حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر بی سیم فوق‌ سریع ۳۰ واتی هواوی تاییدیه گرفت

نوشته

4 سال قبل | 54 دیدگاه | هواوی

تقریباً در این که هواوی این روزها یکی از پیشروترین برندها برای شارژ سریع است شکی نیست. این پیش رو بودن پیش از این چه در شارژ با سیم و چه در شارژ بیسیم اثبات شده است. امروز شارژر بی سیم فوق سریع ۳۰ واتی هواوی موفق به کسب تاییدیه FCC شد. حتما شما هم حدس می زنید که شارژر مذکور می‌تواند در گوشی‌های هواوی میت ۳۰ مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شارژر بی سیم فوق سریع ۳۰ واتی هواوی

گزارش جذابی روز گذشته منتشر شد که خبر از پشتیبانی گوشی‌های سری میت ۳۰ هواوی از فناوری شارژ بیسیم 25 وات می‌داد. امروز این ادعا توسط تاییدیه‌ی صادر شده از سوی FCC این خبر را تایید می‌کند! اسناد این تاییدیه نشان می‌دهد که شارژر بی سیم ۳۰ وات هواوی (که حتی 5 وات هم قدرت بیشتری را ارائه می‌کند) به مرحله‌ی تولید تجاری رسیده است. با این حال این اپلیکیشن به صورت کامل تایید نشده است چرا که نمی‌تواند الزامات خروجی ۳۰ وات را برآورده کند.

این می‌تواند دو نکته باشد؛ هواوی در آینده‌ای نزدیک پس از عرضه‌ی گوشی‌های سری میت 30 خود این شارژر بیسیم جذاب را ارائه می‌کند یا‌ آنکه برای عرضه‌ی یک شارژر 20 وات تلاش می‌کند. به هر ترتیب موردی که هست، پرچمداران نسل آینده‌ی هواوی از فناوری شارژ بیسیم سریع پشتیبانی می‌کنند.

شما منتظر شارژر بی سیم فوق سریع ۳۰ واتی هواوی هستید؟ شارژ بی سیم چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
54 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed mirzaei

اگر 30 وات باشه عالیه ، با لو رفتن مشخصات جدید میت 30 پیشرفتش نسبت به نسل قبل رو بیشتر میفهمیم

✔ TVKade

معکوس بیسیم 15 وات
بیسیم 25 وات
سیمی 55 وات

afsoon

میت ۳۰ پرو احتمالا همه رو به خاک و خون بکشه .چیپ کایرین ۸۱۰ داخل بازی بابجی می‌تونه بازی رو در حالت اچ دی ار۱۰ اجرا کنه .فقط اسنپ۸۵۵ و ۸۴۵ این توان رو دارند و واسه یه چیپ میانرده این عملکرد فوق العاده هست

علی شیخ زاده

بهترین چیپست میانرده تا به امروزه

_V_

حالت hdr10 ؟
Wtf😑

Mahdi.L

روی حالت HDR روی نوت۹ و اس۹ و اس۱۰ و نوت۱۰ هم قابل اجراست، منتها فقط SD845 /855 میتونن با نرخ ثابت 60FPS اجراش کنن

Dr.Nazer

باید در عمل تست بشه؛ نه مثِ شارژرِ ۴۰ واتیِ P30 Pro که سرعت شارژش با 25 وات Note 10 Plus یکی بود :-/

✔ TVKade

اره هر 6 ماه یبارم باید باتری عوض کرد.

Dr.Nazer

فرزندم ۲۵ واتِ واقعی اینه نه اونی که هواوی جونِت استفاده میکنه. اگه اینطوره پس Mate 30 Pro رو کلا باید تو باتری فروشی استفاده کنی؛ طبق گفته‌ی قدیمیت هم بعد ۳ ماه سایه میندازه و به خاک میره :-/

نیما عرفانی

عزیزم شارژر ۲۵ وات سامسونگ برای نوت ۱۰ تقریباً ۱۱ ماه بعد از شارژر ۴۰ وات هواوی اومد که اگه شارژر ۴۵ وات سامسونگ هم در نظر بگیریم که جداگانه اونم فقط برای نوت ۱۰ پلاس به فروش میرسه ، در برابر شارژر ۵۵ واتی که هواوی داخل جعبه میخواد بذاره هیچی حساب نمیشه .
ضمناً من اون مقایسه ی شارژر ۲۵ وات سامسونگ و ۳۰ وات وان پلاس رو به دلایلی که بعداً میخوام بفرستم قبول ندارم . حالا شما هی سنگشو به سینه بزن.
لازم به ذکرِ که شارژ بیسیم میت ۳۰ پرو از شارژ سیمی ۲۵ وات نوت ۱۰ بازم ۵ وات بیشترِ دکتر دیگه شارژر سیمی ۵۵ واتیش به کنار…
حرفی؟ سخنی؟

علی شیخ زاده

جناب دکتر شما انگار خوب به تست ها دقت نمیکنید گوشی هواوی تا ۷۰ درصد بسیار سریع شارژ میشه ولی ۳۰ درصد باقی مونده بخاطر ضربه نزدن به باتری آروم آروم سرعت شارژ رو پایین میاره جوری که اون ۴ درصد اخری خیلی طول میکشه تا ۱۰۰ بشه.
ولی شارژر سامسونگ بطور یک نواخت تر شارژ میکنه برگردید ویدیو دو روز پیش رو ببینید وقتی باتری بالای ۷۰ درصد میرسه سرعت شارژ رو انچنان که باید پایین نمیاره خصوصا اون ۴ درصد اخر.
و این تنها دلیل سریع شارژ شدن گوشی سامسونگه
و این یعنی احتمال خرابی باتری در گوشی سامسونگ بیشتر از نمونه هواویه.
۴۰ و ۲۵ وات واقعی و غیر واقعی نداره اینجور حرفا از شخصی که مرتبا سایت های تکنولوژی میره بعیده.
برق برقه منتها بستگی به فناوری و تکنیک شرکت سازنده داره ک چطور پروسه صفر تا صد شارژ کردن شارژر رو برنامه ریزی کنه.

