حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت دانلود گوشی های سامسونگ به صورت میانگین بالاتر از اپل و هواوی است

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | اپل، سامسونگ، مقایسه، هواوی

شاید برای شما سوال باشد که سرعت اینترنت کدام برند گوشی بیشتر است. طی تحقیقاتی به نظر می رسد که سرعت دانلود گوشی های سامسونگ به صورت میانگین بالاتر از اپل و هواوی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بیشترین سرعت دانلود گوشی موبایل

بیشترین سرعت دانلود گوشی برندهای مختلف

بیشترین سرعت دانلود گوشی برندهای مختلف

گزارش جدیدی از طرف OpenSignal منتشر شده است که نشان می‌دهد اسمارت‌فون نیز تاثیر فراوانی بر روی سرعت اینترنت دارد. در این گزارش آمده است کاربران گوشی‌های سامسونگ در 32 درصد از کشورهای جهان اینترنت پرسرعت‌تری را تجربه می‌کنند.

در این گزارش پس از سامسونگ شرکت اپل قرار گرفته است که در 17.5 درصد از کشورهای جهان سرعت اینترنت بالاتری نسبت به رقبا دارد. در دیگر کشورها هیچ کدام از شرکت‌های سامسونگ، اپل یا حتی هواوی برتری قابل ملاحظه‌ای ندارند. هنگامی که صحبت از سرعت واقعی دانلود می‌شود، سامسونگ به صورت میانگین در آمریکا 8.2 مگابایت سرعت بیشتری نسبت به اپل دارد. این مقدار به هیچ وجه کم محسوب نمی‌شود، اما در کشور نروژ همین اختلاف با گوشی‌های هواوی به 12 مگابایت و با آیفون‌های اپل به 14 مگابایت می‌رسد. البته باید گفت کوپرتینویی‌ها در کشورهایی مانند امارات و تایوان گوی سبقت را از رقیب کره‌ای ربوده‌اند و به کاربران خود سرعت بیشتری ارایه می‌کنند.

البته در این میان تنها برند عامل تعیین‌کننده نیست. در واقع دستگاه های بالارده با به کارگیری تجهیزات بهتر در زمینه فناوری شبکه و اتصالات، سرعت دانلود بیشتری برای کاربر خود فراهم می‌کنند. در حدود 25 کشور، موبایل های بالارده دو برابر سرعت اینترنت بیشتری از گوشی‌های پایین‌رده دارند. در تایلند این مقدار به 4.3 برابر و در کانادا به 2.9 برابر می‌رسد. همچنین شرکت‌های مختلف با تولیدکنندگان مودم‌های متفاوتی کار می‌کنند؛ موبایل های اندرویدی بیشتر از مودم‌های تولیدی کوالکام بهره می‌برند، در حالی که هواوی مودم‌های خود را استفاده می‌کند و اپل در چند سال اخیر از مودم‌های اینتل بهره‌مند شده است. بر اساس شنیده‌ها در این زمینه همکاری‌های اپل و کوالکام در آینده‌ای نزدیک بیشتر خواهد شد و در نهایت اپل مودم خود را تولید خواهد کرد.

در این گزارش بیش از ۲۳ میلیون دستگاه موبایل در چهل کشور مورد آزمایش قرار گرفته است. دستگاه های آزمایش شده در سه دسته بالارده، میان‌رده و پایین‌رده گنجانده شده‌اند. نکته جالب در این خصوص آن است که موبایل های سامسونگ در دسته بالارده، موبایل  های اپل در بین گوشی‌های میان‌رده و موبایل های هواوی در میان گوشی‌های پایین‌رده رتبه اول را به خود اختصاص داده و سرعت اینترنت بالاتری در مقایسه با محصولات رقیب داشته‌اند. مطمئنا نتایج گفته شده تا چند سال اخیر جابه جا خواهد شد، چرا که با گسترش شبکه 5G شرکت‌هایی مانند کوالکام به دنبال آن هستند تا جایگاه خود در بازار مودم‌ها را به عنوان بهترین و بزرگ‌ترین تولیدکننده مودم تثبیت و بهبود بخشند.

نظر شما چیست؟ شما از چه برندی استفاده می کنید؟ از سرعت اینترنت خود راضی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

اره اینو قبلا دیده بودم

_V_

کمترین امواجم سامسونگ داره

chalton

ایییینننننههههههه با اختلاف
برند با اصالت
جالب اینجاست هوآوی کلا پشت خطه😂
کیفیت اتفاقی نیست.

Amir galaxy

خیلی عالیه خصوصا sar گوشی که خیلی کمتر از بقیه گوشی هاست

_V_

اره واقعا عالیه
چه ترفندی میزنه که این امواج کم میشه؟

Amir galaxy

لامصب مثل همون طرفندی که برای ضخامت گوشی هاش میزنه
من که میگم جز پنل جادو هم میکنه که ضخامت گوشی هاش کمه
جالبه دوربین هاش هم زیاد برجسته نیست
الان گوشی منو روی میز بزارم بدون مشکلی میشه باهاش کار کرد و لق نمیزنه
اما گوشی های مثل nova 3i و honor x8 که باهاشون کار کردم افتضاح بودن دوربین ها خیلی بیرون هستن
الان p30 lite هم همینطوره دوربینش در مقابل a50 خیلی بیرونتره

