حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممنوعیت مک بوک پرو در هواپیما توسط سازمان فدرال هوانوردی امریکا

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل

سازمان فدرال هوانوردی امریکا اجازه ی ورود لپ تاپ اپل مک بوک پرو را به هیچ پروازی نمی دهد؛ دستگاه های دارای باتری نامناسب نباید به داخل هواپیما برده شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ممنوعیت مک بوک پرو در هواپیما توسط سازمان فدرال هوانوردی امریکا صحبت کنیم.

سازمان فدرال هوانوردی امریکا

سازمان فدرال هوانوردی امریکا

سازمان فدرال هوانوردی امریکا

هنگامی که مک بوک پرو ۲۰۱۵ شما با صفحه نمایش رتینا در معرض خطر اشتعال باشد، ممنوعیت بردن آن به هواپیما معقول است. اما به گزارش بلومبرگ سازمان فدرال هوانوردی امریکا پا را فراتر نهاده و سایر مک بوک پروهای مشکوک را نیز از پرواز منع کرده است. مک بوک پرو نه اجازه ی بودن در بار هواپیما را دارد و نه اجازه ی بودن در ساک مسافر. به نظر می رسد این دستگاه هم مثل گلکسی نوت ۷ باید در انزوا باشند.

سخنگوی سازمان فدرال هوانوردی امریکا در بیانیه ای به وب سایت The Verge اعلام کرد که چنین محدودیت هایی عادی هستند و هر دستگاهی با باتری لیتیومی که مشکوک به ایراد باشد مثل مک بوک پرو نباید در هواپیما قرار بگیرد. اعمال ممنوعیت تنها بر MacBook Pro احتمالاً کمی دشوار باشد.
بر خلاف نوت ۷ سامسونگ که به علت طراحی متفاوت کاملا شناخته می شد، نمی توان با یک نگاه به لپ تاپ ها آن هم مک بوک پروی ۱۵ اینچی موارد مشکوک را تشخیص داد. اپل نیز مدعی شده که تنها تعداد محدودی از مک بوک ها مشکل دارند.

احتمالا به همین علت، بلومبرگ نوشته که معلوم نیست این ممنوعیت به کجا می انجامد. همچنین در این نشریه ذکر شده که یک ایرلاین اروپایی به نام TUI Group قبل از پرواز و هنگام عبور مسافرین از گیت به مسافرین هشدار می دهد.

می توانید در صفحه ی پشتیبانی اپل، شماره سریال مک بوک خود را وارد کنید تا بدانید لپ تاپ شما دارای باتری معیوب است یا خیر. از همین سیستم می توان در فرودگاه ها استفاده کرد.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ منطقی به نظر می رسد اما سخت!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

بله این از اپل این قسمت مک بوک های انتحاری،ولی این داستان های باتری برای همه برندها پیش میاد حالا از لپ تاپ بگیر تا گوشی،امکان نداره پرچمدار گوشی یه دفعه باتریش منفجر نشده باشه.

afsoon

تو یکی دیگه هیچی نگو که هنوز هیچ کمپانی به منفجر شدن نزدیک به سامسونگ هم نشده 🤣🤣😂

_V_

نمک😐

chalton

آرزو به دل موندید هوآوی تو آمریکا مراسم یه مراسم رونمایی بگیره😁👋😆
یه مشکل واسه نوت 7 پیش اومد کلا سامسونگ جمع آوری کرد و اونایی که خواستن پولشون رو پس گرفتن به همراه هدیه،بعضی ها هم یه گوشی دیگه از سامسونگ گرفتن به همراه هدیه و گیفت کارت،برای همینه میگم سامسونگ تو مشتری مداری حرف اول رو میزنه،احترام به مشتری حرف اول سامسونگ هست،ولی مشتری مداری هوآوی رو نگاه کن بالای 47 درصد ناراضی هستن خیلی حرفه بالای 47 درصد ناراضی باشن از خدمات پس از فروش.

Amir galaxy

یه زمانی میگفتن محصولات ما اتیش نمیگیره برای تمسخر سامسونگ
حالا خودشون مورد تمسخر قرار گرفتن
زمین گرده
تا حالا هر برندی یکی دیگه رو کوبید یه بلایی مثل اون یا بدترش سرش اومده

Milad7

ایمنی شوخی بردار نیست! با کسی تعارف ندارن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)