Dr.Nazer

اساتید من دوباره میگم؛ “جوابی که من به ترولا میدم با جوابی که بقیه میدم فرق میکنه”!!

✔ TVKade

LOL ممنون که موجبات خنده و شادی مارو فراهم می کنید.
دلیل زودتر شارژ کردن سامبمب اینه که به طول عمر و سلامت باتری اهمیتی نمیده و یک منبع درامد دیگه برای این شرکت با فروش مجدد باتری ایجاد میکنه.
باتری های هواوی و اپل بهترین الگوریم باتریو در این صنعت دارن و چند سال بدون مشکل دوام میارن.
من نگفتم بعد از سه ماه سایه میندازه، چشات رو قشنگ باز کن گفته بودم بعد از سه ماه باید منتظر BURN-IN باشید یعنی اینکه با توجه به نحوه استفاده ممکنه این اتفاق ماه های اول بیفته ممکنه چند سال طول بکشه. دیر و زود داره… سوخت و سوز نداره.

Jason bourn

اها پس‌ نوب سگ گرامیمون میگه ۲۵ وات شارژر از صفر تا ۱۰۰ باتریو به فنا میده
بعد ۵۵ وات شارژر از ۰ تا ۷۰ درصد هیچ مشکلی نداره و باتریش ۱۵ سال دوام داره؟
که اینطور میگی بعد سه ماه burn in میشه( به فارسی تفلظش میشه برن این اگر سواد نداری روت نمیشه بنویسیش 😉 ) الان شد سوخت و سوز نداشتن؟
فعلا تو داغ رونمایی هستی بزار معرفی بشه موارد برای قهوه ای کردن این گوشیم زیاد هست

Dr.Nazer

bourn
از یه ترول بیشتر از این نمیشه انتظار داشت :-/

نیما عرفانی

(میگه ۲۵ وات شارژر از صفر تا ۱۰۰ باتریو به فنا میده
بعد ۵۵ وات شارژر از ۰ تا ۷۰ درصد هیچ مشکلی نداره و باتریش ۱۵ سال دوام داره؟)
هواوی از شرکت TÜV Rheinland (یک کمپانی معتبر آلمانی که به محصولات گواهی نامه می‌دهد) گواهی ایمنی گرفته است. باتری‌ها و شارژرهای فوق سریع هواوی از تست‌های متعدد TÜV (تست افتادن، تست شارژ سریع، تست قرار گرفتن در معرض دمای بالا و غیره) سربلند بیرون آمده‌اند و کابل‌های‌شان هم به خوبی بررسی شده‌اند.

The Destroyer

از جناب عرفانی و آقای شیخ زاده عذر میخوام ولی باید به این یه چیزی بگم

ببین عزیزم تو الان داری از چی میسوزی؟ از این که هواوی هنوز تو میانرده هاش از oled استفاده نمیکنه؟ دنبال خراب کردن صفحه های اولدی که ضعف برند محبوبت رو جبران کنی؟ این همه آدم گوشی موبایل دستشون صفحه ش اولده و 3-4 سال هم هست گوشیشون رو دارن. اون مشکل از s9 به بعد حل شد. هرچند قبل از اون هم این مشکل زیاد دیده نمیشد. حرف تو عین حرف چالتون که میگفت “گوشی های هواوی در طی 6 ماه 30 درصد افت کیفیت دارن” از پایه و اساس ایراد داره.

Jason bourn

@نیما
خوب ربطش چیه یعنی الان هر برندی این گواهیو نداره گوشیاش خراب میشن؟
شما به من اینو ضمانت کن تو دراز مدت شارژر ۲۵ وات سامسونگ آسیب بیشتر از شارژر ۵۵ وات هواوی میزنه
حتی خود منم نمیتونم عکسشو ضمانت کنم

نیما عرفانی

(خوب ربطش چیه یعنی الان هر برندی این گواهیو نداره گوشیاش خراب میشن؟
شما به من اینو ضمانت کن تو دراز مدت شارژر ۲۵ وات سامسونگ آسیب بیشتر از شارژر ۵۵ وات هواوی میزنه
حتی خود منم نمیتونم عکسشو ضمانت کنم)
ضمانت؟؟مگه من مسئول ضمانتم؟ یعنی با این طرز تفکر کلاً هرچی گواهی و لایسنس از هر مرجع معتبر در هر زمینه ای بود رو نیست و نابود کردی.
حالا اگه همین اتفاق برای سامسونگ می افتاد به عنوان نفر اول در صف حامیان سامسونگ حضور فعال داشتی و دیگه سر از پا نمیشناختی .
یعنی اینقدر برات سخته و کسر شأن می‌دونی که قبول کنی هواوی تو زمینه ی فناوری های مربوط به باتری و شاژرر عملکرد بهتری از سامسونگ داشته ؟؟؟ دیگه اینقدر فرافکنی نیاز نیست و یک کلام ختم کلام بگو به عنوان یه فن سامسونگ اعتقاد داری که شارژر ۲۵ و ۴۵ وات برند محبوبت رو بهتر از شارژر ۴۰ و ۵۵ وات هواوی میدونی، چه از بُعد کمی و بازده و چه از بُعد کیفی که امنیت هم شاملش میشه.

