حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو A6 نوت و K10 نوت رسما معرفی شدند

نوشته

4 سال قبل | 24 دیدگاه | لنوو

لنوو مراسمی در کشور هند برگزار کرده است و از K10 نوت در کنار Z6 Pro و A6 Note رونمایی کرد. لنوو زد ۶ پرو پرچمداری است که در ماه اردیبهشت برای بازار جهانی معرفی شده بود. این گوشی قرار است که در بازار هند با قیمت 472 دلار به فروش برسد. K10 Note و A6 Note به‎ترتیب محصولات میان‎رده و پایین‌رده جدید لنوو به حساب می‌آیند که در ادامه به ارایه مشخصات آنها خواهیم پرداخت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره لنوو A6 نوت و K10 نوت صحبت کنیم.

لنوو کا ۱۰ نوت با قیمت ۱۹۵ دلار

لنوو کا ۱۰ نوت

لنوو کا ۱۰ نوت

این گوشی را می‌توان نسخه جهانی گوشی Z6 Lite یا Z6 Youth لنوو دانست. لنوو کا ۱۰ نوت نوت دارای نمایشگر 6.39 اینچی LCD با رزولوشن Full HD+ است. چیپست این دستگاه اسنپدراگون ۷۱۰ است که با دو میزان حافظه همراه خواهد شد. نسخه ارزان‌تر دارای 4/64 گیگابایت خواهد بود و نسخه گران‌تر 6/128 گیگابایت. البته در کنار جایگاه دو سیم‌کارت شیاری هم برای microSD در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی این دستگاه دارای سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی است که با یک سنسور ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق است. دوربین سلفی این هم گوشی 16 مگاپیکسلی می‌باشد. لنوو برای این دستگاه میان‌رده یک باتری 4050 میلی آمپرساعتی با یک شارژ 18 واتی سریع در نظر گرفته است.

نسخه 4/64 گیگابایتی این گوشی 195 دلار و نسخه 6/128 گیگابایتی 222 دلار قیمت خواهد داشت. K10 Note در رنگ‌های Knight Black و Stardust Blue از ۲۵ شهریور به بازار عرضه خواهد شد.

لنوو ای ۶ نوت با قیمت ۱۱۱ دلار

لنوو A6 نوت

لنوو A6 نوت

این گوشی اقتصادی با هدف جذب مخاطبینی که به‌دنبال گوشی ارزان قیمت و پایین هستند، معرفی شده است. مشخصات این دستگاه در سطح ابتدایی در نظر گرفته شده است. نمایشگر این دستگاه 6.1 اینچ با رزولوشن HD+ می‌باشد. چیپست تعبیه شده در این دستگاه هلیو پی ۲۲ است که با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش از طریق microSD همراه شده است.

قاب پشتی A6 Note پذیرای دو دوربین با چیدمان عمودی است. سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با لنز 5P می‌باشد که در کنار یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق قرار گرفته است. دوربین سلفی این دستگاه هم 5 مگاپیکسلی می‌باشد. ظرفیت باتری این دستگاه هم 4000 میلی آمپرساعت است و خبری از شارژ سریع برای آن نیست.

لنوو قیمت گوشی پایین‌رده جدید خود را ۱۱۱ دلار اعلام کرده است. A6 Note از تاریخ ۲۰ شهریور در رنگ‌های مشکی و آبی با تم طلایی در قاب دوربین و لوگو به بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره گوشی های جدید لنوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

واقعا چرا اینا تو اسمشون Note هست؟😑🤦‍♂️
یکی این یکی ردمی و آنر و فکر کنم بازم باشه😐

m.b

چرا سامسونگ اسم پردازندش رو از بین اینهمه عدد میذاره 980 که دقیقاً اسم پردازنده هوآوی هست؟
اونم موقعی که اصلاً این چند وقت از نامگذاری 3 رقمی هم استفاده نکرده بود…
چرا؟

_V_

نمیدونم

شاید چون میخواسته بین سری پرچمدار و میانرده یه تفاوت بیفته😐

ولی اسم چیپست اونم عدد چه ربطی به اسم خود گوشی اونم حروف! داره؟

m.b

عزیز من 980 یک عدد عمومیه که سامسونگ برای کلنجار رفتن با هوآوی و سر زبونا افتادن ازش استفاده میکنه و note هم یه کلمه عمومیه و ارث پدری سامسونگ نیست و با سامسونگ متولد نشده که پس بقیه برند ها هم مثل سامسونگ برای کلنجار رفتن باهاش و سر زبونا افتادن ازش استفاده میکنن…
کلمه و حروف و عدد هم نداره…
اینا محتوی های عمومی هستن که هر شرکتی میتونه ازشون بهره بگیره… و استفاده سامسونگ از اعداد بقیه برند ها هیچ فرقی از لحاظ تاثیر در عموم، با استفاده دیگر برند ها از کلمات عمومی‌ای که سامسونگ استفاده میکنه نداره…
یکبار برای همیشه این موضوع رو حل کردم…

_V_

نوت به معنی یاد داشت و ثبت کردنه که قاعدتا برای سری نوت سامسونگ معنی میده و درسته

میشه بگید سری ردمی نوت یا همین لنوو و آنر ب چ دلیل این کلمه معنی دار رو استفاده کردن؟!

