حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو رینو ۲ با ۲۰ برابر زوم ۶ شهریور ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اوپو

اوپو به تازگی با انتشار یک توییت اعلام کرده است که رونمایی از نسل دوم گوشی‌های با قدرت زوم بالای خود را با نام اوپو رینو ۲ (Oppo Reno 2) در تاریخ ۲ شهریور انجام خواهد داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اوپو رینو ۲ (Oppo Reno 2)

اوپو رینو ۲ (Oppo Reno 2)

اوپو رینو ۲ (Oppo Reno 2)

رونمایی از Oppo Reno 10x Zoom Edition با داشتن قابلیت زوم ۱۰ برابری پیشرفت بزرگی را در بخش دوربین گوشی‌های هوشمند رقم زد، با این حال به نظر می‌رسد اوپو قصد دارد در این مسیر به پیشروی خود ادامه دهد. خبرها حاکی از آن هستند که اوپو قصد دارد تا دو هفته آینده از نسل دوم این سری با نام Oppo Reno 2 رونمایی کند.

اوپو امروز این موضوع را با انتشار یک توییت تایید کرد. در این توییت به این موضوع نیز اشاره شد که دوربین این گوشی هوشمند چهارگانه بوده و از زوم 20 برابری پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین در تصویر موجود در این توییت می‌توانیم دوربین سلفی پاپ آپ موسوم به Sharkfin را مشاهده کنیم.

پیکسل ۴ شاید قابلیت زوم ۲۰ برابری داشته باشد

مشخص نیست که زوم 20 برابری گوشی Oppo Reno 2 از کدام نوع دیجیتالی، هیبریدی و یا پریسکوپی خواهد بود. درگوشی Oppo Reno 10x Zoom Edition می‌توانستیم زوم پریسکوپ 6 برابری، زوم هیبریدی 10 برابری و زوم دیجیتالی 60 برابری را مشاهده کنیم. بنابراین بزرگنمایی 20 برابری نمی‌تواند مربوط به زوم دیجیتالی باشد، زیرا در نسخه قبلی رقم بالاتری ارایه شده است.

اگر عدد 20X مربوط به زوم هیبریدی باشد، این غول چینی چالش‌های سختی را در پیش رو خواهد داشت. برای ایجاد سطح بالای بزرگنمایی هیبریدی علاوه بر قدرت بالای زوم اپتیکال، پردازش‌ تصویر قدرتمند نیز مورد نیاز است. بنابراین ارتقای سنسور پریسکوپی نباید باعث تعجب کاربران شود.

اوپو

اوپو

اطلاعات زیادی از دوربین چهارگانه مورد استفاده در اوپو Reno 2 وجود ندارد. با این حال امیدواریم هم‌چون نمونه به کار رفته در Oppo Reno 10x Zoom Edition دو سنسور اصلی و زاویه باز را شاهد باشیم. استفاده از سنسور دوربین با لنز ماکرو و سنجش عمق، به یک ترکیب استاندارد در دوربین‌های چهارتایی تبدیل شده است. از این رو این دو نوع سنسور نیز می‌توانند در اوپو رنو 2 استفاده شود.

مطابق توییت منتشر شده این گوشی هوشمند در ابتدا برای بازار هند عرضه می‌شود. امیدواریم اوپو این نسخه را هم‌چون نسل اول در بازارهای گسترده‌تری عرضه نماید.

منتظر اوپو رینو ۲ با زوم ۲۰ برابر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

بزرگان موبایل هنگ کردن از پیشرفت این چینی ها

aliasad

اوپو فوق العاده فایند ایکسش هنوزم به نظرم زیبا ترین موبایله

Milad7

فوق العاده اس ….

Milad7

اگر 10X اش اپتیکال باشه محشره 🙂

afsoon

یا خدا .زوم اپتیکال ده برابری و هیبرید بیست برابری و احتمالا صد برابری دیجیتال 😍😍😍😍😍😍😍😍😍وحشتناک خوبه

Taskin

اپو با اینکه مسلمون نیست ولی فک کنم تینو میسازه واسه عید فطر ماه رو رصد کنه

MohammadFarhaadi

واقعا سرعت رشد دوربینها عالی شده.با این سرعت تا چند سال آینده میشه بجای دوربین شکاری ازشون استفاده کرد!!!🤣🤣🤣

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)