Jason bourn

جدی؟ همین موسسه های معتبر گفتن پی ۳۰ پرو بهترین گوشی سال هست خودت قبول داری؟
این موسسه ها کم افتخار ندادن به سامسونگ از بهترین شدن گوشی سال بگیر تا بهترین گوشب فلان نمایشگاه و بهترین گوشی تو دوربین و …
ولی تو این چندسالی که اخبارو تعقیب میکنم یه چیز یاد گرفته باشم همینه که هیچ کدوم از اینا تو دنیای واقعی اهمیتی نداره
بار ها سامسونگ صدرنشین dxo شده و من همیشه بهش انتقاد داشتم ولی همین چالتون بزرگوار میومد به من میگفت ضد سامسونگم زمان اس۷ همینارو میگفت تو میفهمی یا اون کارشناسا
هواوی تو باتری لایفم تا جایی که یادمه خیلی عملکرد خوبی نداشته امسال
شما تست همین فونباف رو نگا روی رز fhd و پرفورمنس خاموش بازم با اختلاف ناچیزی تونست اس ۱۰ پلاس رو تو qhd شکست بده
البته واعظم لینکایی به اشتراک گذاشت که امثال شمارو متقاعد کنه که عزیز دلم تموم شد دوران پادشاهی تو باتری لایف
تو همین شارژ سریعم فعلا که تا قبل میت ۳۰ بازم جلو سامسونگ و اوپو و ویوو کم اورده
و مطمئن باش ( حداقل اوپو و شیائومی و ویوو ) بیکار نمیشنین هواوی با شارژر ۵۵ واتیش جولان بده

Jason bourn

بعدشم من کجا بهتره؟ شمایی که میگی چون از یه موسسه یه گواهی داره ( حالا انگار بقیه استانداردایی پاس نکردن همینطوری عین سایپا یه چیز تولید کردن دادن بیرون… ) پس نتیجه میگیری ۵۵ وات اسیب کمتر میزنه نسبت به ۲۵ وات
“که شارژر ۲۵ و ۴۵ وات برند محبوبت رو بهتر از شارژر ۴۰ و ۵۵ وات هواوی میدونی، چه از بُعد کمی و بازده و چه از بُعد کیفی که امنیت هم شاملش میشه.”
خودت عملا به عنوان یک فن هواوی اینو رسوندی بهم که معتقدی ۵۵ وات هواوی از بعد کیفی و امینتی بهتر از شارژر ۲۵ وات سامسونگه خوب من تا فردا صبحم بحث کنم میگی نه ۴۵ وات سامسونگ به باتری ضرر بیشتری میرسونه نسبت به ۲۵ واتش و ۲۵ واتشم از ۵۵ وات هواوی اسیب بیشتری به باتری میزنه چون فلان موسسه بهش گواهی نداده و اونا کارشناسان میفهمن من و بقیم بی سواد

m.b

@علی شیخ زاده
“شارژر سامسونگ بطور یک نواخت تر شارژ میکنه برگردید ویدیو دو روز پیش رو ببینید وقتی باتری بالای ۷۰ درصد میرسه سرعت شارژ رو انچنان که باید پایین نمیاره خصوصا اون ۴ درصد اخر.
و این تنها دلیل سریع شارژ شدن گوشی سامسونگه
و این یعنی احتمال خرابی باتری در گوشی سامسونگ بیشتر از نمونه هواویه”
جناب شیخ زاده از شما انتظار نداشتم…
کاش ما با اطلاع بیشتری حرف بزنیم…
اینکه روند شارژ در درصد های نهایی کند نشه ربطی به خودی خود به سلامت باتری نداره که ربط دادید، همونطوری که شارژرای قدیمی یکنواقت و بدون پایین آوردن سرعت از 0 تا 100 شارژ میکردن…
مسئله اصلی در عمر باتری اصلاً به خودی خود کند شدن یا نشدن سرعت شارژ نیست چون این پارامتر خودش زاییده نتایج کنترل دمای گوشی هست…
اگر یک گوشی در عین اینکه با تولید دمای بسیار بالا، همچنان توان شارژ رو کم نمیکنه، شارژ بشه، بله میتونیم با قاطعیت بگیم در مدت زمان به باتریش آسیب میرسه اما وقتی یک گوشی بتونه دمای شارژ رو مدیریت کنه، حتی میتونه بدون پایین آوردن شدید توان شارژ در درصد های یک سوم نهایی هم باتری رو کاملاً سالم شارژ کنه…
که هنوز مشخص نیست کدوم یک از این دو حالت برای نوت 10 پلاس صادقه پس اینکه سرعتش رو کم نکرده پس ضرر داره از پایه و اساس زیر سواله چون پارامتر مادر کنترل دما هست که نامناسب بودن این پارامتر به باتری آسیب میزنه و راجبش فعلاً اطلاعات دقیق و جامعی نیست در باب شارژر نوت 10 پلاس…

