حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واکمن سونی به مناسبت چهلمین سالگرد معرفی این موزیک پلیر محبوب

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | سونی

سونی در سال ۱۹۷۹ میلادی با عرضه واکمن یا همان Walkman گوش کردن به موسیقی را متحول کرد. حالا این کمپانی به مناسبت چهل سالگی آن، یک واکمن مخصوص عرضه می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا واکمن سونی به مناسبت چهلمین سالگرد معرفی این موزیک پلیر محبوب را ببینید.

نسخه چهلمین سالگرد واکمن سونی

نسخه چهلمین سالگرد واکمن سونی

نسخه چهلمین سالگرد واکمن سونی

واکمن جدید NW-A100TPS دارای لوگوی ویژه چهل سالگی است و از یک قاب نرم و طراحی الهام گرفته از نسخه افسانه‌ای واکمن یا همان TPS-L2 بهره می‌برد. با این حال دیگر امکان پخش نوار کاست وجود ندارد و در عوض می‌توانید از 16 گیگابایت حافظه داخلی یا استریم موسیقی از طریق Wi-Fi استفاده کنید.

این محصول نمادین همچنین دارای یک صفحه نمایش 3.6 اینچی لمسی است که امکان پیمایش رابط کاربری را می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های واکمن NW-A100TPS می‌توان به پشتیبانی از صدای Hi-Res و امکان پخش مداوم موسیقی به مدت 26 ساعت تنها با یکبار شارژ کردن اشاره کرد. در حقیقت با یک موزیک پلیر اندرویدی مستقل روبرو هستیم.

هرچند واکمن NW-A100TPS می‌تواند برای برخی از مردم خاطره انگیز باشد، اما در حقیقت گوشی‌های امروزی به خوبی قادر به پخش موسیقی هستند و کمتر کسی حاضر می‌شود چنین محصولی را صرفاً برای گوش کردن به موسیقی خریداری کند.

واکمن NW-A100TPS سونی در ماه نوامبر با قیمت نزدیک به 500 دلار عرضه می‌شود. نظر شما چیست؟‌ تاکنون واکمن داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

چه زود گذشت 😭

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)