حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی نام های V60s و K50s را ثبت کرد، احتمال معرفی در IFA 2019

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | IFA 2019، ال‌جی

سه روز پیش در ترنجی خواندیم که مراسم ال جی IFA 2019 تاریخ ۱۵ شهریور احتمالا میزبان ال جی جی ۸ (LG G8X) خواهد بود. امروز خبر می رسد که دو نام تجاری V60S و K50S توسط ال جی به تازگی به ثبت رسیده است. این موضوع نشان می‌دهد باید در مراسم ال جی IFA 2019 منتظر رونمایی دو گوشی ال جی وی ۶۰اس و ال جی کا ۵۰ اس باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ال جی وی ۶۰ اس و ال جی کا ۵۰ اس

ال جی وی ۶۰ اس و ال جی کا ۵۰ اس

ال جی وی ۶۰ اس و ال جی کا ۵۰ اس

ال جی جی ۸ اس چند ماه بعد از گوشی ال جی جی ۸ به عنوان مدلی تقلیل یافته نسبت به آن معرفی خواهد شد. اگرچه اندازه نمایشگر در این مدل از 6.1 اینچ در ال جی جی 8 به 6.2 اینچ رسیده، اما رزولوشن آن از کیو اچ‌دی، به فول اچ‌دی کاهش یافته است. مجهز شدن به اسپیکرهای استریو یکی از نقاط قوت مدل جدید به شمار می‌رود، اما کاهش توان سیستم شارژ سریع، بیشتر جلب توجه می‌کند.

ال جی جی 8 اس در بخش دوربین، پیشرفت‌ها و پسرفت‌هایی به خود خواهد دید. این اتفاق در حالی رخ داده که پیش از این، مدل S پرچمداران ال جی، همواره پیشرفته‌تر از مدل پایه بوده است. به عنوان نمونه می‌توان به ال جی وی 30 اس اشاره کرد.

روال اخیر ال جی نشان می‌دهد از روی پسوند S نمی‌توان به پیشرفته‌تر بودن یا تقلیل یافتن مدل‌های دارای آن در مقایسه با مدل‌های عادی پی برد. به همین دلیل اکنون قادر به ارزیابی محصولات آتی این شرکت با نام تجاری V60S و K50S نیستیم. این دو نام تجاری به تازگی توسط ال جی به ثبت رسیده و انتظار داریم گوشی‌های هوشمند مربوط به آن‌ها در نمایشگاه IFA 2019 رونمایی شوند.

پیش از این می‌دانستیم گوشی هوشمند ال جی وی 60 در نمایشگاه IFA  سال جاری معرفی خواهد شد، اما اکنون، به عرضه این گوشی در دو مدل پی برده‌ایم. همانند ال جی وی 50، این دو گوشی نیز از نمایشگر ثانویه پشتیبانی می‌کنند. اگرچه درباره ال جی وی 60 و مدل S آن اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما بدون شک، در مقایسه با ال جی وی 50، بهبودهای سخت افزاری قابل توجهی خواهد داشت.

ال جی کا 50 یک گوشی پایین‌رده بوده و حتی روی کاغذ، چیز زیادی برای عرضه در چنته ندارد. به همین دلیل انتظار داریم مدل S آن پیشرفت‌های سخت افزاری قابل توجهی به خود ببیند.

نظر شما چیست؟ منتظر مراسم IFA 2019 ال جی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayiha

الجی G8X در کره با نام V60s عرضه می شه
و K50s احتمالا گلوبال Q60

Milad7

ال جی رو به انحطاط

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)