نیما عرفانی

آقا شما وقتی ماهیت وجودی حالت پرفورمنس رو متوجه نشدی و هنوز تصور میکنی فعال بودن این مود قدرت و توانایی پردازنده رو زمین تا آسمون افزایش میده، دیگه بیشتر از این بحث کردن بی فایدست چون هرچی توضیح بدم می‌دونم در متقاعد شدن ممانعت می‌کنی پس دیگه خودمو از این بیشتر خسته نمیکنم.
(البته واعظم لینکایی به اشتراک گذاشت که امثال شمارو متقاعد کنه که عزیز دلم تموم شد دوران پادشاهی تو باتری لایف)
آره آره منظورت همون مقایسه های به قول خودتون دوزاریِ دیگه؟؟؟ که از بین ۶ تا گوشیِ پرچمدار از برندهای اپل ، وان پلاس ، الجی ، شیائومی, سامسونگ و هواوی ؛ وقتی درصد باتریِ همگی جز إس ۱۰ پلاس رسید به ۲ درصد ، به ۳ دقیقه نکشید همگی آف شدن اما إس ۱۰ پلاس همچنان قرص و محکم و استوار با میزان باتریِ ۲ درصد ، ۲۷ دقیقه دیگه روشن موند و آخرشم با کلی خواهش و تمنا راضی شد آف شه😂👏⁦👏🏻⁩
حله برادر حله ما هم مدیونیم اگه به روی خودمون بیاریم که إس ۱۰ پلاس از سیاره ی دیگه ای اومده و تکنولوژی فرا زمینی داره.
در رابطه با سرعت و توان شارژر ، شما اول برو تفاوت ساختار باتری های لیتیوم یونی با لیتیوم پلیمر به همراه معایب و مزایای هر کدوم رو با دقت بخون بعد راجع به مکانیزم و فناوری شارژ هر کدوم، اظهارات علمیتون رو به ما تحمیل کنید .
شب عالی متعالی

_V_

نخیر جناب عرفانی منظورش از لینکای من مقایسه تاثیر رزولوشن بر روی شارژدهی و اختلاف میزان شارژدهی و عمر باتری اس۱۰ پلاس اکسینوس روی دو رزولوشن فول اچ دی و کی اچ دی هست
اون لینک رو من قبلا دیده بودم و فکر کنم کلا یه بار ارسال کردم فکر نکنم کسی جز شما دیده باشه

_V_

اصلاح
“کی اچ دی”
کیو اچ دی

Jason bourn

چرا مغلطه میکنی استاد؟ حالت پرفورمنس قدرتو افزایش نمیده پس چه‌ غلطی میکنه؟ بالاخره همون غلطی که میکنه باعث میشه با باتری ۴۲۰۰ تایی با وانپلاس ۷ پرو‌تو رفرش ۹۰ هرتز و رز 1080p رقابت تنگاتنگی داشته باشه حتی نسخه اگزینوسم صافش کنه
تست دوزاری؟ طفلک با یه میلیون سابسکرایب شد دوزاری 😂😂😂
نگا من نگفتم اون موسسه المانی بی اعتباره ولی‌ حرف‌تو دهنم گذاشتی حالا از رو فشار بحثه یا چیز دیگه مربوط به خودتونه من کاره ای نیستم!! با این وجود خودتون رسما با تراکتور از رو همچین کانالی رد شدین 😳
الان لیتیوم یون و پلمیر چه ربطی به بحث ما داشت؟ اها میخوای بگی چون نوت ۱۰ پلاس یونه پس به این دلیل حرف tvkede معتبره 😏
اوکی هواوی خدا تکنولوژی و باتری لایف و شارژ سریع هس والسلام

chalton

http://uupload.ir/files/4l3f_20190816_213226.jpg
وقتی margues هم اعتراف میکنه.

علی شیخ زاده

اون موقع میت ۲۰ پرو با کلی تغییر و پیشرفت معرفی شد همه میگفتن پس هواوی برای پی ۳۰ پرو چیزی برای عرضه نداره و وقتی پی ۳۰ پرو معرفی شد با خودمون گفتیم میت ۳۰ پرو چی میخواد عرضه کنه و حالا میت ۳۰ پرو با کلی تغییر و پیشرفت..
این داستان ادامه دارد

The Destroyer

این قانون تکنولوژی هست. همیشه نسل های بعدی چیزی برای عرضه خواهند داشت. اگه این جوری نبود که ما هنوز تو عصر حجر زندگی میکردیم.

نیما عرفانی

نه منظور ایشون رو درست متوجه نشدی
یعنی تغییراتی که هواوی در هر نسل از پرچمداراش داره میده حتی با اختلاف ۶ ماهه نسبت به سری جداگانه ی خودش( میت نسبت به پی و پی نسبت به میت) در حد تغییرات دونسل برندهای دیگست.
همیشه اصلی ترین نوآوری ها و ترندهای جدید هواوی اول در سری میت به کار میره یعنی ارتقاء در دیزاین و پرفورمنس و ۶ ماه بعد سری پی که دوربین محور هستن ،رو همین آپشن تمرکز می‌کنه و تا حدودی هم دیزاین.
اما این پروسه مثلاً درخصوص سامسونگ هردو سال به دوسال تغییر و تحول اساسی رخ میده ، یعنی اکثر قابلیت ها و ویژگی های سری نوت از سری إس همون سال نشأت گرفته و ۲ سال به ۲ سال به صورت مجزا سامسونگ روی دیزاین و پرفورمنس بعدش رو دوربین کار می‌کنه .

