حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری کاملا بی سیم WF-H800 سونی رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | سونی

عموما توصیه می شود که نسل اول فناوری ها را نخرید و ایربادها یا هندزفری‌های کاملا بی سیم دیگر تقریبا به نسل سوم خود رسیده و در سال ۲۰۱۹ بهتر از هر زمان دیگری هستند؛ اما یه چیز کم دارند: رنگ‌های متنوع و زیبا. ایربادز وایرلس سونی WF-H800 می‌تواند این خلا را پر کند. هندزفری کاملا بی سیم WF-H800 سونی رسما معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

سونی WF H800

سونی WF H800

سونی WF H800

کمپانی سونی که بازخورد خوبی از ایربادز ضد نویز WF-1000X M3 گرفته بود، در نمایشگاه IFA 2019 محصول جدیدی را معرفی کرد. تازه‌ترین ایربادز وایرلس سونی با نام کامل WF-H800 H.ear In 3 دارای رنگ‌های متنوعی است؛ برخلاف مدل M3 که رنگ‌بندی آن به خاکستری روشن و مشکی محدود می‌شد.

یکی از گزینه‌های خوش‌رنگ گجت جدید، ترکیب قرمز و مشکی است؛ اما دست خریداران برای انتخاب رنگ‌های متنوعی چون سبز، آبی، مشکی و مرجانی هم باز خواهد بود. مانند مدل M3، هر کدام از این ایربادها نیز همزمان به گوشی متصل می‌شوند. به ادعای سونی، شارژ باتری آن‌ها دوام 16 ساعته خواهد داشت. در واقع برای پخش مداوم موسیقی، 8 ساعت شارژدهی از خود ایربادها و بقیه از کیس باتری آن‌ها تامین می‌شود.

سونی WF H800

سونی WF H800

این ایربادهای سونی دارای درایور ۶ میلی‌متری هستند و ساختارشان به گونه‌ای است که سه نقطه تماس با گوش کاربر ایجاد می‌کنند؛ بنابراین به این راحتی‌ها نمی‌افتند. هرچند سیستم فعال حذف نویز در آن‌ها وجود ندارد؛ اما اگر به خوبی روی گوش کیپ شوند و محیط هم خیلی پر سر و صدا نباشد، این موضوع چندان حس نخواهد شد.

 

 

طبق اطلاعات منتشر شده، ایربادز بی سیم سونی WF-H800 در استرالیا از ماه ژانویه و با قیمت 350 دلار عرضه می‌شود. کمپانی ژاپنی یک واکمن جدید و هدفون های تازه‌ای را نیز با خود به برلین آورده است.

نظر شما درباره سونی WF H800 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

تست مقاومت k20 pro (mi 9t pro) توسط JerryRigEverything هم منتشر شد جناب عطایی…

m.b
m.b

خواهش میکنم…
امتیاز دوربین نوکیا 9 هم در dxo منتشر شده جناب عطایی…

nima.1987

والکمن جدید هم صبح رونمایی شد پوشش داده نشده هنوز 🙂

afsoon

شیائمی خیلی قبل تر ساخته ۲۰ دلار که همین الان میشه با ۲۹۰ هزار تومن خریدش .درایو ۶ داره حرف صدای محیط هم داره .عمر باطری ۵ ساعته هم داره .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)