حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند امیزفیت جی تی آر (Amazfit GTR) با قیمت ۱۲۰ و عمر باتری عالی رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | ساعت هوشمند

هوامی از ساعت هوشمند Amazfit GTR در دو مدل ۴۲ و ۴۷ میلیمتری رونمایی کرد. این ساعت ها تا ۲۴ روز نیازی به شارژ مجدد ندارند. این ساعت هوشمند تنها ۱۲۰ دلار قیمت دارد و البته برای نسخه های بالاتر قیمت بیشتر می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره امیزفیت جی تی آر صحبت کنیم.

ساعت هوشمند امیزفیت جی تی آر (Amazfit GTR)

ساعت هوشمند امیزفیت جی تی آر (Amazfit GTR)

ساعت هوشمند امیزفیت جی تی آر (Amazfit GTR)

شرکت هوامی (Huami) بالاخره از ساعت هوشمند خود به نام Amazfit GTR رونمایی کرد. این ساعت، همانند 2 Amazfit Smart Watch مجهز به صفحه نمایش OLED است و در ابعاد ۴۲ و ۴۷ میلیمتری به مشتریان عرضه می شود.

هر دو مدل دارای نمایشگری با تراکم ۳۲۶ پیکسل در اینچ هستند. مدل کوچکتر از نمایشگر ۱٫۲ اینچی با وضوح ۳۹۰ × ۳۹۰ پیکسل بهره می برد و مدل بزرگتر دارای نمایشگر  ۱٫۳۹ اینچی با وضوح ۴۵۴ × ۴۵۴ پیکسل است. نمایشگرها به محافظ گوریلا گلس ۳ با پوشش ضد انعکاسی مجهز شده اند و قاب آن ها از جنس سرامیک زیرکونیوم است.

۲۴ ساعت یا یک بار شارژ

ساعت هوشمند Amazfit GTR در مقایسه با سایر مدل ها یک ویژگی بسیار برجسته دارد و آن، مدت زمان نگهداری شارژ باتری است. مدل ۴۷ میلیمتری دارای باتری ۴۱۰ میلی آمپر ساعتی از جنس لیتیوم پلیمر بوده که برای استفاده معمولی در طی ۲۴ روز مناسب است. مدل کوچکتر، از باتری ۱۹۵ میلی آمپر ساعتی بهره می برد و تا ۱۲ روز نیازی به شارژ مجدد ندارد.

علاوه بر این، یک گیرنده GPS+GLONASS داخلی روی دستگاه نصب شده که هنگام انجام ۱۲ حالت ورزشی کاملا فعال است. این ساعت تا عمق ۵۰ متری از سطح آب نیز قابل استفاده بوده و دارای یک مانیتور نوری برای سنجش ضربان قلب است. ناگفته نماند که کلیه نوتیفیکیشن ها نظیر تماس ها و پیام های ورودی، اطلاعات مربوط به آب و هوا، موسیقی در حال پخش و قطب نما نیز روی صفحه نشان داده می شوند.

مدل ۴۲ میلیمتری ساعت هوشمند Amazfit GTR با بندهای سیلیکونی سیاه، سفید و صورتی و با قیمت تقریبی ۱۲۰ دلار به فروش می رسد. البته نسخه دیگری نیز با ۶۰ زیرکونیای مکعبی وجود دارد که وزن خالص آن برابر با ۲۵٫۵ گرم بوده و تنها با بند چرمی سفیدرنگ عرضه می شود.

مدل ۴۷ میلیمتری دارای بند چرم و قهوه ای رنگ است. قیمت این مدل برای نسخه تیتانیومی (۳۶ گرم) برابر با ۲۰۵ دلار و برای نسخه آلومینیومی (۴۰ گرم) و استیل ضد لک (۴۸ گرم)، تقریبا برابر با ۱۴۵ دلار است. نسخه محدود Iron Man نیز با بند سیلیکونی قرمز و بدنه طلایی عرضه می شود؛ اما قیمت آن هنوز گزارش نشده است.

نظر شما درباره این ساعت هوشمند هوامی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faraz

بهترین ساعت در حال حاضر گلگسی واچ هست خیلی خوبه لامصب …بلوتوث روشن و به گوشی وصل باشه هفت روز میبره که خیلی عدد خفنی هست نسبت به اپل واچ

MohammadFarhaadi

البته هیچکدوم از ساعتهای هوشمند حتی نزدیک به اپل واچ نیست واقعا بینظیرن از هر نظر.ولی تو برندهای دیگه تفاوت خیلی کمه و من فکر میکنم با توجه به یکسان بودن تقریبی مشخصات آمازفیت شیائومی با قیمت کمتر از نصف بقیه خیلی به صرفه تره و واقعا کیفیت ساختشون و امکانتش عالین.الان فکر میکنم آخرین مدلش معمولیش نزدیک نهصد تومنه و مدل خاصی ازش حدود دو تومنه.سنجش ضربان قلبش با اپل واچ یکیه و پایش خوابش خیلی دقیقه.از نظر طراحی هم واقعا زیبا هستن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)