حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان ساخت افکت AR اینستاگرام توسط کاربران فراهم شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

به نظر می رسد که باید خودمان را برای گسترده پهناوری از افکت‌های AR یا واقعیت افزوده در اینستاگرام آماده کنیم چرا که امکان ساخت افکت AR اینستاگرام توسط کاربران فراهم شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در ادامه با هم درباره آن صحبت کنیم.

ساخت افکت AR اینستاگرام

اکنون، کاربران اینستاگرام می‌توانند با استفاده از فیلترهای سلفی AR برای خودشان انواع افکت‌های واقعیت مجازی را بسازند؛ قابلیتی که به طور مستقیم با ویژگی لنزهای اسنپ‌چت در رقابت خواهد بود.

مدت‌ها است که اینستاگرام در حال آزمایش نرم‌افزار ساخت افکت AR به نام Spark AR Studio است. اما اکنون، این ویژگی در اختیار طیف گسترده‌تری از کاربران قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند به طور عملی از این ویژگی در نرم‌افزار اینستاگرام استفاده کنند.

اگر این قابلیت برای شما فعال شده باشد؛ می‌توانید به بخش دوربین اپلیکیشن اینستاگرام مراجعه و بعد با اسکرول روش‌های عکس‌برداری، گزینه browse more effects را انتخاب کنید.

ساخت افکت AR اینستاگرام

ساخت افکت AR اینستاگرام

همانند نرم‌افزار Lens Studio اسنپ‌چت، نرم‌افزار Spark AR Studio اینستاگرام هم امکان ساخت افکت‌هایی خلاقانه و حرفه‌ای را فراهم می‌کند. اینستاگرام همه هنرمندان و کاربران حرفه‌ای را دعوت به استفاده از این ابزار کرده است چون اعتقاد دارد یک تجربه کاربری متفاوتی از اسنپ‌چت به دست می‌دهد.

جعبه‌ابزار AR جدید اینستاگرام به سرعت می‌تواند جایگزین برخی فیلترها و ابزارهای عکاسی خلاقانه مانند فیلترهای Superzoom یا روش‌های قدیمی دادن افکت به عکس‌های سلفی شود. ده‌ها جلوه عجیب و تازه در افکت‌های AR می‌بینید که برایتان جذاب خواهند بود.

اینستاگرام به طور پیش‌فرض تعدادی افکت AR برای استفاده در اپلیکیشن اینستاگرام آماده کرده است ولی اگر کاربران بخوانند افکت‌های جدیدی خاص خودشان بسازند؛ باید نرم‌افزار Spark AR Studio را دانلود و نصب کنند. امکان به اشتراک‌گذاری فیلترهای AR جدید با دیگران وجود دارد و همان‌طور که فیسبوک در مراسم توسعه‌دهنده‌گان F8 وعده کرده بود؛ ساخت فیلترها و افکت‌های AR جدید بسیار ساده خواهد بود.

اینستاگرام و اسنپ‌چت رقابت نزدیک و تنگی با هم دارند و هریک سعی می‌کند ویژگی جذاب جدیدی عرضه کند تا کاربران جوان بیشتر به سوی او گرایش پیدا کنند. در حال حاضر، اینستاگرام بیش از ۱ میلیارد کاربر دارد و البته نیازی به افکت‌های AR ندارد ولی می‌خواهد پیامی واضح به اسنپ‌چپ بدهد؛ به این معنی که کاربران حرفه‌ای و هنرمند بیشتری به سوی او حرکت خواهند کرد.

شما از افکت‌های AR اینستاگرام استفاده کرده اید؟ ایده ای برای ساخت افکت AR شخصی سازی شده دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مقایسه دوربین نوت 10پلاس و پی 30 پرو.

https://www.youtube.com/watch?v=O6Dz6dnM3Ys

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)