حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرویس استریم بازی سامسونگ PlayGalaxy Link ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ پروژه های ناتمام زیادی دارد که من فکر می کنم حالا با یکی دیگر از آن ها روبه‌رو هستیم! خبر می رسد که سرویس استریم بازی سامسونگ PlayGalaxy Link ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این سرویس استریم اختصاصی چیست؟

سرویس استریم بازی سامسونگ PlayGalaxy Link

سرویس استریم بازی سامسونگ PlayGalaxy Link

سرویس استریم بازی سامسونگ PlayGalaxy Link

سرویس استریم بازی سامسونگ به زودی در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت. سامسونگ هفته گذشته در جریان معرفی خانواده گلکسی نوت ۱۰ از یک سرویس استریم بازی کامپیوتری به نام PlayGalaxy Link پرده‌برداری کرد. این قابلیت که قرار است اوایل ماه سپتامبر ارایه شود، به کاربران اجازه خواهد داد تا بازی‌های خودشان را به جای پی‌سی بر روی گوشی بازی کنند.

سامسونگ در این‌باره با یک شرکت استارت‌آپی به نام Parsec که در زمینه گیمینگ ابری فعالیت می‌کند همکاری کرده است. شرکت مذکور یک اپلیکیشن پخش بازی در گوگل‌پلی دارد و این موضوع می‌تواند بدین معنی باشد که  PlayGalaxy Link در واقع یک سرویس ریبرندینگ شده از سوی سامسونگ است.

به‌هرحال، اپلیکیشن PlayGalaxy Link از اوایل ماه بعد در دسترس خواهد بود و باید منتظر ماند و دید این سرویس جدید چه قابلیت‌هایی خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که استقبال از سرویس استریم بازی سامسونگ PlayGalaxy Link مناسب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir_galaxy

ورای نمرات و عدد و رقم واقعا این مقایسه دوربین رو ببینید
گلکسی نوت ۱۰ واقعا پودر کرد آیفون و هواوی رو
https://youtu.be/GAp8NVlA5Lc

Mohammad 13759

مقایسه عالی بود دقیقا از اول من با پر رنگ کردن تصاویر تو هوواوی مشکل داشتم و الان قشنگ مشخصه اخه اسمون به اون پرنگی چجوری میشه قبولش کرد و فکر کنم میت ۳۰ هوواوی از همین پررنگی تصاویر استفاده کنه که باز من رو از همیشه متنفر تر از هوواوی می کنه برندی که دودستی اطلاعات ملت جهان رو تقدیم به دولت چین میکنه و مردم جهان رو به … میده

Dr.Nazer

ای جان :_

_V_

به به واقعا تو هر زمینه ای دست داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)