سازمان فدرال هوانوردی امریکا اجازه ی ورود لپ تاپ اپل مک بوک پرو را به هیچ پروازی نمی دهد؛ دستگاه های دارای باتری نامناسب نباید به داخل هواپیما برده شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ممنوعیت مک بوک پرو در هواپیما توسط سازمان فدرال هوانوردی امریکا صحبت کنیم.
هنگامی که مک بوک پرو ۲۰۱۵ شما با صفحه نمایش رتینا در معرض خطر اشتعال باشد، ممنوعیت بردن آن به هواپیما معقول است. اما به گزارش بلومبرگ سازمان فدرال هوانوردی امریکا پا را فراتر نهاده و سایر مک بوک پروهای مشکوک را نیز از پرواز منع کرده است. مک بوک پرو نه اجازه ی بودن در بار هواپیما را دارد و نه اجازه ی بودن در ساک مسافر. به نظر می رسد این دستگاه هم مثل گلکسی نوت ۷ باید در انزوا باشند.
سخنگوی سازمان فدرال هوانوردی امریکا در بیانیه ای به وب سایت The Verge اعلام کرد که چنین محدودیت هایی عادی هستند و هر دستگاهی با باتری لیتیومی که مشکوک به ایراد باشد مثل مک بوک پرو نباید در هواپیما قرار بگیرد. اعمال ممنوعیت تنها بر MacBook Pro احتمالاً کمی دشوار باشد.
بر خلاف نوت ۷ سامسونگ که به علت طراحی متفاوت کاملا شناخته می شد، نمی توان با یک نگاه به لپ تاپ ها آن هم مک بوک پروی ۱۵ اینچی موارد مشکوک را تشخیص داد. اپل نیز مدعی شده که تنها تعداد محدودی از مک بوک ها مشکل دارند.
احتمالا به همین علت، بلومبرگ نوشته که معلوم نیست این ممنوعیت به کجا می انجامد. همچنین در این نشریه ذکر شده که یک ایرلاین اروپایی به نام TUI Group قبل از پرواز و هنگام عبور مسافرین از گیت به مسافرین هشدار می دهد.
می توانید در صفحه ی پشتیبانی اپل، شماره سریال مک بوک خود را وارد کنید تا بدانید لپ تاپ شما دارای باتری معیوب است یا خیر. از همین سیستم می توان در فرودگاه ها استفاده کرد.
نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ منطقی به نظر می رسد اما سخت!
بله این از اپل این قسمت مک بوک های انتحاری،ولی این داستان های باتری برای همه برندها پیش میاد حالا از لپ تاپ بگیر تا گوشی،امکان نداره پرچمدار گوشی یه دفعه باتریش منفجر نشده باشه.
تو یکی دیگه هیچی نگو که هنوز هیچ کمپانی به منفجر شدن نزدیک به سامسونگ هم نشده 🤣🤣😂
نمک😐
آرزو به دل موندید هوآوی تو آمریکا مراسم یه مراسم رونمایی بگیره😁👋😆
یه مشکل واسه نوت 7 پیش اومد کلا سامسونگ جمع آوری کرد و اونایی که خواستن پولشون رو پس گرفتن به همراه هدیه،بعضی ها هم یه گوشی دیگه از سامسونگ گرفتن به همراه هدیه و گیفت کارت،برای همینه میگم سامسونگ تو مشتری مداری حرف اول رو میزنه،احترام به مشتری حرف اول سامسونگ هست،ولی مشتری مداری هوآوی رو نگاه کن بالای 47 درصد ناراضی هستن خیلی حرفه بالای 47 درصد ناراضی باشن از خدمات پس از فروش.
یه زمانی میگفتن محصولات ما اتیش نمیگیره برای تمسخر سامسونگ
حالا خودشون مورد تمسخر قرار گرفتن
زمین گرده
تا حالا هر برندی یکی دیگه رو کوبید یه بلایی مثل اون یا بدترش سرش اومده
ایمنی شوخی بردار نیست! با کسی تعارف ندارن!