حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرچ عکس جدید گوگل مقایسه تصاویر را راحت می کند

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

اگر امروز در پلفترم دسکتاپ به دنبال عکس، جستجویی در گوگل داشته بوده باشید (!) احتمالا تغییر جدیدی را دیده اید. گوگل آپدیت جدیدی از پلتفرم گوگل ایمیج منتشر کرده که مقایسه تصاویر را راحت می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره سرچ عکس جدید گوگل صحبت کنیم.

سرچ عکس جدید گوگل

گوگل آپدیت جدیدی از گوگل ایمیج را معرفی کرده که به کاربران اجازه مقایسه تصاویر را می دهد. برای مثال، جست و جوی عبارتی مانند “لباس سبز” یا “آباژور مشکی” ممکن است هزاران نتیجه را در اختیار کاربر قرار دهد و این موضوع انتخاب را دشوار خواهد کرد. در آپدیت جدید، پس از آن که کاربر تصویری را انتخاب می کند، این تصویر در کنار صفحه و در کنار سایر نتایج جستجو نمایش داده می شود و زمانی که کاربر در حال تماشای سایر نتایج است، این تصویر سر جای خود باقی می ماند تا کاربر راحت تر محصولات را با یکدیگر مقایسه کند.

این آپدیت گوگل ایمیج شامل ترفندهای جدید دیگری نیز هست که با استفاده از آن ها خریدار تصمیمات آگاهانه تری می گیرد. اکنون اگر کاربر تصویری را انتخاب کند که تگ محصول خورده، می تواند جزئیات دیگری از جمله نام برند، قیمت، دسترسی و نظرات سایر کاربران در رابطه با آن را نیز ببیند.

گوگل طی یک سال گذشته تغییرات بسیاری را برای آسان تر کردن خرید ایجاد کرده است. برای مثال، این شرکت اخیرا از پلتفرمی جدید به نام Google Shopping با طراحی تازه رونمایی کرده است. این موتور جستجو همچنین به کاربران اجازه خرید مستقیم از بسیاری از پلتفرم های خود ار جمله گوگل سرچ و گوگل اسیستنت را می دهد.

خریداران آنلاین معمولا نمی توانند از میان گزینه های موجود به راحتی یکی را انتخاب کنند، بنابراین گوگل تصمیم گرفته این کار را برایشان ساده تر کند. اجازه مقایسه کردن تصاویر، خواندن نظرات و جزئیات بیشتر در رابطه با فروشنده می تواند گزینه های افراد را محدودتر و خرید را برای آن ها آسان تر کند.

نظر شما درباره سرچ عکس جدید گوگل چیست؟ برای شما فعال شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)