_V_

اره واقعا عاشق پرچمدارای سامسونگم همیشه یه چیز خوب دارن ک منو به وجد بیارن
واقعا حس میکنم هر نسل کامل ترین گوشیا پرچمدار سامسونگه

فکر کنم احتمال زیاد بزودی پرچمداراش ۳ سال اپدیت بگیرن چون حتی پایین ردشم ۲ سال گرفت

البته اگر یه مشت ترول نریزن نوت ۷ خدا بیامرز رو وسط بکشن ک حتی همون خدا بیامرزم گوشی خیلی عالی بود اگر مشکل باتریش پیش نمیومد

chalton

🔔 هواوی به این نتیجه رسیده است برای پاسخ‌دادن به این شایعه که آیا واقعا دولت چین این شرکت را اداره می‌کند یا نه، از دنبال‌کنندگان حساب کاربری خود در توییتر کمک بگیرد.
هواوی در حساب کاربری‌اش، از کاربران خود پرسیده است چه کسی این شرکت را اداره می‌کند؟ در این نظرسنجی که از روز جمعه آغاز شد، ۵۶ هزار و ۷۹۰ نفر شرکت کردند.
در این نظرسنجی، گزینه‌ی «دولت» با ۴۲ درصد آراء بیشتری رأی را ازآنِ خود کرد. «کارکنان» با ۲۶ درصد آراء و «مؤسسه‌های اقتصادی» با ۱۷ درصد و «کنسرسیوم» با ۱۵ درصد در رده‌های بعدی این نظرسنجی قرار گرفتند.
گفتنی است نظرسنجی مشابهی که در فیسبوک انجام شد، نتیجه‌ی متفاوتی به‌همراه داشت.
در این نظرسنجی، ۷۷ درصد شرکت‌کنندگان به «کارکنان» و ۲۳ درصد به «دولت» رأی دادند. صفحه‌ی رسمی هواوی در فیسبوک نیز بازدیدکنندگان را به صفحه‌ی دیگری راهنمایی می‌کند که در آن، اطلاعات ساختاری این شرکت منتشر شده است.
در این صفحه، اعلام شده است ۹۶ هزار و ۷۶۸ کارمند سهام‌دار، مالکان هواوی و درحدود ۹۰ درصد این سهام‌داران، همچنان کارمند شرکت هستند. این افراد برای رهبری جمعی شرکت نماینده معرفی می‌کنند و سایر سهام‌داران شرکت از هواوی بازنشسته یا بازخرید شده‌اند.
روزنامه‌ی نیویورک‌تایمز بعد از بررسی نتایج این تحقیقات اعلام کرد سهامی که در این مدل دراختیار کارکنان هواوی قرار گرفته است، انتقال‌دادنی به غیر یا واگذاری به کسانی نیست که کارمند این شرکت نباشند.
اگر کارمندی از سطوح بالای مدیریتی هواوی را ترک کند، شرکت سهام او را بازخرید می‌کند.
تمام سهام شرکت هواوی متعلق به یکی از شرکت‌های هولدینگ و حدود ۱ درصد از این سهام، متعلق به رن ژنگ‌فی، بنیان‌گذار هواوی و سایر آن متعلق به کمیته‌ی مشترک تجاری مرموزی است.
نتایج تحقیقات می‌گویند با توجه به مدل نظام تجاری چین، این مسئله به این معنی است که دولت چین ۹۹ درصد سهام هواوی را دراختیار خود دارد.

کهکشان

ترولا کجان ؟

الان افسون میاد میگه سرعت دانلود که چیز مهمی نیست

Amir galaxy

داداش تو هنوز نفهمیدی؟!
اصل کار فست شارژ هست بفهم😁✋

_V_

😂😂😂

m.b

دوستان یه چی بگم بدونید؟
گوشی‌ای که چند وقت پیش با مدل M1908F1XE به عنوان mix 4 لو رفت و گفتن 5g هست و سرعت شارژرش 45 وات بود، در واقع میکس 4 نبود و شیائومی هممون رو ایسگا کرد (چون همه این نوع مدل رو برای میکس میدونن اما ایندفعه نبوده)…
در کمال تعجب، یک نسخه 5g از گوشی mi 9 در راهه دوستان…
https://www.gsmarena.com/xiaomi_allegedly_working_on_a_5g_version_of_the_mi_9-news-38554.php
ایندفعه با OIS با باتری بزرگتر با Snapdragon 855 plus با صفحه QHD Plus با دوربین بهتر و با شارژر 45 واتی و احتمالاً با توانایی پشتیبانی یک شارژ وایرلس حداقل 20 واتی…
خب تا اینجای کار اصلاً برام مهم نیست…
مهم اینه که هیچوقت سری mix شیائومی ضعیف تر از سری mi نبوده…
پس میتونیم انتظار داشته باشیم که میکس 5g امسال یک پرچمدار تمام عیار باشه…
تو بعضی سایتا حتی دوربین 108 مگاپیکسلی رو هم محتمل میدونن…
بریم تا ادامه مراسم نوت 10 رو از دست ندادیم…😅

m.b

😂😂👇
Realme: we will first to showcase 64mp camera on 8 aug
Redmi: hold my beer, we will showcase on 7th aug
Mi: nice kid but daddy’s gonna launch 108mp
🤣
———————-
دوستان ice universe گفته mix 4 با دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ معرفی میشه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)