حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا موتو ای ۶ (Moto E6) با اسنپدراگون ۴۳۵ و قیمت ۱۵۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | موتورولا

گوشی موبایل موتورولا موتو ای ۶ (Moto E6) معرفی شد. این گوشی به یک نمایشگر 5.5 اینچی و چیپست اسنپدراگون ۴۳۵ مجهز است. همچنین برچسب قیمتی موتو ای ۶ (Moto E6) می تواند کاملا جذاب ظاهر شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

موتورولا موتو ای ۶ (Moto E6)

موتورولا موتو ای ۶ (Moto E6)

موتورولا موتو ای ۶ (Moto E6)

موتورولا از یک گوشی اقتصادی جدید پرده برداری کرد؛ ما در مورد گوشی موتو ای ۶ صحبت می‌کنیم. این گوشی دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی و بدنه‌ای با پوشش نانو P2i مقاوم در برابر پاشش آب است که در اکثر گوشی‌های موتورولا آن را می‌بینیم.

این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۳۵ با پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای قدرت می‌گیرد که پردازشگر گرافیکی آدرنو 505 و رم 2 گیگابایتی آن را همراهی می‌کنند. در اینجا حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی نیز قرار دارد و یک جایگاه مموری کارت نیز در دسترس شما قرار دارد.

یک نمایشگر ال سی دی 5.5 اینچی با وضوح 720 در 1440 پیکسلی در جلوی قاب این گوشی قرار دارد. موتورولا موتو ای 6 به دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و فوکوس خودکار تشخیص فاض مجهز است٬ در جلو نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 قرار دارد.

گوشی جدید موتورولا با یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی روشن می‌ماند و به اندروید ۹ مجهز است. این گوشی با قیمت 150 دلار از امروز در ایالات متحده به فروش می‌رسد.

نظر شما درباره موتو ای ۶ موتورولا با قیمت ۱۵۰ دلار چیست؟ فکر می کنید از هیچ زاویه ای با ردمی نوت ۷ به قیمت ۱۵۰ دلار قابل قیاس است؟ شانس موفقیت برای آن میبینید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
VB

فاز موتورولا چیه؟
اسنپ ۴۳۵
رم ۲
۱۵۰ دلار
ب گمونم خوابم میبینن ک براش صف بستن

pie

با همین قیمت گزینه های بهتری وجود داره مثل ردمی نوت 7 که بهش اشاره کردید و ردمی 7 با 32 گیگ حافظه داخلی با قیمت کمتر از 150 دلار

Dr.Nazer

موتورولا جان امیدِت به چیه؟ تو هم پاشو برو دیگه وقت R.I.P سر رسیده

MohammadFarhaadi

میشه یکی بیاد توضیح بده دلیل خرید این گوشی چی میتونه باشه!!!؟؟؟شاید من اشتباه میکنم!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)