حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام های متفاوتی برای گوشی لول شونده ال جی ثبت شده است

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | ال‌جی

در بازاری که شرکت های مختلف به فکر گوشی تاشو هستند، ال جی ایده گوشی لول شونده را دارد. به نظر می‌رسد نام گوشی لول شونده ال جی تایید شده است. این شرکت اخیرا یک نام تجاری را در دفاتر ثبت مالکیت معنوی مختلف در سراسر جهان به ثبت رسانده است که می‌تواند نام این دستگاه را تایید کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره نام های متفاوتی برای گوشی لول شونده ال جی صحبت کنیم.

گوشی لول شونده ال جی

گوشی لول شونده ال جی

گوشی لول شونده ال جی

مدتی پیش شرکت ال جی پتنتی از یک نمایشگر لول شونده با یک قلم هوشمند را ثبت کرده بود. احتمالا به زودی چنین دیوایسی را در بازار ملاقات کنیم. دفتر ثبت مالکیت معنوی کره نام تجاری “LG Rolling” را در آوریل گذشته به ثبت رسانده بود. گوشی‌ساز کره‌ای این نام را در سایر دفاتر ثبت مالکیت نظیر ثبت مالکیت اروپا نیز ثبت کرده است تا به نظر برسد نام نهایی این محصول انتخاب شده است.

البته به جز LG Rolling نام‌های تجاری دیگری نظیر The Roll ٬ Bi-Roll ٬ Dual Roll ٬ E Roll ٬ Signature R ٬ R Screen ٬ R Canvas ٬ Roll Canvas و Rotolo نیز ثبت شده‌اند٬ اما بیش از همه انتخاب ال جی رول برای گوشی رول شونده ال جی احتمال بیشتری دارد. تمام این نام‌های تجاری در کلاس 9 ثبت شده‌اند. دستگاه هایی که در این کلاس ثبت می‌شوند شامل گوشی‌های هوشمند٬ نمایشگرهای ٬LED مانیتورها٬ گجت‌های پوشیدنی و غیره هستند. و از آنجایی که ال جی پیشتر از تلویزیون رول شونده خود معرفی کرده٬ به نظر می‌رسد این نام می‌تواند مربوط به گوشی رولی این کمپانی باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این ها نام گوشی لول شونده ال جی باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

این میتونه جالب باشه

نیما عرفانی

وقتی چند ماه پیش اولین تلویزیون رول شونده رو با طراحیِ فوق العاده رونمایی کرد ، دیگه تولید گوشیِ رول شونده براش دور از ذهن نیست .
همیشه پتنت های الجی جذاب بوده

_V_

البته اگر تحریمای ژاپن بذاره

نیما عرفانی

در این رابطه قبلاً بهت توضیح دادم که جنگ تجاریِ ژاپن و کره بیشتر به ضرر سامسونگ هست تا الجی چون سونی شریک تجاریِ الجیِ و در تولید و عرضه ی پنل نمایشگر و سنسور دوربین و غیره باهم تبادل و همکاری دارن

نیما عرفانی

اینم باید اضافه کنم که گفته شده پنل صفحه نمایش دیوایس منعطف سونی با همکاری الجی توسعه پیدا می‌کنه

_V_

امریکام هواوی رو تحریم کرد و حتی کمپانیای ک باهاش همکاری داشتن منع در همکاریاشدن(البته تا قبل اینکه مذاکره کنن)
مهمه نیست باهمن یا نه وقتی تحریمه یعنی کلا قطع ارتباط؟

نیما عرفانی

چرا میگردی یه چیزی پیدا کنی که اینو بسط بدی به اون؟
مشکل آمریکا و چین با مشکل ژاپن و کره توفیر دارن باهم .
آمریکا قبل از تحریم هواوی ، زد تی ای رو تحریم کرد و تحریم هواوی استارتش به خاطر گسترش تجهیزات مخابراتی هواوی بود و تا توسعه‌ی سیستم عاملش پیش رفت که بعدش آمریکا حتی هم پیمانانش رو مجبور کرد که با هواوی قطع همکاری کنن وگرنه سایر شرکت های چینی که از چیپست های کوالکام در محصولاتشون استفاده میکنن از این تحریم مبرا بودن.
این داستانش با تحریم ژاپن در خصوص کره جداست.

_V_

اوکی

MohammadFarhaadi

در حالی که به نظر میرسه کره و چین از نظر پیشرفت تکنولوژی گوی سبقت رو از کشوری مثل ژاپن ربوده باشن ولی در اصل اینطور نیست و میبینیم که در صورت تحریم شدن توسط ژاپن کشورهای پیشرفته بالای جدول واقعا زمینگیر میشن!علت اینکه ژاپن سعی در برندینگ و معروفیت نداره اینه که سود آنچنانی براش نداره و در اصل در پس زمینه تکنولوژی کار میکنه و تقریبا همه بهش وابستن.یکی از دلایلش اینه که اینطوری آب شیرین رو هدر نمیده و با خریدن خیلی از تولیدات بجای ساختنشون آب شیرین رو وارد میکنه که به این سیاست واردات آب مجاری میگن!وقتی سامسونگ و اپل و دیگر شرکتها گوشیهای خوبی تولید میکنن چرا وقت و هزینه بزاره و بسازه خوب فقط وارد میکنه اینطوری میتونه منابعش رو جای دیگه صرف کنه.البته شرکتهای بزرگ داخلی ژاپن برای فقط خود ژاپن گوشی و محصول تولید میکنن و خیلی این محصولات پیشرفتم و در انحصار خود ژاپنن و برای بازار بیرون نیستن.اینطوری در صورت وجود هر مشکلی میتونن گلیم خودشون رو از آب بیرون بکشن.

Dr.Nazer

گوشیِ لول شونده؟ خدایا بسه دیگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)