حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک موبایل کامپکت جدید از سونی در بنچمارک‌ها دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | سونی، شایعات

در حالی که شایعاتی چند درباره اکسپریا ۲ و اکسپریا ۲۰ می شنویم به نظر می رسد که پس از برخورد سرد سونی با اکسپریا ۱ کامپکت که به صورت جهانی عرضه نشد و فقط در ژاپن با نام اکسپریا ایس (Xperia Ace) ارایه شد، ژاپنی ها بی‌خیال سری کامپکت خود نشده اند. دلیل این ادعا این است که امروز یک موبایل کامپکت جدید از سونی در بنچمارک‌ها دیده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

موبایل کامپکت جدید از سونی

بنچمارک موبایل کامپکت جدید سونی

بنچمارک موبایل کامپکت جدید سونی

دستگاه‌هایی با صفحه نمایش بزرگ در آغاز کار تحت عنوان فبلت شناخته می‌شدند و بسیاری از افراد و کارشناسان فعال در این حوزه به موفقیت آنها اعتقادی نداشتند، همانطور که به موفقیت تبلت ها اعتقاد نداشند!

در هر صورت این اتفاق افتاد و دستگاه‌هایی با صفحه نمایش‌های بزرگ خیلی زود جای خود را در میان کاربران باز کردند. روند موفقیت آمیز این دسته تا به امروز باقی بوده و در حال حاضر تقریبا تمامی گوشی‌های تولیدی شرکت‌های مختلف صفحه نمایشی بزرگتر از استانداردهای سابق دارند. با این وجود هستند شرکت‌هایی مانند سونی که هنوز هم اعتقاد ویژه‌ای به استفاده از صفحه نمایش کوچک در گوشی هوشمند دارند.

شرکت ژاپنی با تمام توان از سری محصولات اکسپریا کامپکت خود حمایت می‌کند. این خانواده از گوشی‌های سونی با یک ویژگی خاص که همان کوچک بودن صفحه نمایش است، شناخته می‌شوند. نمایشگاه IFA 2019 از اوایل سپتامبر کار خود را آغاز خواهد کرد و غول صنعت ژاپن نیز به رسم همه ساله از پرچم‌دار خانواده اکسپریا در این نمایشگاه رونمایی می‌کند. آنگونه که در اخبار و شایعات آمده بود، ظاهرا سونی دستگاه کامپکتی نیز برای رونمایی در این نمایشگاه خواهد داشت.

حالا همین دستگاه در تست دیتابیس HTML5 رویت شده است. به تازگی در فروم XDA تصویری به اشتراک گذاشته شده است که در آن اسم رمز اسمارت‌فون جدید ژاپنی‌ها J9310 ثبت شده و ظاهرا با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود. نسبت تصویری این گوشی کامپکت 21:9 خواهد بود، اما مورد عجیب مربوط به رزولوشن 518 در 967 ثبت شده در این پایگاه است. در هر صورت به نظر نمی‌رسد که این موضوع نگران‌کننده باشد و رزولوشن نهایی دستگاه عدد نمایش داده شده در تصویر نخواهد بود.

نظر شما درباره اکسپریا کامپکت جدید احتمالی سونی چیست؟ چه انتظاراتی از آن دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
VB

سونی موبایل ک هیچ کارش تموم شد
اکه قیمت مربوط ب سنسور هم عجله نکنه قافله ب سامسونگ میبازه
و ت دوربین عکسای هم قافله باخته
اکس باکس هم این توانایی داره سونی شکست بدع فقط باید انحصاری چندتا بازی بده بازی خفن

سونی تو همه زمینه ها داره کم کاری میکنه
حیف ک برند مورد علاقم چارتا دست ادم نادون افتاده

f.m

سیاست های اشتباه دارن درست،اما نادان نیستن،
سونی موبایل کارش تموم نشده،همین الان بهترین صفحه نمایش برای بازی،برای تماشای محتوای ویدیویی،که بدون زائده باشه،نسبت سینمایی داشته باشه،۴کی باشه،فقط سونی هست،پر امکانات ترین برای فیلمبرداری،یکی از بهترین دوربین های سال،از لحاظ طراحی و لوکس بودن و کیفیت هم خیلی عالیه اکسپریا ۱،فقط باید روی نرم افزار خیلی کار کنه،و تبلیغات کنه،و سریع عرضه کنه،و قابلیتای ویژه بزاره،همین،

Saeed Mohammadipouya

فورکی و qhd ک کلا جنبه تبلیغاتی دارم رو گوشی موبایل حتی تفاوتشونو ادم نمیتونه تو تلویزیونای ۵۵ اینچی ببینه کلا سونی از لحاظ امکانات نرم افزاری رو گوشیاش خدایی عقبه خودن ی عمر سونی باز بودم ک میگم