Jason bourn

اره مثلا حذف اسکنر چهره سه بعدی و نزول رزولوشن به fhd و حذف اسپیکر دوم برای استریو شدن از پیشرفتای خاص هواویه که پرچمدارای شرکتای دیگه تو دو نسل دیگم اینقدر تغییرات ندارن

Jason bourn

حالا همین پرچمدارای سامسونگ که دوسال یه بار عوض میشن
تغییرات نوت ۱۰ نسبت به اس ۱۰ بهبود چیپست ارتقای صدای استریو ( چیزی که یوتوبرا مدعیشن)
ارتقای حجم باتری
ارتقای شارژر
میدونم خیلی زیاد نیست ولی عقب گردم حداقل تا اینجای کار تو هیج موردی نداشته

نیما عرفانی

شما چرا فقط دنبال نقطه ضعفی؟
دارم میگم سری پی دوربین محوره و اصلی ترین تغییرات پی ۳۰ پرو نسبت به میت ۲۰ پرو حول همین ارتقاء دوربین بوده.
بدون اینکه کامنت رو کامل با دقت بخونی فقط میخوای سریع ریپلای کنی که طبق معمول هواوی رو زیرسؤال ببری .
به شما هم همچون چالتون میگم ۱ ماه دیگه دندون رو جیگر بذار تا مشخص بشه نوت ۱۰ پلاس جز قلمش برتریِ دیگه ای به میت ۳۰ پرو داره یا نه .
فقط کمی صبر و حوصله میطلبه

نیما عرفانی

ارتقاء صدای استریو ؟؟؟
اون لینکی که آقا وحید فرستاد دیدی؟
بلندی صدای اسپیکر نوت ۱۰ پلاس از إس ۱۰ پلاس کمترِ حتی از بلندی صدای اسپیکر الجی جی ۸ رو حالت بوم ساند سرفیس هم کمتر بود …

The Destroyer

البته جناب عرفانی اگر منظورتون رو درست متوجه شده باشم در این که پیشرفت هر نسل هواوی نسبت به نسل قبل خیلی خوبه هیچ شکی نیست ولی پیشرفتش به اندازه دو نسل برند های دیگه هم نیست. سامسونگ که کلا هر چیز جدیدی بخواد معرفی کنه تو سری s معرفی میکنه و حسابش جداست ولی بقیه برند های مطرح هم تقریبا مثل هواوین از جمله اوپو ، ویوو یا شیائومی. فقط سامسونگ این طوری نیست که اونم معمولا ویژگی های جدیدش رو با سری s یک دفعه معرفی میکنه. البته ممکنه پیشرفتش مثل s9 نسبت به s8 باشه و یا از اون طرف ممکنه مثل s10 نسبت به s9 باشه و یه موضوع دیگه هم که در مورد سری p و میت هست اینه که معمولا سری p دوربین قوی تر داره همون طور که خودتون گفتید ولی در عوض ممکنه مثل p30 یه سری امکاناتی رو حذف کرده باشه که مشتری رو مجاب کنه 6 ماه بعد بره سری میت رو بخره یا میت نسل قبلش فروشش رو حفظ کنه. به طور مثال الان برای خود شما p30 pro اون قدر وسوسه انگیز هست که برید گوشیتون رو بفروشید و p30 pro بخرید؟
اما برای اونی که سری p رو میخره همیشه میت وسوسه انگیزه و در واقع اکثر اتفاقات خوب تو سری میت میفته به جز دوربین. اکثرا هم پیشرفت میت جدید نسبت به میت قبلی مثل پرچمدار های بقیه کمپانی هاست به جز سامسونگ که نسبت پیشرفتش یکنواخت نیست و نسل به نسل تغییر میکنه. اما در کل به نظر من تو نیمه اول سال سری p هواوی از بهترین ها نیستن و انتخاب های بهتری هست ولی در مورد میت کاملا برعکسه

Jason bourn

خوب پس یک کلام بگو دوربین تغییر کرده و دوربین محوره و … چرا میگین تغییرات هر ۶ ماه به اندازه دو نسل بقیس؟
نوت ۱۰ پلاس جلو میت ۳۰ پرو جز قلم حرفی برا گفتن نداره؟
یادش بخیر یادتونه موقع معرفی میت ۲۰ پروم گفتین نوت ۹ هیچ حرفی بر گفتن جلوش نداره؟
دوربین سلفی بهتر
فیلم برداری و عکاسی روز بهتر
اسپیکر بهتر
جک ۳.۵
اسلات sd به جای اون اسلات نانو هواوی که تو ایرانم پیدا من یکی نکردم چیزی براش!
صفحه نمایش بهتر
نداشتن ناچ! اینو شخصا خیلی طرفدارشم

الانم نگران نباش رونمایی میشه مثل همیشه اولش گنده گنده ادعا تو مراسم مقایسه با اپل و سامسونگ ماه بعد همه ریویو هاش انجام شد میبینی زور اخرشم بزنه میشه در حد بقیه

Jason bourn

البته یه سری برترای دیگم هست مثل انلاک کردن بوت لودر! یا گرافیک قوی تر نسخه اسنپ و گرافیک برابر نسخه اگزینوس یا …
ولی خوب در مورد بلندی صدا خدمتت عارض شم که اسپیکر پایینی رو بررسی کرده طرف نه جفت اسپیکر رو! شماهم که گوش دارین که میشنوین صدا رو پیشنهاد میکنم دوباره ویدیو رو ببینین یا اصلا برید مقایسه یوتوبرای دیگه رو ببینید
البته اینم یاد اور شم صدای بلند تر به معنی با کیفیت تر بودن نیست هرچند بازم میگم صدای اسپیکر اصلیو طرف تست کرده و حجمشو گفته

