حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سوپریم با موبایل ۲.۴ اینچی وارد بازار موبایل شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | موبایل

در طول دو دهه گذشته برند Supreme از یک مغازه کوچک فروش لوازم اسکیت در نیویورک به یک کسب و کار میلیارد دلاری موفق تبدیل شد. سوپریم خیلی سریع به یک برند پرطرفدار در نیویورک تبدیل شد و با گسترش بیزنیس خود در زمینه پوشاک، شعبه‌هایی در نقاط مختلف جهان راه‌اندازی کرد. اگر با نام این برند چندان آشنایی ندارید، احتمالا لوگوی سفید و قرمز این شرکت در لباس‌های به چشم‌تان خورده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سوپریم


Supreme سابقه فعالیت در زمینه‌های عجیب و غریبی که ارتباطی به فعالیت اصلی خود ندارد را داشته است. این بار نیز این برند وارد دنیای تکنولوژی شده و به جمع سازندگان گوشی موبایل پیوسته است. این دستگاه را نمی‌توانیم در دسته “گوشی‌های هوشمند” قرار دهیم، چرا که برای عضویت در این دسته واجد شرایط نیست.

این کمپانی به‌تازگی از کاتالوگ‌های پاییز و زمستان سال 2019 خود رونمایی کرده است که این شامل لوازمی از برند مانند کلاه، شلوار و … می‌شود. در میان این لیست یک گوشی هم به چشم می‌خورد. این دستگاه که  “burner phone” نام دارد، از یک دوربین و اتصال 3G بهره می‌برد. گفته شده است که این گوشی توسط Blu تولید شده و بنابراین احتمال آن وجود دارد که یکی از گوشی‌های فعلی بلو ری‌برند شده با همکاری Supreme تولید شده باشد.

از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه اسلات دوگانه سیم‌کارت، نمایشگر 2.4 اینچی، دوربین و لوگوی معروف سوپریم در قاب پشتی و پایین نمایشگر می‌باشد. اما قیمت این دستگاه چند است؟

هنوز هیچ اطلاعاتی درخصوص قیمت این دستگاه منتشر نشده است، اما بهتر است که به آن امیدوار نباشید. این شرکت که سابقه کارهای عجیب زیادی دارد، آجرهایی با برند خود را به قیمت 30 دلار به فروش می‎رساند و کسانی که این آجر را خریداری کرده بودند، حالا در eBay آن را به قیمت 499 دلار می‌فروشند. بنابراین گوشی‌ای که قرار است توسط سوپریم فروخته شود قرار نیست که قیمت پایینی داشته باشد. این را می‌توان با قطعیت از همین حالا عنوان کرد. انتظار می‌رود که این گوشی ابتدایی تنها به واسطه برند Supreme قیمتی معادل با پرچمداران بازار داشته باشد.

نظر شما درباره موبایل سوپریم چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taskin

با این اوصاف که نوشته فک کنم تو گند زدن به سیاست قیمت گذاری کمر اپل رو میشکنه

afsoon

کلاهبردار های قبل تو سوءتفاهم بود

_V_

وات د فااااک

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)