Alireza1995

اقا سعید محمدی پویا
باید بگم که سونی بهنرین پنل های گوشی موبایل رو میزنه پس در این که شکی نیست
ولی شما میگی ک فول hdو qhd اصلا قابل رویت نسیت
پس چرا حرفی از سامی نمیزنی
پس هواوی چیه
شرکت های چینی چه
اینا قبول نداری
سونی هر چی که تا به تکامل نرسیده رو بیرون نمیده
تو که سونی باز بودی و یدومه xz1 داشتی و حالا که خراب شده داری از سونی بد میگی
تا چند وقت پیش گه اینحا کسی نمیتونست جلو دارت یاشه
حالا سونی بد شد
عجب

ali.k77

سونی موبایل درسته وضعیتش خرابه ولی در کل سونی چند فصله رکوردشکنی میکنه از نظر سود مالی . بخش سنسور که تو سه ماه گذشته فوق العاده عمل کرده .تو دوربین عکاسی هم با دوربین های فول فریم و بدون آینه هر روز سلطه سونی بیش تر میشه و تو بخش کنسول هم رکورد 100 میلیون فروش رو زده . تو بخش تی وی هم عملکرد ضعیفش تو چند سال رو کم کم داره جبران میکنه و به رقابت با الجی و سامسونگ با تی وی های فوق العاده اش برمیگرده .

Alireza1995

سونی استاندارد21.9
رو به ترند روز تبدیل میکته حالا ببینید
این گوشی که دید شاید میخواد با گوشی های پرچمدار معرفی کنه که شکی درش نیست
این گوشی هک مثل برادر بزرگش از 5g
استفاده خواهد کرد
سونی مویایل رفته زیر نظر TVو alfa
ببین چ گوشی بده بیرون

_V_

اکسپریا ۱ هم مثلا رفته بود زیر نظر همین بزرگوارا و این نتیجه رو داد…

Star

اکسپریا 1 که فوق العادس قطعا، ولی سونی 18 درصد افزایش سود تجربه کرده به صورت کلی با عملکرد بخش حسگر های تصویر قابل ستایش هست و بخش گیمینگ هم با نسل جدید کنسول ها دوباره اوج میگیره و سونی هم گفته که قصد تسخیر بازار دوربین های بدون آینه رو برای ۲۰۲۱ داره و سهمش داره از این بازار افزایش پیدا میکنه و سونی وارد ساخت تجهیزات پزشکی هم شده و تو این زمینه هم فعاله تو تلویزیون هم احتمالا سونی پا پس نکشه و ال جی و سامسونگ هم باید خودشونو آماده بکنند برای ورود تلویزیون های چینی.
ایران هم 12.8 میلیون دلار تجهیزات پزشکی و ویدئویی سونی برای استفاده در بیمارستان ها و صداوسیما رو هوا زده با وجود تحریم ها البته سال ۹۲، این یعنی تجهیزات صداوسیما هم سونیه:
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1392/04/07/87127/دستیابی-ایران-به-12-8-میلیون-دلار-تجهیزات-ساخت-سونی-با-وجود-تحریم-ها
باریکلا سونی.

_V_

وای چ افتخاری ک تلویزیونای چینی میان رقیب الجی و سامسونگ میشن
چه افتخاری که توی بازاری ک کلا دوتا رقیب بیشتر نداره فروش خوبی داره
خیلی افتخار بزرگیه واقعا که صدا و سیمای مسخره و عقب مونده ایران تجهیزات سونی دارن🤔🤔🤔😐
مرحبا

Star

از یه طرف محتواهای ساخت صداوسیما بی کیفیت هس، البته شبکه های HD ایران بدک نیست، بستگی داره با چه تلویزیونی شبکه های اچ دی رو نگاه بکنی مثلا تلویزیون دِوو و سامسونگ کیفیت خروجی تصویر خوبی ندارند و به درد نمیخورند. شبکه 4K هم کلا صداوسیما نداره تعطیله!

_V_

من سونی ۴ کی دارم ب امید این خریدم فکر کنم سال ۲۰۱۶ به امید اینکه در اینده محتوای ۴کی درست تو ایران بیان ولی فعلا ک رو فول اچ دی باید سرمایه گذاری کنن😂

Saeed Mohammadipouya

Alireza74
محض اطلاعت یدونه نه چهارتا ایکس زدوان گرفتم هر چهارتا هم مشکلات مشابه سند حرفمم معززه ضمنا جبهه نگیر من بد از سونی نگفتم کلا گفتن چه فورکی چه توکی هر برندی اشتفاده کنه کلا چیز اضافس درضمن اینجا نمیام مت زیاد که کسی جلودارم نباشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)