_V_

@شهداد

“البته ممکنه پیشرفتش مثل s9 نسبت به s8 باشه و یا از اون طرف ممکنه مثل s10 نسبت به s9 باشه”

سری اس،،نامبرای زوج تحولی هستن و نامبرای فرد تکاملی

یعنی مثلا زوجا(اس۶،اس۸،اس۱۰) یه تحولی میدن تو گوشی و طراحی
تو فردا (اس۷،اس۹،اس۱۱(ک هنوز نیومده)) میاد همون گوشی قبلیو اگر ایرادی داره رفع میکنه و یه سری تغییرات ب علاوه یه تغییر جدید تو دوربین

نیما عرفانی

@The Destroyer
(الان برای خود شما p30 pro اون قدر وسوسه انگیز هست که برید گوشیتون رو بفروشید و p30 pro بخرید؟)
خب حالا شما جواب بده ، برای کسی که مثلاً إس ۱۰ پلاس داره ، توجیه پذیره که گوشیشو بفروشه بره نوت ۱۰ بخره که جز قلم و شارژر سریع تر(سیمی و بیسیم) پوهن مثبت دیگه ای نداره؟ بلکه جک هدفون و کارت حافظه حذف شده ، رزولوشن صفحه نمایش کاهش پیدا کرده ، ظرفیت باتری کمتر شده و حتی اسپیکر از إس ۱۰ پلاس ضعیف ترِ . پس نتیجه میگیریم همون إس ۱۰ پلاس خریدش بسیار منطقی تر از نوت ۱۰ هست.
بله خودم اشاره کردم که هواوی اکثر ترندهای جدید و ویژگی های مثبت رو اول در سری میت به کار می‌بره پس طبیعتاً رو سری میت بیشتر کار می‌کنه تا سری پی اما برای افرادی که دوربین بهتر میخوان ، انتخاب سری پی شاید عقلانی تر باشه .

The Destroyer

عل.ی ر.ضا
آره کلیتش همین طوریه. معمولا 2 سال یک بار تغییر اساسی میده

Jason bourn

@نیما
باز‌گفتی اسپیکر ضعیف تر 😂
بزرگوار اولا خودت گوش داری برو مقایسه رو نگا کن
اون دسیبلی که اندازه گیری شده اسپیکر لبه پایینه
شما بری نظر یوتوبرا رو نگا کنی میگن صدای استریو بهترم شده
چرا اطلاعات غلط به ملت میدی
تازه خود اونم گوش داره بره ویدیویی که میگی لینکشو بده بره نگا کنه ببینه کدوم قوی تره کدوم ضعیف تر

The Destroyer

@جناب عرفانی
منم اشاره کردم که سامسونگ کلا سیاستش با بقیه فرق داره و تغییر اساسی رو همون طور که عل.ی رض.ا گفت همون 2 سال یک بار میده. و در پاسخ سوالتون هم باید بگم برای من هم منطقی نیست از اس 10 برم نوت 10 چون تحولاتش اصلا وسوسه انگیز نیست. حالا باز این سری بهتره قبلا که تقریبا تفاوتی نداشتن به جز قلم. اما شما گفتید پیشرفت سال به سال هواوی معادل 2 سال برند های دیگه اس. منم گفتم به نظر من این طور نیست و بقیه هم کم و بیش همین جورن به جز سامسونگ که دو سال یکبار تغییر اساسی میده و خودش رو به بقیه میرسونه که به نظرم کار جالبی هم هست مثلا اونی که s8 داره تا 2 سال گوشیش رو نگه میداره و یهو میره s10 میخره و ایرادش هم اینه که این وسط اونی که s9 میخره سال بعد یا باید عوض کنه گوشیشو یا باید وایسه واسه s11 یا s12.

نیما عرفانی

(خوب پس یک کلام بگو دوربین تغییر کرده و دوربین محوره و … چرا میگین تغییرات هر ۶ ماه به اندازه دو نسل بقیس؟)
همینه که میگم فقط کامنتو سرسری میخونی و به جزئیات دقت نمیکنی ، بعدش چی گفتم؟؟؟ اینو گفتم یا نه؟ ( ۶ ماه بعد سری پی که دوربین محور هستن ،رو همین آپشن تمرکز می‌کنه و تا حدودی هم دیزاین)
نوت ۹ تغییراتش تحولی تر بود تا نوت ۱۰ پلاس ، بازم که شروع کردی برتری های نوت ۹ رو گفتی، فکر کنم خوشت میاد این بحث تکراری تا ۲-۳ سال دیگه ادامه پیدا کنه . دفعه قبلی منم برتری های میت ۲۰ پرو به نوت ۹ گفتم ( آهان راستی اینو یادم رفته بود بگم که گفتی در مبحث زوم ، میت ۲۰ پرو با نوت ۹ تفاوت فاحشی ندارن!!!! اولاً زوم ۳ برابر اپتیکال داره و نوت ۹ دوبرابر ، هنوزم سامسونگ رو ۲ برابر اپتیکال قفلی زده درحالی که تقریباً همه ی برندهای چینی و حتی پیکسل جدید و آیفون جدید دارن رو زوم اپتیکال ۳ برابر به بالا کار میکنن. ثانیاً زوم ۵ برابر هیبرید داره که یعنی از ۵ برابر زوم نوت ۹ سطح نویز کمتر و جزئیات بالاتری داره چون ترکیب زوم دیجیتال و اپتیکالِ نه صرفاً دیجیتال. ثالثاً ، نوت ۹ زوم ۱۰ برابر دیجیتال داره و میت ۲۰ پرو بعد از آپدیتی که برای زوم گرفت دقیقاً مثل پی ۳۰ معمولی تا ۳۰ برابر زوم دیجیتال رو ساپورت می‌کنه .
کماکان رو حرفم هستم ، شما گذشته رو بذار کنار و در لحظه زندگی کن . بعد از معرفی سری میت ۳۰ مشخص میشه هواوی بیشتر جهش داشته یا سامسونگ.
اکثر منابع از جمله یوتیوبرهای سرشناس از ارتقای اسپیکر سری نوت ۱۰ انتقاد داشتن و گفتن کیفیت و بلندی صدای إس ۱۰ پلاس بهتره حتی کانال آنباکس تراپی هم همچین عقیده ای داشت بعد فقط میخوای ضعفشو نسبت به إس ۱۰ پلاس لاپوشونی کنی. اتفاقاً اصل ماجرا همون اسپیکر پایینیِ که صدای بلندتر و با کیفیت تری ایجاد می‌کنه، هرچند که اون دستگاه سنجش اصوات قابلیت فوکوس صدا داره پس یعنی کیفیت صدای اسپیکر کمکی بالای گوشی هم در کسب نتایج دخیل بوده.

