حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ گیمینگ اینتل با دو نمایشگر

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اینتل، حق اختراع

در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۹  اینتل در غرفه خود یک محصول ویژه و متحول کننده را معرفی کرد؛ یک لپ تاپ با دو نمایشگر لمسی که این نمایشگر به مانند نوار لمسی اپل نبوده و چیزی فراتر از آن است. لپ تاپ دو نمایشگره موسوم به Honeycomb Glacier که خطری برای همه فناوری های همراه در جهان به شمار می رفت. حالا به نظر می رسد لپتاپ گیمینگ اینتل با دو نمایشگر در حال توسعه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

لپتاپ گیمینگ اینتل با دو نمایشگر

لپتاپ گیمینگ اینتل با دو نمایشگر

لپتاپ گیمینگ اینتل با دو نمایشگر

این نوت بوک دارای دو نمایشگر لمسی است که می تواند به صورت یک لپ تاپ ساده مورد استفاده قرار گیرد. اما با باز کردن لولاهای آن، Honeycomb Glacier مبدل به چیزی می شود که قطعا تا به حال ندیده اید! کامپیوتری را پیش روی خود دارید که به شکل عجیبی می تواند وظایف را تقسیم کرده و شما را تبدیل به مدیر بی قید شرط دنیای دیجیتال کند.

این محصول با پردازنده های نسل دهم این شرکت کار خواهد کرد؛ اینتل مدعی است که تراشه گرافیکی مورد استفاده در آن هم توسط این شرکت تولید شده و احتمالا با همان گرافیک مجتمع نسل ۱۱ روبرو هستیم. این لپ تاپ دارای ردیاب چشمی Tobii است که برای بازی و برنامه های سازگار، مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر خبر عرضه Honeycomb Glacier به بازار اعلام نشده است.

اینتل

اینتل

اما به تازگی هر دو شرکت متوجه شده اند که اختلافی در پتنت های ثبت شده ی آنها وجود دارد؛ این تشابه به بخش لولا ها مربوط است؛ یعنی مهمترین قسمتی که بخشی از نوآوری فوق را رقم می زند. اداره ثبت اختراع ایالات متحده آمریکا در این میان با دو اختراع روبرو است که اینتل مدعی نمونه برداری اپل از آن است. شایان ذکر است که بخشی از ثبت اختراع اپل مربوط به استفاده از تراشه ARM است.

نظر شما درباره این ایده اینتل برای لپتاپ گیمینگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)