حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری مایکروسافت با سامسونگ در مراسم آنپکد ۲۰۱۹ رونمایی گلکسی نوت ۱۰

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، مایکروسافت

گفته می شود سامسونگ همکاری جدیدی را با شرکت امریکایی مایکروسافت آغاز کرده است. به نظر می‌رسد که موبایل های جدید سامسونگ به نرم‌افزارهای شرکت مایکروسافت مانند اپلیکیشن اندرویدی Your Phone مجهز خواهند بود. این نرم‌افزار برای اتصال تلفن‌های اندرویدی به کامپیوترهای دارای ویندوز ۱۰ به‌کار می‌رود. این همکاری مایکروسافت با سامسونگ در مراسم آنپکد ۲۰۱۹ رونمایی گلکسی نوت ۱۰ نمود ویژه ای خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

همکاری مایکروسافت با سامسونگ در مراسم آنپکد ۲۰۱۹

نرم افزارهای مایکروسافت روی موبایل سامسونگ

نرم افزارهای مایکروسافت روی موبایل سامسونگ

پیش‌بینی می‌شود که مایکروسافت در رویداد آنپکد سامسونگ، چگونگی عملکرد نرم‌افزار‌های مجموعه آفیس برروی تلفن‌های سامسونگ را نمایش دهد. همه این گزارش‌ها در حالی منتشر‌ شده‌اند که شرکت کره‌ای سامسونگ به آن واکنش نشان نمی‌دهد و سخنگوی مایکروسافت نیز اعلام کرد که شرکت‌ آن‌ها چیزی برای اشتراک‌گذاری ندارد.

شرکت مایکروسافت در سال 2011 با طرح شکایت علیه سامسونگ درباره حق استفاده از پتنت‌ها در گوشی‌های اندرویدی، یک پرونده حقوقی برعلیه کره‌ای‌ها ایجاد کرد. در سال 2013 سامسونگ نیز برای خاتمه دادن به این موضوع، هرسال یک میلیارد دلار به کمپانی آمریکایی مایکروسافت برای حق ثبت اختراع پرداخت کرد.

پس از پایان یافتن دعواهای حقوقی بین این دو شرکت، مایکروسافت و گوگل در سال 2015 توافق کردند که برخی از سرویس‌ها و نرم‌افزار‌های مایکروسافت به‌طور پیش‌فرض در تلفن‌های اندرویدی سامسونگ نصب شوند.

در این توافق، اپلیکیشن‌هایی مانند وان درایو (One Drive)، وان نوت (One Note) و اسکایپ (Skype) در تلفن‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج نصب شدند. هم‌چنین، سامسونگ با نصب نرم‌افزارهای مجموعه آفیس مانند ورد، اکسل، پاور‌پوینت، وان نوت و وان درایو برروی تبلت‌های اندرویدی این شرکت موافقت کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که همکاری مایکروسافت با سامسونگ مورد پسند کاربران هم باشد یا پس از خرید باید سریعا نرم افزارهای پیش فرض را پاک یا غیرفعال کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faraz

من همیشه تا گوشی جدید میگیرم پاک میکنم البته چون که به کارم‌ نمیاد

Dr.Nazer

سلام دوستان و کاربران عزیز ترنجی؛ امروز من اولین پستِ پیج اینستاگرام جدیدَم به آیدی : “.Nazer1” رو با موضوعِ “مقایسه Galaxy S10 Plus و Huawei P30 Pro رو با زحمت بسیار آماده کردم و لحظاتی قبل منتشر کردم. امیدوارم که لذت ببرید. راستی اینم لینکِش😅 : https://www.instagram.com/p/B0wA4wHhpbB/?igshid=15o0e231c2oh5

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)