نیما عرفانی

@The Destroyer
خب دوست عزیز این یک موضوع پیش پا افتاده و طبیعی هستش . قرار که نیست هواوی بیاد راهبرد خودشو با سیاست سامسونگ بسنجه و خودشو با اون وفق بده .
هواوی در سال دو سری پرچمدار داره که هر کدوم در بخش هایی تمرکز دارن حالا هرکسی که با سری میت حال می‌کنه میره یکی از اعضای اونو میگیره هرکسی هم که با سری پی حال می‌کنه انتخابش مشخصه.

Jason bourn

خوب من دارم چی میگم شما چی میگین خیلیا معتقد به اینن صدای کلی بهتر شده انگار اسپیکر کمکی بهتری نسبت به اس ۱۰ پلاس داره
شمام گفتم برو ویدیو رو ببین خودت متوجه میشی صدای کلی بهتری داره
اگر نه میتونی این ویدیو رو از دقیقه سوم ببینی درسته خیلی کانال معتبر نیست ولی فک نکنم دیگه تو اینجور چیزام بخواد تقلب کنه!
https://youtu.be/9Js1oJjL-SU

البته ویدیو های دیگم هستن که معتقد به اینن صدای بهتری داره نوت ۱۰ پلاس

Jason bourn

در مورد جهشم که خوب یه دوربین هست و یه شارژ سریع که هواوی توش خواهد داشت
ولی باتری که همون ۴۲۰۰ هست که مدل پارسالش بود گویا صفحه هم فک نکنم به اندازه ای که سامسونگ ارتقا امثال داشت هواوی داشته باشه
اگر boe یه صفحه رقیب سامسونگ معرفی‌ میکرد مطمئن باش خبرش تا اسمونم میرفت پس فک میکنم ارتقای جزیی نسبت به سال قبل فقط صفحش داشته باشه
هواویم تا الان که شرکتی نبوده توی صدا شاخ و شونه با کسی بکشه
هواوی از میت ۱۰ به میت ۲۰ تغییرات خیلی زیادی رو تجربه کرد که بایدم میکرد برای رقابت
وگرنه میت ۱۰ رو شما بیا با ایفون x قیاس کن خندت نمیگیره خودت؟
به قول خیلیا خیلی از این امکاناتی که میت ۲۰ پرو داره برای کاربرایی مث من که اس ۷ داشتن خاطره شده مثل ip68 و اسلات sd و رزلوشن qhd و شارژ بی سیم و …
خوب اسمشو شما میزاری پیشرفت اینم بگو نسبت به خودش پیشرفت داشته
الانم مطمئن باش پیشرفتی که میت ۱۰پرو نسبت به میت ۲۰ پرو شاهدش بودیم هرگز اینقدر تغییرات نداره میت ۳۰ پرو نسبت به میت ۲۰پرو

Jason bourn

تصحیح:
امسال=امثال

Dr.Nazer

@صرفا جهتِ اطلاعِ سایِرین
من دقیقا ۲ سال پیش S8 خریدم و موقع معرفی S9 که هیچ سلولی ازم تکون نخورد؛ و سالِ بعد با معرفی S10 که تغییراتِ قابل توجهی مثل باتری و دوربینِ سه‌گانه و طراحی و سخت‌افزار و … داشت به این نتیجه رسیدم که باید گوشیم و عوض کنم و کردم‌. و الانم حتی فکر هم نمیکنم که گوشیم و با نوت ۱۰ عوض کنم :-/

Jason bourn

دکتر جان
من خودم یکمی اس ۱۰م اذیتم میکنه به خاطر اپدیت دهی خرابش برا نسخه کوالکام!
به نظرت میارزه برم با نوت ۱۰پلاس اگزینوس یا ایفون ۱۱ مکس یا پیکسل ۴ ایکس ال طاق بزنم؟

