حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاترول ۲۰۲۰ در امارات دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | خودرو

سه هفته پیش بود که در ترنجی فیس لیفت پاترول ۲۰۲۰ را دیدیم. به نظر می رسد نیسان می داند که پاترول در امارات طرفداران قابل توجهی دارد و خودروی جدیدش چند باری هست که در این کشور لو می رود. پاترول ۲۰۲۰ در امارات دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

پاترول ۲۰۲۰ در امارات

پاترول ۲۰۲۰

پاترول ۲۰۲۰

اخیرا تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که یک شاسی بلند نیسان را در مکانی نامعلوم در امارات نشان می دهد. این اس یو وی فول سایز دارای ۳ ردیف صندلی است و بسته به بازار هدف با نام های مختلفی عرضه خواهد شد. در آمریکا با نام نیسان آرمادا یا تیتان و در بازار کشورهای عربی نیز همان پاترول محبوب خواهد بود.

در تصاویر منتشر شده در فضای داخل کابین دو نمایشگر ویژه سیستم سرگرمی در اندازه های مختلف مشاهده می شود که زیر یکدیگر قرار گرفته اند.

کابین پاترول ۲۰۲۰

کابین پاترول ۲۰۲۰

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط منابع آگاه پاترول ۲۰۲۰ از موتور ۵.۶ لیتری ۸ سیلندر و جعبه دنده اتوماتیک ۷ سرعته استفاده خواهد کرد.

گشتاور این پیشرانه در نسل کنونی پاترول چیزی در حدود ۵۳۴ نیوتن متر است. همچنین می توان پیش بینی کرد مدل های نیسمو نیز همچنان برای بازار خاورمیانه عرضه شوند. نسل کنونی نیسان پاترول در نسخه نیسمو، از ۳۰ اسب بخار قدرت بیش تر و اگزوزهایی بزرگ تر برخوردار است.

اما برای دیگر بازارها می توان انتظار عرضه پاترول یا آرمادا با پیشرانه ۲۷۵ اسب بخاری ۴٫۰ لیتری ۸ سیلندر را داشت. پیشرانه ای که گشتاور آن به ۳۹۴ نیوتن متر می رسد. پاترول در برخی بازارها همچون روسیه، به اندازه کافی محبوب و پرفروش است. البته اگر معنای واقعی پاترول بازی را بخواهید حس کنید، باید سفری به کشورهای عربی داشته باشید! جایی که با نصب توربوشارژرهای بزرگ بر روی پاترول، قدرت های عجیب ۱٫۰۰۰ اسب بخاری از دل آن بیرون می کشند.

پیش از این نیز تصاویری از تست‌های خیابانی نسل جدید پاترول- آرمادا در امارات متحده عربی منتشر شده بود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که پاترول ۲۰۲۰ می تواند خودروی جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid

ایرانی جماعت فقط میتونه ببینه و این ماشینا حتی دیگه تو رویاهای شبشم جایی نداره چه برسه واقعیت

Milad7

اوپس😱😥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)