حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تم تاریک فیس بوک موبایل به زودی ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

قالب گرافیکی سفید هم در موبایل و هم در دسکتاپ بسیار مجبوب بودند و یک دلیل واضح برای آن وجود دارد. آنها بسیار تمیز، مینیمال و پر جنب و جوش به نظر میرسند. اما با این حال می‌توانند برای چشم‌های ما بسیار خسته کننده باشند. از همین رو توسعه‌دهندگان رو به تولید نسخه‌هایی از برنامه‌های خود با تم تاریک کردند. قرار است که تم تاریک فیس بوک موبایل به زودی ارایه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تم تاریک فیس بوک موبایل

تم تاریک فیس بوک موبایل

تم تاریک فیس بوک موبایل

در اوایل سال جاری در رویداد F8 2019 فیسبوک چند ویژگی جدید برای پلتفرم خود معرفی کرد که این شامل FB5 که یک طراحی جدید است نیز می‌شد. FB5 در واقع سبک طراحی جدید فیسبوک است که ساده‌تر، سریع‌تر و یکپارچه‌تر از همیشه خواهد بود. در راستای همین هدف و براساس گزارشات جدید فیسبوک حالا در حال تست Dark Mode برای گوشی‌های هوشمند است و گفته شده که این قابلیت در مراحل ابتدایی توسعه خود قرار دارد.

طبق شواهد نسخه موبایلی فیسبوک با تم تاریک مشاهده شده و به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد دارک مد را برای اولین بار در برنامه موبایلی خود ارائه کند. با این حال، طبق شواهد قابلیت تم تاریک هنوز چندان کامل نشده است و همانطور در تصاویر مشاهده می‌کنید، تنها در نقاطی خاصی از برنامه فعال می‌باشد. طبیعتاً زمانیکه فیسبوک برای انتشار رسمی تم تاریک آماده باشد، تمامی این ایرادها به‌طور کامل برطرف خواهد شد و برنامه به صورت یکپارچه دارای منوهایی به رنگ تیره خواهد بود.

هنوز هیچ اطلاعاتی درخصوص اینکه Dark Mode چه زمانی به طور رسمی عرضه خواهد شد وجود ندارد و بهینه‌سازی کامل این قابلیت‌ها می‎تواند فرایند زمانگیری باشد. این شرکت در اوایل سال 2019 دراک مد را برای برنامه مسنجر خود عرضه کرد و جالب است بدانید که این قابلیتی بود که یک سال پیش وعده آن را داده بودند. حالا باید دید که این قابلیت چه زمانی به برنامه اصلی آن راه پیدا خواهد کرد.

شما طرفدار تم تاریک هستید یا همان رابط کاربری سفید را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

من از اپ استفاده نمیکنم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)