حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیویی از ماکت آیفون ۲۰۱۹ ببینید

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | مطالب ترنجی

شاید باور نکنید اما حقیقت دارد که ما شش ماه پیش با هم در ترنجی اولین رندر جدی آیفون ۱۱ یا آیفون ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه را دیدیم و حالا باید به شما بگویم که واقعا طراحی آیفون ۲۰۱۹ دقیقا همان طرحی است که تقریبا ۹ ماه پیش از رونمایی رسمی دیدیم. یک ماکت با ابعاد و مشخصات آیفون ۲۰۱۹ ساخته شده است که می تواند نگاه جالبی نسبت به آن چیزی که این پرچمدار جدید اپل خواهد بود، به ما بدهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ویدیویی از ماکت آیفون ۲۰۱۹ را ببینید.

ماکت آیفون ۲۰۱۹

ماکت آیفون ۲۰۱۹

ماکت آیفون ۲۰۱۹

اولین موضوعی که در این ماکت از آیفون ۲۰۱۹ می توان به وضوح دید، قاب پشتی دستگاه است. در این ماکت آنطور که می بینید، برآمدگی دوربین دستگاه خیلی کم است که اگر این تحقق پیدا کند می تواند جذاب باشد.

هرچند خیلی از کاربران معتقدند که این طراحی برای قاب دوربین آیقون ۲۰۱۹ زیبا نیست و من هم با نگاه کردن به موقعیت لوگو اپل و قاب دوربین، همین نظر را دارم اما حقیقت این است که اپل در دنیای موبایل‌های شبیه بهم یک طرح جاه‌طلبانه یکتا را ارایه می کند که این ارزشش برای من بیشتر است. از این گذشته می توان گفت که دلیل چینش مثلثی دوربین سه گانه آیفون ۲۰۱۹ می تواند حتی بااهمیت‌تر از شکل ظاهری آن باشد.

ویدیوی ماکت آیفون ۲۰۱۹

 

روی لبه پایین همان طراحی قبلی با پورت لایتنینگ را شاهدیم که به نظر می رسد امسال هم سال رسیدن پورت USB C به موبایل های اپل نیست. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طراحی نهایی آیفون ۲۰۱۹ است؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

آیفون چیش به تایپ c
سنسور اثر انگشت حذف می‌کنه 100دلار می‌کشه رو گوشیش
جک هدفون حذف می‌کنه 100 دلار دیگه می‌کشه روش

Ebinem

<>
باو گند زده تو طراحی حالا این میگه چون یکتاست خوبه |:

Faraz

واقعا دارم مطمئن میشم طرفدارای اپل هیچی از گوشی نمیفهمن فقط میخوان برند اپل رو داشته باشن و مشخصات گوشی براشون مهم نیست …شعار اپل باید این باشه قیمت بیشتر امکانات کمتر …از لحاظ ظاهری هم واقعا ضایست

نیما عرفانی

نکته ی اول : از اونجایی که کماکان حضور پورت لایتنینگ به قوت خودش باقیِ و دوباره از usb-type c استفاده نشده پس احتمال می‌ره همچنان شارژر ۵ واتی در نیمه ی اول سال ۲۰۱۹ و نیمه ی دوم ۲۰۲۰ داشته باشه😑در حالی که رقبا تا معرفیِ نمونه های اولیهٔ ۱۰۰ و ۱۲۰ واتی و درعین حال تجاری سازیِ شارژرهای ۴۵ و ۵۵ واتی پیش رفتن⁦🤦‍♂️⁩. Apple; why really insisting to use the charger 5w????😏😒
نکته ی دوم: اون قسمت از متن که به چینش مثلثیِ دوربین ها اشاره کرده و به موجبش در با اهمیت بودن و با ارزش بودنش تأکید می‌کنه!!! پس انتظار میره داخل پوسترها و تیزرهای تبلیغاتی که اپل در آینده ای نزدیک برای کنفرانسش تدارک میبینه،طبق معمول از اشکال هندسی به ویژه اینبار از مثلث استفاده کنه که منظورش مستقیم یا غیر مستقیم به سمت طراحی و ارتقاء دوربین ها سوق پیدا میکنه.

نیما عرفانی

😐⁦
اصلاح
(در نیمه ی اول سال ۲۰۱۹ و نیمه ی دوم ۲۰۲۰).
نیمه ی دوم سال ۲۰۱۹ و نیمه ی اول سال ۲۰۲۰.

نیما عرفانی

آقای ع.طایی اینو یادم رفت بگم
(حقیقت این است که اپل در دنیای موبایل‌های شبیه بهم یک طرح جاه‌طلبانه یکتا را ارایه می کند که این ارزشش برای من بیشتر است. از این گذشته می توان گفت که دلیل چینش مثلثی دوربین سه گانه آیفون ۲۰۱۹ می تواند حتی بااهمیت‌تر از شکل ظاهری آن باشد.)
به محض اینکه میت ۳۰ پرو معرفی بشه و نگاه هارو به مانند میت ۲۰ پرو به دیزاین چینش و کادر دوربین های خودش خیره کرد،اون موقع شما به معنای واقعیِ طرح جاه طلبانه و یکتا پی میبرین🙂.

afsoon

خیلی زشته طراحی دوربینش .حدالقل باید دوربین ها رو بزرگ تر کنه .امیدوارم ترند نشه بین بقیه برند ها واقعا خیلی افتضاح هست

_V_

در خصوص این طراحی اولین بار ک رندرشو دیدم باور نمیکردم اپل همچین دیزاینی استفاده کنه😀
ولی حالا گویا باید باور کنیم

Amir galaxy

نمیدونم چرا ولی یهویی ازش خوشم اومد

Dr.Nazer

طراحی گوشیا داره به خاکِ عظما میره. اون از نوت ۱۰ اون از پیکسل ۴ و اون از میت ۳۰ پرو و “این از آیفون 11”. البته میدونم که تمام این گوشیا وقتی به بازار بیان و مردم ببیننِشون میگن وای چه گوشی قشنگی کاش میشد اینو بخرم! ولی اون‌جوری که تا حالا پوسترهای رسمی و رندر‌ها و عکسایِ لو رفته نشون داده طراحی‌هاشون خیلی داغون تر از این حرفاس.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)