حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تانک ایکس ۲۰۲۰ رضوانی با ۱۰۰۰ اسب بخار توان، ضد EMP و قیمت ۳۵۰ هزار دلار معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 26 دیدگاه | خودرو

رضوانی موتور یک خودروساز نوپا در صنعت خودرو است که توسط یک ایرانی راه‌اندازی شده است. این شرکت در حال توسعه محصول جدید خود با نام تانک جدید است که هزار اسب بخار قدرت دارد. تانک ایکس ۲۰۲۰ رضوانی با ۱۰۰۰ اسب بخار توان، ضد EMP و قیمت ۳۵۰ هزار دلار معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تانک ایکس ۲۰۲۰ رضوانی

تانک ایکس رضوانی ۲۰۲۰

تانک ایکس رضوانی ۲۰۲۰

شرکت رضوانی موتور قصد دارد شاسی بلند جدید تانک را در سال ۲۰۲۰ وارد بازار کند. اتومبیلی که خودرویی آفرود و خاص با قدرت و توانایی‌های اعجاب آور ارزیابی می‌شود. خودرو تانک فعلی این شرکت بر پایه جیپ رانگلر ساخته می‌شود، اما قرار است تانک جدید قطعات و ساختار فنی کاملا تازه‌ای داشته باشد.

مدل جدید این خودرو هزار اسب بخار قدرت دارد؛ البته رضوانی موتور از قطعات خودروهای مختلف در محصولاتش استفاده می‌کند. به‌عنوان مثال، موتور تانک جدید قرار است پیشرانه شش لیتری هشت سیلندر دوج باشد که با استفاده از سوپرشارژ می‌تواند هزار اسب بخار قدرت تولید کند. این قدرت تقریبا اندازه ۱۰ خودرو معمولی است.

تیزر معرفی تانک ایکس رضوانی ۲۰۲۰

 

 

در تانک جدید از برخی خصوصیت‌های خودروهای نظامی هم استفاده خواهد شد. مثلا محافظت از امواج الکترومغناطیس (EMP) از مشخصات خاص این خودرو است. تانک جدید  توانایی های آفرود ویژه‌ای هم دارد. کمپانی رضوانی موتوردر ایالت کالیفرنیا آمریکا مستقر و فردیس رضوانی موسس این شرکت است. فردیس به دلیل آنکه پدرش یک خلبان جنگنده بوده، عاشق هواپیماها، مخصوصا جنگنده اف چهار است.

نشان رضوانی موتورز ترکیبی از یک بال و فرمان خودروست. بال شاید نشانه علاقه زیاد وی به هواپیما و پرواز باشد و فرمان نیز نشان خودرو است. البته اگر مرد وسط نشان فروهر را حذف کنید. نشان شرکت وی، شبیه فروهر خواهد شد.

تانک ایکس رضوانی ۲۰۲۰

تانک ایکس رضوانی ۲۰۲۰

۰ تا ۱۰۰ تانک رضوانی ۲۰۲۰ تنها ۲.۷ ثانیه

اولین خودرو ساخت شرکت رضوانی هم جانور نام دارد که بدنه آن از جنس کربن است و به همین دلیل سبک است و حدود ۷۰۰ کیلوگرم وزن دارد .این خودرو سوپر اسپرت با وجود این وزن کم یک موتور۲.۴ لیتری با قدرت ۵۰۰ اسب بخار دارد که طی کمتر از ۲.۷ ثانیه، خودرو را از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رساند.

دومین خودرو رضوانی موتور، تانک نام دارد.این خودرو بر خلاف محصول اول یک شاسی بلند است و در چند نسخه و به‌صورت سفارشی ساخته می‌شود.  نسخه نظامی تانک خصوصیت‌های ضد گلوله دارد. برنامه تاپ گیر ادعا کرده است این خودرو در حالت آفرود می‌تواند به سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

نظر شما درباره تانک ایکس ۲۰۲۰ رضوانی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
26 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

چرا از موتور دوج استفاده کرده 😑کمپانی قحط بود .موتور های تکنولوژی قدیمی با مصرف فوق العاده زیاد و استهلاک بدتر از همه .این موتور هم هشت تا نه هزار دلار قیمت دارد با توجه به قیمت سیصد و پنجاه هزار دلاری باید از موتور های کمپانی های مطرح استفاده میکرد .

