حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح جدید فروش فوری ایران خودرو چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸ ویژه تنظیم بازار

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

طرح جدید فروش نقدی با تحویل فوری محصولات ایران خودرو ویژه تنظیم بازار آغاز خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا طرح جدید فروش فوری ایران خودرو چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸ ویژه تنظیم بازار را مرور کنیم.

طرح جدید فروش فوری ایران خودرو چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸

طرح جدید فروش فوری ایران خودرو چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸ ویژه تنظیم بازار

طرح جدید فروش فوری ایران خودرو چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸ ویژه تنظیم بازار

در راستاي تنظیم قیمت خودروهاي شرکت ایران خودرو در بازار، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان و نمایندگان محترم می رساند، شرایط فروش فوري تنظیم بازار مطابق جدول ذیل و از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه مورخ 98/05/16 آغاز خواهد شد.

  • بدیهی است امکان ثبت نام تا تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود. با هدف جلوگیري از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام براي مصرف کننده نهایی خودرو،شرکت ایران خودرو فیلترهاي را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا” تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتري از سوي شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف 20 روز مسترد خواهد شد.

    قواعد و ضوابط مهم:

 

  • 1 -ظرفیت ثبت نام براي هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می باشد و در صورت ثبت نام از سوي مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوي شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد.
  • 2 -کلیه مشتریانی که در 18 ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند. بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوي شرکت یک طرفه ابطال خواهد شد.
  • 3 -در این بخشنامه امکان ثبت نام براي افراد بالاي 18 سال امکان پذیر می باشد.
  • 4 -الزام ارائه گواهینامه رانندگی به هنگام تحویل مدارك به نمایندگی
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)