حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ریلمی ۳ آی (Realme 3i) با چیپست هلیو پی ۶۰ و قیمت ۱۱۶ دلار رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | ریلمی

اوپو امروز در زیرمجموعه خود یعنی ریلمی (Realme) از یک میان رده دیگر رونمایی کرده که قاب پشتی آن طراحی خاصی دارد. این دستگاه جدید با نام Realme 3i ارایه می شود که از همینجا معلوم است مشخصاتی مشابه Realme 3 دارد. البته که تفاوت‌هایی هم وجود دارد که در این‌جا از پردازنده هلیو P60 استفاده شده است. این گوشی در تاریخ ۱ مرداد با قیمت پایه ۱۱۶ دلار وارد بازار هند می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ریلمی ۳ آی (Realme 3i)

ریلمی ۳ آی (Realme 3i)

ریلمی ۳ آی (Realme 3i)

جدیدترین عضو برند ریلمی با نام Realme 3i معرفی شد. این دستگاه اساسا همان ریلمی ۳ است که در آن به جای هلیو P70 از هلیو P60 استفاده شده و برش الماسی بدنه پشتی Realme C2 را به ارث برده است.

گوشی Realme 3i نمایشگری ۶.۲ اینچی از نوع IPS با کیفیت +HD دارد که توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. بالای این نمایشگر ناچی قطره‌ای قرار گرفته که میزبان یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است. در قاب پشتی هم دوربین دوگانه‌ای متشکل از سنسورهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. در قاب پشتی این دستگاه کنار دوربین دوگانه‌ای که گفتیم یک حسگر اثر انگشت خازنی به چشم می‌خورد، و این قاب برشی الماسی دارد که پرتوهای نور را به شکلی جذاب انعکاس می‌دهد.

ریلمی ۳ آی

ریلمی ۳ آی

گوشی ریلمی 3i از پردازنده هشت هسته‌ای هلیو P60 استفاده می‌کند و ۳ یا ۴ گیگ رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگ حافظه داخلی دارد. البته با کمک درگاه کارت حافظه می‌توانید این ظرفیت را افزایش دهید. Realme 3i یک باتری ۴۲۳۰ میلی آمپری دارد که متاسفانه صرفا از قابلیت شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، پورت شارژ این دستگاه از نوع microUSB است. در بخش نرم‌افزار، این موبایل به طور پیش‌فرض به ColorOS 6 مجهز است که مبتنی بر اندروید ۹ پای ساخته شده است.

انتخاب های رنگبندی Realme 3i در سه رنگ آبی الماسی، قرمز و سیاه به بازار می‌آید و قرار است از تاریخ ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) وارد بازار هند شود. قیمت مدل ۳ + ۳۲ گیگ این دستگاه ۱۱۶ دلار و مدل ۴ + ۶۴ گیگ آن ۱۴۵ دلار است. هنوز مشخص نیست که این دستگاه در چه تاریخی وارد سایر بازارهای جهانی خواهد شد.

بد نیست بدانید که دو ماه پیش هم گوشی Realme 3 Pro با اسنپدراگون ۷۱۰ و قیمت ۱۸۰ یورو رسما معرفی شد. نظر شما درباره ریلمی ۳ آی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

پشتش تقلید از اچ تی سی دیاموند هست.

m.b

https://www.igeekphone.com/xiaomi-mi-mix-4-exposed-design-hardware-features-more/
جمع‌بندی مشخصات فعلی mix 4 توسط وبسایت igeekphone منتشر شده…
احتمالاً از نسخه جدید اسنپدراگون 855 هم استفاده خواهد کرد…
بابات بررسی متشکرم جناب عطایی…

afsoon

خیلی گوشی خوبیه میتونم بگم محشره .چقدر زیبا .از لحاظ سخت افزاری هم خوبه .قیمت فوق العاده .فقط یه رقیب سرسخت مثل ردمی۷ داره .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)