max03

چرا گل میگی مومن،تکنولوژی قدیمی کجا بود؟امریکا همه ی ماشیناشو تنفس طبیعی میزنه و اعتقاد چندانی به توربو و سوپرشارژ و… نداره برا همین مجبوره حجم موتور و تعداد سیلندر هارو بالا ببره

afsoon

د فازززز؟ کدوم ماشین آمریکایی بدون سوپر شارژ هست؟ وات د فاززز🤣😂اتفاقا ماشین های آمریکایی موتور های خیلی بزرگ به همراه سوپر شارژ ها و توربو شارژ های غول پیکر استفاده میکنن .🤣😂وگرنه ماشین های هشت لیتری اش که تنفس طبیعی هستن چهارصد و سی چهل اسب بخار قدرت دارن و لامبورگینی یا فراری یا حتی بنز و بی ام و با نصف این حجم همون خروجی رو میدن🤣در کل موتور های ماشین های آمریکایی بشدت پرمصرف هستن و نسبت به قدرتی که تولید میکنن افتضاح ترین حالت ممکن هستن .هنوزم بلوک موتور چدنی هست .

MR.CAMPER

سلام فاطی چطوری خوبی
فاطی جان اتفاقا موتورهای امریکایی در کنار قدرت خوب مصرف کمی هم دارن مثلا شورولت کامارو با ۶۰۰ اسب قدرت و موتور ۶ سیلندر مصرف سوخت ترکیبیش ۱۱.۸ لیتره که برای شهر ۱۳.۸ و برای جاده ۸.۴ لیتر هست
یک موتور تنفس طبیعی با ظرفیت ۴۵۰۰ سی سی این مصرف سوخت کاملا عاقلانه است از طرفی موتور های امریکایی کم استهلاک تر از نمونه های المانی هستن
بهترین خودروهای عضلانی با قیمت مناسب و قدرت بالا رو تولید میکنه که قیمت تموم شده اش زیر ۵۰ هزار دلاره که در نمونه المانی یا ژاپنی قیمت تموم شده چنین ماشینایی بالای ۸۰ هزار دلار هست

max03

ماشینای امریکایی یه مدل استاندارد تنفس طبیعی دارن که هیچکدوم سوپرشارژ شده نیستن میتونی یه سرچ ساده بزنی،مدل استانداردشم ۶سلیندر ۳.۶ لیتریه

UnderTaker

شما ظاهرا هنوز نمیدونی رو چه ماشینی باید چه نوع موتوری قرار داده بشه.
این ماشین آفرود هست خانم.

گمونم شما حول همون مباحث گوشی باشی و در این مورد اظهار نظر نکنی، خیلی بهتر باشه.

dele_tanha

دمت گرم خدایی نیم ساعت داشتم به این جملت که موتور دووج قدیمی هست میخندیدم😂😂😂

محمود احمدی نژاد

راست میگه . موتورهای آمریکایی دیگه آنچنان قدرت ندارن باید از موتورهای بهتر استفاده میشد

Saeed mirzaei

در عوض ما هم سایپا 151 داریم ، موبایلم جی ال ایکس داریم که تو جیب جا میشه

afsoon

ماشینی رو نام میبری که پول صد تاش میشه هم قیمت این و اصلا منصفانه نیست .

afsoon

صرفا بحث من موتور بود که واسه ماشین سیصد و پنجاه هزار دلاری واقعا چیز آشغالی گذاشتن روش .بهتر بود از موتور های اروپایی و مطرح استفاده میکردند

نیما عرفانی

آشغال؟!!! موتور دوج آشغاله که همچین خروجی با توربو شارژ داده؟🙄🤲
این خودرو به جهت ماهیت آفرود گونه و نظامیش بهترین موتوری که میشد روش سوار شه موتورهای یکی از زیرمجموعه های جنرال موتورز آمریکا هستش مثل همین دوج و حتی موتورهای مورد استفاده در پیکاپ آفرودهای شورولت و فورد و GMC . موتورهای تویوتا، نیسان و بنز و BMW مخصوص همین سگمنت یعنی پیکاپ آفرود هم گزینه های مناسبی هستن اما برای استفاده در یک ماشینی که جنبه ی نظامی داره با چاشنیِ آفرود، موتورهای آمریکایی حرف اول رو میزنن.

Dr.Nazer

افسون جان مثل اینکه شما هم با اون ساندیس‌ئه که پرواز میکنه رفت‌و‌آمد داری؛ موتورِ آمریکایی آشغاله؟😐

chalton

سامسونگ در سه ماهه دوم سال 2019 بازار موبایل اروپا را قبضه کرده و توانسته حدود 40 درصد از این بازار را در اختیار بگیرد. رقبای اصلی شرکت کره ای حتی به نصف این رقم نیز دست نیافته اند.

غول تکنولوژی کره به لطف استقبال بسیار خوب از نسل جدید میان رده هایش یعنی سری گلکسی A طی سه ماهه دوم 2019 بیش از 18.7 میلیون دستگاه تلفن هوشمند فروخته است. این رقم برای مدت مشابه سال قبل 15.3 میلیون بود.