و اینکه سامسونگ همین چند روز پیش این چیپست رو داد قبل از اون چی؟!!🤔حالا بماند که اون یه عدد بود

_V_

و اینکه اسم یک چیپست رو دارید با اسم چنتا گوشی که تعداد خیلی بیشتری میشنون مربوط میکنید😐

m.b

comment image
بحث جالبی نیست برای پیش بردن علیرضا…

m.b

comment image
بحث جالبی نیست برای پیش بردن علیر.ضا…

Dr.Nazer

اتفاقا نوت دقیقا ارث بابای سامسونگه😐 الجی که گوشیاش قلم داشت اسمش و گذاشت استایلوس بعد شیائومی و لنوو که اصن گوشیاشون هیچ ربطی به یادداشت و قلم نداره اسمشون نوته. نوت و همه میتونن استفاده کنن ولی چون سامسونگ اسم چیپستش و گذاشته اگزینوس ۹۸۰ مشکل داره؟

_V_

خب الان شما به من بگید این عکس چیشد الان نتیجش😐
منم اینارو دیده بودم

قطعا منظور ی گوشی ساز از استفاده کلمه نوت اونم توی گوشیی که قلم داره و وقتی اسمش میاد همه اول یاد قلمش میفتن نمیاد از معنی تبصره بذاره😐یا موسیقی😐

_V_

اوف چه ناظری

نیما عرفانی

بعضی برندها در محصولاتی که ظرفیت باتری بالا و صفحه نمایش بزرگ دارن از کلمه ی نوت استفاده میکنن ، نوت لزوماً به معنیِ یادداشت برداری نیست.
اما سامسونگ اومده از بین این همه عدد و رقم ، از ترکیب عدد ۳ رقمی اونم دقیقاً ۹۸۰ استفاده کرده خب هرکسی یکم با اخبار تکنولوژی آشنا باشه از این حرکت سامسونگ ناخودآگاه ذهنش می‌ره سمت بازی با ارقام و تیکه و کنایه انداختن مستقیم یا غیرمستقیم به هواوی .

m.b

نگفتم بحث جالبی نیست که کشش بدید؟🙄
آقا هر دو آش یه کاسه هستن…
فرقی نمیکنه این کارشون…
سر یه اسم 10 تا نظر گذاشتن خداییش خیلی زور میخواد…😅

_V_

اون ۹۸۰ رو راستش ب نظر منم یه قصدی بوده ولی درباره اسم نوت هنوز میگم
حتی اگر حرف شمارم بگیم باشه! این گوشی الان دقیقا صفحه ۶.۴ اینچش صفحه خیلی بزرگیه یا باتری ۴۰۰۰؟

Dr.Nazer

خدایا بسه دیگه
بابا اصن ما غلط کردیم فن سامسونگیم؛ زنده‌باد هرچی چینیه

نیما عرفانی

(این گوشی الان دقیقا صفحه ۶.۴ اینچش صفحه خیلی بزرگیه یا باتری ۴۰۰۰؟)
خب نحوه ی نام گذاریش مربوط به زمان حال نمیشه که ، از قبل همچین گزینه ای در سبد محصولاتش داشته .در کل من هم موافقم که واژه ی نوت بیشتر از همه به سری نوت سامسونگ میاد اما خودِ اصطلاح نوت صرفاً مختص به سامسونگ نمیشه .
اون قضیه ی نام گذاریِ چیپست اگزینوس ۹۸۰ سامی هم هیچ جوره تو کتم نمیره .

_V_

منم نمیدونم چرا ۹۸۰
کاش میذاشت لااقل ۹۹۰ 😐

ولی باز با اینحال منم تو کتم نمیره ک اینهمه سری نوت اینور اونور ادم میبینه😐حتی الجی ک هموطن سام بود و اتفاقا اون سری گوشیشم قلم داشت نذاشت نوت زد استایلوس،،،بعد ردمی و آنر و لنوو زدن راحت نوت😐😑

نیما عرفانی

(کاش میذاشت لااقل ۹۹۰ 😐)
۹۹۰ که میذاشت ماجرا بدتر داستان میشد😑

نیما عرفانی

بازم جای شکرش باقیه همون ۹۸۰ گذاشت که بی شباهت به چیپست های سری ۹۸xx سامسونگ نیست با این حال هیچ جوره نمیشه منکر قصد و غرض سامسونگ در این نام گذاریِ ۳ رقمی شد.

Dr.Nazer

لبیک یا هواوی که تا قبل از سال ۲۰۰۹، ۲۰۱۰ تو کار آنتن بود

_V_

😐

Dr. DIM

میگم واعظ جان بنظرت یکی مثل خودم برایش پیدا کنیم؟

Dr.Nazer

Dr. DIM
چالتون جان؛ خودت و لو دادی. چندتا اکانت فیک داری پسرم؟ با پیدا شدن سر و کله‌ی خودت و احتمالا این اکانت، به‌زودی اون ۵ تا ماشالله‌خانَم پیدا میشن :’ع

Milad7

قیمت خوبی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)