حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی هارمونی ۳ با نمایشگر ۱۸:۹ دیده شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ال‌جی

شاید ندانید و دلیل آن این است که در بازار ما غائبند اما ال جی گوشی هایی اقتصادی را تحت نام «هارمونی» عرضه می‌کند و حالا ظاهرا، سومین نسل این خانواده در راه است. تصویری هم از گوشی ال جی هارمونی ۳ (LG Harmony 3) به بیرون درز کرده که چهره‌ی آن را نمایان می‌سازد. ال جی هارمونی ۳ با نمایشگر ۱۸:۹ دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ال جی هارمونی ۳

ال جی هارمونی ۳

ال جی هارمونی ۳

در عکسی که ایوان بلاس، افشاگر کم‌کار این روزها؛ از گوشی ال جی هارمونی ۳ به اشتراک گذاشته است، می‌توان نمایشگر کشیده‌تر و حاشیه‌های آب رفته‌ی آن را در قیاس با محصول سال قبل دید. حالا دوربین سلفی یک فلش LED هم دارد تا با قرار گرفتن آن‌ها در دو سمت اسپیکر مکالمه، تقارن بصری ایجاد شود. در کناره‌ی سمت چپ دستگاه نیز، سه دکمه قابل مشاهده است؛ شامل کلیدهای کنترل صدا و چیزی که به نظر می‌رسد دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت باشد.

احتمالا رابط کاربری هارمونی 3 هم LG UX 8.0 خواهد بود تا با سایر گوشی های 2019 کمپانی، از جمله ال جی جی 8 تینکیو همخوانی داشته باشد. در حال حاضر هارمونی 2 که از طریق اپراتور کریکت (Cricket) به فروش می‌رسد، 140 دلار قیمت دارد؛ از این رو قیمت گوشی ال جی هارمونی ۳ را می‌توان زیر 200 دلار تخمین زد.

نظر شما درباره ال جی هارمونی ۳ احتمالی چیست؟ فکر می کنید ال جی در بازار پایین رده ها می تواند موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

طراحی قدیمی و حاشیه های زیاد .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)