حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت ورد (Word) روی اندورید از ۱ میلیارد نصب فعال عبور کرد

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | نرم افزار

ظاهرا سیاست بین پلتفرمی مایکروسافت موفق ظاهر شده و شاهد دستاوردی بزرگ برای ردموندی‌ها هستیم. به تازگی تعداد دانلودهای نسخه اندروید نرم‌افزار Microsoft Word از مرز ۱ میلیارد عبور کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این موضوع صحبت کنیم.

مایکروسافت ورد اندروید

مایکروسافت ورد پراستفاده‌ترین نرم‌افزار Office در اندروید است. این نرم‌افزار در ماه می سال 2018 میلادی توانسته بود از مرز 500 میلیون دانلود عبور کند و هم اکنون نیز از مرز یک میلیارد دانلود در اندروید عبور کرده است. این در حالی است که تعداد اسمارت‌فون‌های اندرویدی رقمی در حدود 2 میلیارد دستگاه است.

در واقع چیزی در حدود نیمی از اسمارت‌‌فون‌های اندروید دارای نرم‌افزار Microsoft Word هستند. از آنجایی که آمار دستگاه‌های ویندوزی در حال استفاده چیزی در حدود 1.5 میلیارد دستگاه است، می‌توان پیشی گرفتن آمار کاربران اندرویدی Microsoft Word را از نسخه ویندوز این نرم‌افزار در آینده‌ای نزدیک انتظار داشت. با در نظر گرفتن کاربران iOS نرم‌افزار ورد حتی می‌توان گفت آمار کاربران موبایلی این نرم‌افزار از نسخه‌ ویندوزی آن پیشی گرفته است.

مسلماً مایکروسافت چنین رشد چشمگیری را مدیون سازندگان بزرگ اسمارت‌فون‌های اندرویدی نظیر سامسونگ است. اسمارت‌فون‌های سامسونگ با نرم‌افزارهای Office به صورت از پیش نصب‌شده به بازار ارائه می‌شوند. اما این تمام ماجرا نیست. علت عمده این رشد و فراگیری چشمگیر، محبوبیت نرم‌افزار ورد‌ در میان کاربران است. این نرم‌افزار توانسته از میان بیش از 3.5 میلیون نظر به ثبت رسیده در پلی استور، امتیاز 4.5/5 را کسب کند که نشان‌دهنده رضایت عمده کاربران از این محصول مایکروسافت است.

عده‌ای بر این باورند که مایکروسافت به ارائه نسخه‌ای از سیستم‌عامل اندروید با Microsoft Launcher و نسخه‌های اندرویدی مرورگر Edge و دستیار صوتی Cortana خواهد پرداخت. با این حال آنچه تا کنون از مایکروسافت شاهد بوده‌ایم، ارائه‌ انبوهی از نرم‌افزارهای اختصاصی خود برای پلتفرم‌های مختلف، مخصوصاً اندروید، است. بد نیست بدانید نرم‌افزارهایی نظیر Exel و پاورپوینت هرکدام تاکنون بیش از 500 میلیون بار در پلی استور دریافت شده‌اند.

فکر می کنید مایکروسافت باید به ارایه نرم افزارهای اساسی خود برای اندروید ادامه بدهد یا بهتر است وارد تولید موبایل اندرویدی شود؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

ببخشید بی ربط به پست میگم
دوستان کسی نمیدونه از کجا هندزفری redmi
airdits رو بخرم؟؟؟
فقط 15 دلار قیمت داره اما اینجا ۵۰۰هزار تومن میدن
سایت خوب و با انصاف نیست با قیمت مناسب بخرم؟؟؟؟
کسی سراغ داره؟؟؟

Dr.Nazer

اول باید اسمتو بزاری Amir Redmi تا بت بگن

Amir galaxy

عجب😐✋

_V_

جناب مصطفی
شهداد جان
امین جان
اندرتیکر /-:
یا حتی مدافع منافع چین یکی جواب بده

Amin

کامنتم در جواب واعظ
نکنه فکر کردی چون من mi9 خریدم فن شیائومی ام نه عزیزم با عرض معذرت باید بگم این فن بازیا واسه من مسخره بازی هر گوشی که امکانات مناسب در کنار قیمت مناسب بهم بده میخرم و فن هیچ برندی نیستم البته تا حدودی به شیائومی و سامسونگ علاقه دارم ولی نه در حد فن…

_V_

اوکی اوکی اوکی😐

m.b

امیر جان تو الان باید بیشتر به فکر خرید گوشی باشی تا هدفون…
اون هدفون ها هم تازه اومدن و گرون هستن…
به صرفه نیست خریدشون…

Amir galaxy

نه داش پول هندزفری جدا گذاشتم
هندزفری واسم از قاب گوشیم که محافظت میکنه مهمتره

m.b

پس برو وان مور بخر داداش…
اون خیلی وقته اومده و ارزون شده(سیمی هست البته)

m.b

‏هدفون وان مور مدل 1M301
را در دیجی‌کالا ببین.
https://app.adjust.com/i1j2fp_mk5b2y?deeplink=dkapp%3A%2F%2Fwww.digikala.com%2Fproductid%3D188180&fallback=https%3A%2F%2Fwww.digikala.com%2FProduct%2F188180

حالا تو gsmarena گرون هم هست…
اگه خواستیش برات ارزونتر پیدا میکنم…

m.b

gsmarena😅!
دیجی‌کالا منظورمه…

Alireza1995

ایران هدفون بگرد حتما قیمت خوب وجود داره
اونجا همه چیز ارزونه

afsoon

نظر من هندزفری بی سیم آوی هست مدل ای ۹۲۰ بی ال .خیلی خوبه من کاملا راضی هستم اما روی نوت ۷ نمی‌دونم چرا بیس کم و حجم صدا کم هست اما روی پوکوفون عالی عمل می‌کرد .من خریدم ۹۰ هزار تومن از سایت تروب .اما الان نگاه کردم نوشته ۱۸۰ هزار تومن 😐من با دلار ۱۶ تومنی خریدم با دلار دوازده هزار تومنی انگاری دو برابر شده 😅😂🤣😅چه کشور عجیبی داریم .در کل این هنزفری واقعا عالی هست اما روی هر گوشی خروجی هاش فرق دارد دلیلش هم رو نمی‌دونم .

vahid

سلام،فکر کنمairdots باشه ولی مقداد آی تی پایین ترین قیمت رو گذاشته 450 البته میتونین تو 4سو بگردین چون شیائومی فروشا اونجا بیشترن ولی فک نکنم بتونین خیلی ارزونتر از مقدادآی تی گیر بیارین

_V_

اه آقا وحید جواب دادن قبل همشون☺😅

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)