حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صفحات توییتر و اینستاگرام محمدجواد ظریف به دستور امریکا بسته خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار داخلی، شبکه‌های اجتماعی

می دانیم که اخیرا وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا در لیست تحریم‌های این کشور قرار گرفته است و حالا به نظر می‌رسد آمریکا صفحه های اجتماعی ظریف را نیز مسدود خواهد کرد. در حقیقت صفحات توییتر و اینستاگرام محمدجواد ظریف به دستور امریکا بسته خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این موضوع صحبت کنیم.

مدتی قبل آمریکا در یک اقدام خصمانه محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را در لیست تحریم‌های خود قرار داد، اما این پایان ماجرا نبود و حالا آمریکا قصد دارد صفحه های اجتماعی وزیر امور خارجه را نیز مسدود کند.

بسته شدن صفحه های اجتماعی محمدجواد ظریف

آمریکا با هدف افزایش تحریم‌ها علیه محمد جواد ظریف، در نامه‌ای به شرکت‌های فیسبوک،توییتر و اینستاگرام اعلام کرد تا در اولین فرصت صفحه‌های منتسب به محمد جواد ظریف را مسدود کنند. گفتنی است در ماه‌های گذشته صفحه‌های برخی از فرماندهان سپاه پاسداران در شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر و اینستاگرام مسدود شد و حالا چنین اتفاقی برای وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی نیز رخ خواهد داد.

نکته قابل توجه این است که محمدجواد ظریف در توییتر ۱.۲ میلیون فالور دارد که عدد بسیار قابل توجهی است و همچنین عدد فالور اینستاگرام ایشان ۷۳۰ هزار نفر هستند:

توییتر محمدجواد ظریف

توییتر محمدجواد ظریف

اینستاگرام محمدجواد ظریف

اینستاگرام محمدجواد ظریف

نظر شما چیست؟ درباره این عمل چیست؟ آیا بسته شدن صفحات توییتر و اینستاگرام محمدجواد ظریف به دستور امریکا صحیح است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
jilibilina

چیزی که عوض داره گله نداره
وقتی ایران میاد توییتر رو فیلتر میکنه که مردمش نتونن ازش استفاده کنن، پس مسئولین هم حق استفاده ازش رو ندارن
تامام

SAMSUNG_KING

نتیجه بستن با کدخدا

AMIRT22665

به به. اینم از کشوری که دم از آزادی بیان میزنه. باید دید اینستا و توییتر با اون همه ادعا درباره آزادی بیان و استقلال از سیاست چه واکنشی نشون میدن.
دولت فعلی هر گندی که تو همه امور زد ، یه کار کرد و اون این بود که ادعا ها رو خوابوند. ادعای آزادی بیان ، ادعای استقلال رسانه هاشون ، حتی ادعای اینکه اگه با اینا توافق میکردیم فلان و بهمان میشد.

HM-Royal

اکثر برنامه ها و اپهای social Media رو روی مردم بستین بعد با تمام وقاحت و پررویی خودشون ازشون استفاده میکنند بعد که اکانتشان بن میشه دو قورت و نیمشون هم باقیه… و ادعای نقض آزادی بیان میکنن… اکانت همه این menagerie باید بسته بشه مخصوصاً مال.ک. The great 😂 🤣

ARMTIN

حکایت :
« هم خدارو میخواهند ، هم خرما است »
😒🙁

Amin B3DA

کاش از آذری جهرمی هم ببندن یکم درک کنه فیلتر و بن شدن چ حسی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)