حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک بوک پرو ۱۶ اینچی احتمالا با قیمت ۳۰۰۰ دلار ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

شایعات مختلفی درباره نسل جدید مک‌بوک های اپل به گوشی می‌رسد که به قیمت نجومی آن اشاره دارند. حال به تازگی یک منبع خبری معبر مدعی شده است که اپل قصد دارد تا نسخه جدید مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی خود را در ماه اکتبر (مهر) با قیمت حدودی ۳۰۰۰ دلار آمریکا به بازار عرضه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مک بوک پرو ۱۶ اینچی

مک بوک پرو ۱۶ اینچی

مک بوک پرو ۱۶ اینچی

به گفته این منبع آگاه، نسخه جدید لپ‌تاپ مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی از صفحه نمایش LCD با رزولوشن 1920*3072 استفاده می‌کند و توسط دو کارخانه بزرگ Quanta و Foxconn تولید می‌شود. در گزارش منتشر شده از این محصول، قیمت مک‌بوک پرو 16 اینچی ۱۰۰۰۰۰ دلار تایوان معادل ۳۲۲۰ دلار آمریکا اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، نسخه بروزرسانی شده مک‌بوک پرو 13 اینچ و مک‌بوک ایر به همراه مک‌بوک پرو 16 اینچی عرضه خواهند شد. البته این موضوع کمی عجیب و غیر واقعی به نظر می‌رسد زیرا اپل به تازگی نسخه بروزرسانی شده مک‌بوک پرو 13 اینچ و مک‌بوک ایر را عرضه کرده است و بروزرسانی مجدد این دو محصول در مدت زمان کوتاه چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

مدتی پیش یک منبع خبری معتبر مدعی شده بود که اپل قصد دارد تا طراحی نسخه جدید مک‌بوک پرو را به کلی عوض کند و در این محصول برای اولین بار از صفحه نمایش‌های کم حاشیه OLED استفاده کند. همچنین گفته می‌شود که اپل پس از سال‌های تصمیم گرفته است تا سوئیچ‌های پروانه‌ای را از کیبورد مک‌بوک‌های خود حذف کند و برای حل این مشکل قرار است تا سوئیچ‌های قدیمی قیچی شکل را در کیبورد نسل جدید مک‌بو پرو جایگزین کند.

اپل آخرین بار در سال 2016 نسخه جدید مک‌بوک پرو با طراحی بروزرسانی شده را معرفی کرد و در سال‌های اخیر آن را بروزرسانی کرده است. حال به نظر می‌رسد که اپل تصمیم گرفته است تا مک‌بوک پروهای خود را بار دیگر دست خوش تغییرات ظاهری کند.

نظر شما چیست؟ منتظر مک بوک ۱۶ اینچی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

اولد سامسونگو اجبارا داره میذاره،،البته خوش ب حال فناش بالاخره از شر ال سی دی خلاص شدن /-:

Amir galaxy

پشمام

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)