قابلیت در ویندوز ۱۰ نشد. اکنون تصویری از این قابلیت ذکر شده منتشر شده که این ویژگی را با جزییات بیشتر معرفی خواهد کرد.در واقع ویندوز ۱۰ به زودی از جدیدترین نسخه این برنامه پرده خواهد برداشت.


این تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که قابلیت Call به منوی برنامه Your Phone اضافه شده است. همچنین این امکان وجود خواهد داشت تا به مخاطبین گوشی هوشمند خود نیز دسترسی پیدا کنید و با آن‌ها تماس بگیرید. باید اشاره کنیم که این ویژگی‌ها توسط مجوزها در بخش تنظیمات برنامه پشتیبانی می‌شود و اگر این مجوز را ندهید امکان دسترسی به مخاطبین وجود نخواهد داشت.

باید گفت که برنامه Your Phone به سرعت در حال پیشرفت است و روز به روز قابلیت‌های جدیدتر و بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده است. در واقع این برنامه هر روز تعاملی بیشتری میان گوشی هوشمند و سیستم دسکتاپ برقرار می‌کند و این موضوع دست ما را برای استفاده از تجهیزاتمان باز‌تر خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که قابلیت Call چه زمانی به این برنامه اضافه شود اما زمان آن نباید خیلی طولانی باشد در نتیجه در ماه‌های آینده شاهد این ویژگی جدید و کاربردی خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ این قابلیت برای شما می تواند مفید باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

🙂 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)