Dr.Nazer

bourn
نسخه کوالکام از کجا اوردی برادرِ بسیجی؟ اصن هدفت چی بود از خریدِ این مدل؟!
طاق که نمیشه زد باید سر بدی؛ اگه واقعا اذیتت میکنه و میتونی عوض کنی که Note 10 Plus بگیر ولی صبر کن آیفون و پیکسل هم معرفی شن ببین اونا چی دارن.
حالا اینکه میگی آپدیت‌دهیش خرابه مثلا اندروید ۱۰ کِی واسش میاد؟ خیلی دیرتر از نسخه اگزینوس؟

Jason bourn

ناظر جان نسخه اسنپ دراگون رو حقیقت از یکی موبایل فروشی ها که یک دونه اورده بود جور کردم ازش خریدم
حقیقت هنوز تو پچ امنیتی ماه می گیر کردم! بگذریم که نایت مودم براش اپدیت نیومده! اپدیت دهیش فوق العاده دیر انجام میشه
اتفاقا تو گرفتن اندروید جدید اونقدر مشکل نداره ولی خوب پچای امنیتی گوگل رو نمیده بهم و رفع باگم خیلی دیر انجام میده به خاطر اپدیتای دیر به دیرش
درحالی که اگزینوس ها ماهی یه بار اپدیت میشن
اره صبر میکنم ایفون ها و پیکسل ها بیان خود منم خیلی مشتاق تجربه پیکسل ها هستم

نیما عرفانی

bourn
از کجا به این نتیجه رسیدی میت ۳۰ پرو همون باتری ۴۲۰۰ میت ۲۰ پرو داره؟ مگه جایی صراحتاً این قضیه رو تأیید کرده ؟؟؟
نمیشه از روی حدس و گمان و اگر و اگر و اگر اظهار نظر قطعی کرد که . ولی اگه بخوام براساس منطق خودت نظر بدم ، من اعتقاد دارم نمایشگر میت ۳۰ پرو چه از نظر کیفی و چه بصری ارتقاء چشمگیری نسبت به قبل پیدا می‌کنه اما چشمم آب نمیخوره طبق معمول دیسپلی میت زحمتی به خودش نده که بررسیش کنه مگر اینکه به اصطلاح عوامل پشت پرده ای درکار باشه و از این ستون تا اون ستون فرجی بشه که با احوالات دیسپلی میت سازگار باشه…
بازم این جمله رو برای بارِ چندم تکرار میکنم که اینقدر از روی حدس و گمان و استناد به گذشته بیانیه صادر نکن و صبر کن تا پرچمدار هواوی معرفی شه دیگه.
(به قول خیلیا خیلی از این امکاناتی که میت ۲۰ پرو داره برای کاربرایی مث من که اس ۷ داشتن خاطره شده مثل ip68 و اسلات sd و رزلوشن qhd و شارژ بی سیم و …
خوب اسمشو شما میزاری پیشرفت اینم بگو نسبت به خودش پیشرفت داشته)
بازم داری از گذشته وام میگیری و گذشته رو به رخ میکشی؛ با این حال من این قضیه رو به فال نیک میگیرم چون سابقه و تجربه ی والای سامسونگ قابل قیاس با هواوی در عرصه ی صنعت موبایل نیست . هواوی تونسته طی ۶-۷ سال به چنین جایگاهی برسه و بعد از مدت ها تبدیل بشه به اصلی ترین رقیب سامسونگ و تلاش و پشتکار مضاعفی که در هر نسل از محصولاتش دارم میبینم اینقدری برام ارزش داره که از نقاط ضعفش در مقابل نقاط قوتش چشم پوشی کنم .
اینو بدون که در همیشه رو یه پاشنه نمیچرخه و هواوی و BOE اینقدری انگیزه برای پیشرفت و بهتر شدن دارن که در آینده ای نزدیک موفقیت های بزرگتری از اتفاقات گذشته که شما داری همش سنگشو به سینه میزنی رقم بزنن.
بازم میگم جواب تمام ابهاماتت صبوریِ فقط صبر وگرنه میشه تا صبح به گفتگو در رابطه با بحث های تکراری پرداخت اما تجربه نشون داده بی فایدست پس زمان بهترین پاسخ برای پی بردن به مجهولات ذهنی و فکریِ .

نیما عرفانی

bourn
زمانی که گفتی ۱۳ تومن دادی که نسخه ی اسنپدراگون اس ۱۰ پلاس رو بگیری به خودم گفتم تصمیم عجولانه ای گرفتی.
همیشه گفتم و همچنان اعتقاد دارم چیپست های اگزینوس برای محصولات خودِ سامسونگ(موبایل و تبلت) راندمان و سازگاریِ بهتری دارن تا پردازنده های کوالکام چون در استفاده ی طولانی مدت آپدیت دهیِ منظم تر و بهینگی و یکپارچگیِ بهتری با نرم افزار و سخت افزار و اکوسیستم اختصاصیِ سامسونگ دارن.
اما در خصوص برندهای دیگه جز هواوی ، بهترین گزینه چیپست های کوالکام هست.

Taskin

شارژ بیسیمی که الان وجود داره تقریبا با سیمی هیچ تفاوتی نداره و برای مواقعی که میخوای هندزفری و شارژر بزنی به کار میاد
که اونم سیمی اگر ارتقا پیدا کنه خیلی سریع تر کارت رو راهدمیندازه و میتونی بدون چسبوندن چیزی به پشت گوشی ازش استفاده کنی
شارژر بیسیم واقعی اونه که بتونه حداقل از ۲ متری شارژ کنه اونم نه ۵ وات
حداقل ۱۵ وات

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)