حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گوشی ناشناس موتورولا با نمایشگر بدون زائده دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، موتورولا

تصاویری از گوشی هوشمند جدید موتورولا منتشر شده است که در آن شاهد استفاده از صفحه نمایش یک دست بدون ناچ و بریدگی نقطه‌ای هستیم. در ادامه با ترمجی همراه باشید تا رندر گوشی ناشناس موتورولا با نمایشگر بدون زائده را ببینیم.

رندر گوشی ناشناس موتورولا

موتورولا

موتورولا

به احتمال بسیار زیاد موتورولا برای مخفی سازی دوربین سلفی این گوشی از راهکارهای جدید استفاده کرده است اما تا این لحظه مشخصات فنی و نام این گوشی هوشمند مرموز مشخص نشده است.

در تصاویر منتشر شده از گوشی جدید موتورولا خبری از بریدگی ناچ نیست و به نظر می‌رسد که این شرکت تصمیم گرفته است تا مانند رقبای چینی خود از مکانیزم کشویی یا دوربین بیرون جهنده برای مخفی سازی دوربین سلفی استفاده کند. در اطراف صفحه نمایش این گوشی هوشمند شاهد حاشیه بسیار نازکی هستیم و در قسمت پایینی صفحه نمایش یک حاشیه نسبتاً بزرگ قرار دارد که لوگوی موتورولا بر روی آن قرار گرفته است.

تصاویر این گوشی هوشمند مرموز توسط افشاگر معروف یعنی ایوان بلاس در توییتر و فروم‌ها منتشر شده است. تصاویر منتشر شده توسط ایوان بلاس فقط قسمت جلویی این گوشی هوشمند را به نمایش می‌گذارد که علاوه بر صفحه نمایش، به کلید‌های تنظیم صدا و خاموش و روشن در سمت راست دستگاه اشاره دارد. متاسفانه تصاویر مربوط به قسمت پشتی دستگاه منتشر نشده است و به همین دلیل اطلاعاتی در مورد نوع سنسور اثر انگشت و دوربین به کار رفته در این گوشی هوشمند موجود نیست.

بدون شک موتورولا برای قرار دادن دوربین سلفی در این گوشی هوشمند از مکانیزم کشویی یا بیرون جهنده استفاده کرده است و احتمال استفاده از دوربین سلفی زیر صفحه نمایش نزدیک به صفر است. برخی از منابع خبری معتقدند که این تصویر متعلق به موتورولا وان زوم و موتورولا وان اکشن است، اما بر اساس رندرهای منتشر شده، این دو گوشی هوشمند به بریدگی ناچ قطره‌ای و بریدگی نقطه‌ای مجهز شده‌اند.

از طرفی حاشیه قسمت پایینی صفحه نمایش احتمال رده بالا بودن این محصول را کاهش می‌دهد. با توجه به شواهد موجود، این تصویر به احتمال زیاد مربوط به میان رده Moto 8 شرکت موتورولا است؛ البته این موضوع تا زمان انتشار اخبار بیشتر قابل تایید نیست و فقط جنبه پیش‌بینی دارد. به نظر می‌رسد که موتورولا قصد دارد تا برای افزایش سهم فروش خود در بازار میان رده‌ها محصولات بیشتری را به نمایش بگذارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این میان رده احتمالی موتورولا بتواند نظرها را به خود جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

من که هیچ امیدی به موتورولا ندارم :/

Taskin

منم همینطور

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)