حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسکوتر شیائومی برای کودکان با قیمت ۳۶ دلار و بدون نیاز به برق رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | شیائومی

اسکوترها این روزها تبدیل به سرگرمی جالبی برای کودکان شده است. اگر شما علاقه‌مند به اسکوتر هستید باید بگویم که شیائومی از اسکوتر جدید کودکانه خود رونمایی کرد. اسکوتر کودکانه شیائومی با قیمت مقرون به صرفه در دسترس قرار خواهد گرفت. اسکوتر شیائومی برای کودکان با قیمت ۳۶ دلار و بدون نیاز به برق رسما معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

اسکوتر شیائومی

اسکوتر شیائومی

اسکوتر شیائومی

شیائومی در تعطیلات آخر هفته اقدام به معرفی یک اسکوتر جدید برای کودکان کرد که با قیمت مقرون به صرفه ۲۴۹ یوان (در حدود ۳۶ دلار) در دسترس قرار خواهد گرفت. اسکوتر کودکانه شیائومی دارای طراحی ایمنی پنج‌گانه و تنظیم سرعت سه‌گانه است، همچنین دارای یک بخش فرمان در مرکز است. اینطور که پیداست، این اسکوتر جدید و مخصوص کودکان شیائومی دارای طراحی خاصی بوده که در آن، دو چرخ در جلو وجود دارد و فاصله میان آن‌ها 24 سانتی‌متر است؛ این ویژگی باعث خواهد شد زمان حرکت، پایداری بیشتری داشته باشد و احتمال افتادن کودکان را به حداقل برساند. بد نیست بدانید چرخ‌ها دارای عرض 5 سانتی‌متری هستند و همین ویژگی هم می‌تواند ثبات بیشتری را تضمین کند.

چرخ‌های اسکوتر از مواد پلی‌اورتان ساخته شده و دارای قطر بزرگی هستند که باعث راحت‌تر شدن کنترل اسکوتر می‌شود، همچنین این ماده می‌تواند باعث افزایش مقاومت چرخ‌ها در برابر سایش جاده‌ها شود و برای کلیه‌ها جاده‌ها هم مناسب خواهد بود. لازم به ذکر است که ماده پلی‌اورتان می‌تواند تضمین کند که در صورت استفاده کودکان از اسکوتر در محیط خانه، هیچ ناراحتی برای همسایگان به وجود نخواهد آورد.

قالب اسکوتر از جنس آلومینیوم ضخیم بوده و می‌تواند تا ون 50 کیلوگرم وزن را تحمل کند؛ این ویژگی نشان می‌دهد که اسکوتر در برابر تغییر شکل، مقاوم است. قسمتی که برای قرار دادن پا در نظر گرفته شده است، 14 سانتی‌متر عرض دارد و کودکان به راحتی می‌توانند پای خود را در قسمت مربوطه قرار دهند، همچنین دارای یک ترمز عقب بوده که عملکرد موثری دارد. اسکوتر شیائومی مجهز به چرخ مغناطیسی پنوماتیک بوده و نیازی به باتری ندارد؛ این قابلیت باعث خواهد شد تا اسکوتر در تاریکی شب هم دیده شود. توجه داشته باشید که ارتفاع اسکوتر هم میان 82 و 75 و 89 سانتی‌متر قابل تنظیم است، همچنین این اسکوتر تاشو بوده و به راحتی قابل حمل است.

نظر شما درباره اسکوتر جدید شیائومی آن هم با این قیمت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

خوبه اما اون قسمت سرعت سه گانه شو متوجه نشدم. برقی که نیسن پس داستان چیه

m.b

شاید برای اینکه خطری کودک هارو تهدید نکنه امکان پایین آوردن سرعت رو برای مادر پدر ها قرار داده باشن…
مثلا برای کودکانی که سنشون بیشتر هست یک سرعت باشه و برای کودکان با سنین کمتر بشه این سرعت رو کمی محدود کرد…

afsoon

چجوری با این قیمت ساخته 😐😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)