هواوی هم توانسته در جایگاه دوم این جدول قرار بگیرد. این شرکت چینی در بازه زمانی فوق 8.1 میلیون دستگاه موبایل را روانه بازار اروپا کرده و 18 درصد از این بازار را در اختیار گرفته، که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 16 درصدی را نشان می دهد.

اپل طی سه ماهه دوم سال 2019 توانسته 1.8 میلیون دستگاه آیفون XR را در اروپا بفروشد، اما به جایگاهی بهتر از ردیف سوم دست نیافته است. سهم اپل از بازار اروپا در سال گذشته حدود سه برابر شیائومی بود، اما اکنون می بینیم که شیائومی با فاصله کم اپل را تعقیب می کند. این شرکت محبوب چینی بالاترین رشد سالیانه را داشته و 8.6 درصد از بازار موبایل اروپا را در اختیار گرفته است.

Dr.Nazer

لعنتی تو تو پست تانکَ‌م سامسونگ و ول نمیکنی😂

Milad7

دمش گرم عالیه 🙂

chalton

آقای ع.طا.یی پوشش بدید لطفا
دیسپلی میت صفحه نمایش نوت 10 رو بهترین انتخاب کرد طبق معمول ولی این سری با اختلاف زیادتری.

نیما عرفانی

در یک کلام خلاصه میشه
رضوانی موتورز ؛ افتخار ایران و ایرانی

MR.CAMPER

اینم شما نیما جان اضافه کن
ایران خودرو و سایپا مایع ننگ ایران و ایرانی

MR.CAMPER

*مایه*

ARMTIN

پهپاد پیشرفته « جاسوسی » آمریکایی تو خلیج فارس میزنیم تو حوزه نظامی – موشک – پهپاد توانمندیم ⁦✔️⁩
.
.
.
اما صنعت خودرو سازی مون انقدر داغون هست که به مردمون ارابه مرگ غالب میکنند 🙁😒
جدیداً دارند آپشن ها فوق پیشرفته لگن هاشون یکی یکی حذف میکنند 🙄

نیما عرفانی

فعلاً ایران مثل چین اراده ای به خرج بده که به فناوری تولید نوک خودکار و بومی سازیش دست پیدا کنه ، بهبود وضع صنعت خودروسازیمون پیش کش… .

afsoon

چرا ماشین های داخلی بهتر یا با امنیت تر یا زیباتر بشن؟ واقعا چرا؟ وقتی مشتری براشون بال بال میزنه وقتی پیش فروش ثانیه ای تمام میشه .و ضمنا وقتی میشه یه واردات یه مشت قطعه بی کیفیت یه اشغال ساخت اونم آشغالی که پرفروش هست .این چیزا هست که صنعت خودرو رو اینجوری کرده .موشک قضیه اش فرق دارد اول که تحریم هستیم و بهمون نمیدن دوما بدن هم قیمتش آنقدر بالا هست که نشه خرید به این راحتی ها .پس بهش بها میدن پول خوب برای هزینه تحقیق میدن .واسه همین روز به روز پیشرفت می‌کنه .تا وقتی لگن های سی سال پیش خریدار داشته باشه تعغیری نمیکند هیچ چیزی

نیما عرفانی

چون میدونن سلامت و امنیت جزو مهم ترین پارامترها و نیازهای یه جامعه محسوب میشه به همین خاطر بیشتر از سایر قسمت ها در ارتقاء تسلیحات نظامی و تجهیزات پزشکی خرج تحقیق و توسعه میکنن. اصلی ترین دلیل پیشرفت ایران در حوزه ی نظامی و دفاعی ، برمیگرده به دخالت مستقیم سپاه در اکثر امور. اگه بذارن سپاه به صنعت خودروسازی هم ورود کنه شاید شاید این عرصه هم دستخوش تغییر و تحول بشه .
همین رضوانی موتورز قرار بود با یکی از خودروسازهای داخلی همکاری کنه اما طبق معمول یه عده اجازه ی برقراریِ چنین رابطه ای رو ندادن… 😏😒

Mohammad 13759

رضوانی موتور ز در این چندین سال اخیر بسیار عالی عملکرد داشته و به شخصه از تانک بسیار خوشم میاد. وبه نظرم کار خوبی کرده یه سوپر شارژ روی این موتور دوج شش لیتری قرار داده عالیه این حرکت .

Mohammad 13759

و درضمن دوستانی که از صنعت خودرو سواد کافی ندارند وارد بحث نشوند تو صنعت الکترونیک به مانند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)