حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از کلاهبرداری جدید در واتس اپ آگاه باشید

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | امنیت، شبکه‌های اجتماعی

به تازگی راه جدیدی برای کلاهبرداری واتس اپ منتشر شده است. گزارش ها نشان می دهد که شخصی در واتس اپ ادعا کرده که به ۱۰۰۰ گیگابایت داده از گوشی های هوشمند کاربران ساده لوح از طریق واتس اپ دسترسی دارد و این اطلاعات را در اختیار گرفته است. این اتفاق توسط کلاهبرداران از طریق وب سایت جعلی اداره می شود که شامل کلاهبرداری هایی با استفاده از برندهای مشهور نیز بوده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا از کلاهبرداری جدید در واتس اپ آگاه باشید.

کلاهبرداری واتس اپ

کلاهبرداری واتس اپ

کلاهبرداری واتس اپ

این کلاهبرداری جدید در واتس اپ اخیر از طریق کلیک بر روی لینک صورت گرفته و در واقع لینکی برای کاربران فرستاده شده و کاربران با کلیک بر روی این لینک اطلاعات خود را در اختیار کلاهبرداران قرار خواهند داد. ظاهرا تاکنون هکرها توانستند به 1000 گیگابایت اطلاعات دسترسی پیدا کنند و مدیران واتساپ از کاربران خواسته اند تا محتاط تر عمل کنند و به لینک های جعلی توجهی نداشته باشند.

این لینک های جعلی می تواند شامل تبلیغات و استفاده از برندهای جعلی باشد تا کاربران را تحت تاثیر قرار دهد. البته این تنها کلاهبرداری اخیر واتساپ نیست و از زمانی که این اپلیکیشن تبدیل به محبوب ترین پیام رسان جهانی شده، کلاهبرداری ها نیز در این شبکه افزایش یافته و کاربران بسیاری را به خطر انداخته است. در نتیجه ضروری است که کاربران از موارد امنیتی آگاه باشند و بدون آگاهی بر روی هیچ لینکی یا صفحه ای کلیک نکنند. در واقع با رعایت اصول امنیتی می تواند از حریم خصوصی محافظت کرد و در دام کلاهبرداران نیفتاد.

این پیام کلاهبرداری جدید در واتس اپ برای شما ارسال شده است؟ همواره به یاد داشته باشید که وارد هر لینکی نباید بشوید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)