حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری محبوب اچ تی سی وایلدفایر با Wildfire E دوباره متولد خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اچ‌تی‌سی

گوشی اچ تی سی وایلد فایر ای (HTC Wildfire E) یک پایین‌رده بوده و احتمالا به زودی رونمایی خواهد شد. در حقیقت سری محبوب اچ تی سی وایلدفایر با Wildfire E دوباره متولد خواهد شد. در ادامه با ترنجی همرا باشید تا مشخصات وایلدفایر E را با هم مرور کنیم.

اچ تی سی وایلدفایر ای (Wildfire E) یک پایین رده با ۲ گیگایت حافظه رم

اچ تی سی

اچ تی سی

با وجود بهبود نسبی وضعیت رکود اچ تی سی طی چند ماه اخیر، هنوز وضعیت برای بخش موبایل این شرکت بحرانی است. بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، اچ تی سی برای بهبود بیشتر وضعیت کسب و کار خود در بازار موبایل، توسعه چند گوشی هوشمند را در دست اقدام قرار داده است.

بر اساس گفته‌های یک خرده‌فروش روسی، اچ تی سی وایلد فایر ای نام گوشی هوشمند بعدی این شرکت خواهد بود. گوشی نام برده را باید نسخه‌ای جدید از گوشی قدیمی اچ تی سی وایلد فایر اس دانست که عرضه آن به سال 2011 برمی‌گردد. در آن زمان اچ تی سی در دنیای اندروید جزو بهترین‌ها و قدرتمندترین‌ها بود. بد نیست بدانید اچ تی سی، که اکنون کمتر نامی از آن در بازار موبایل شنیده می‌شود، سازنده اولین گوشی هوشمند اندرویدی است!

اچ تی سی وایلد فایر ای به یک نمایشگر 5.45 اینچی از نوع ال سی دی مجهز شده و رزولوشن آن اچ‌دی است. همانند دیگر گوشی های هوشمند مدرن، این محصول نیز از نسبت ابعاد تصویر 18:9 بهره می‌برد.

نام دقیق تراشه گوشی مشخص نیست،‌ اما درون آن یک پردازنده 8 هسته‌ای متشکل از دو خوشه 4 هسته‌ای وجود دارد. نوع تمامی آن‌ها Cortex-A55 است، با این تفاوت که نیمی از هسته‌ها با سرعت 1.2 گیگاهرتز و نیمی دیگر با سرعت 1.6 گیگاهرتز کار می‌کنند. در کنار تراشه، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت ظرفیت داخلی وجود خواهد داشت. با در نظر گرفتن این مشخصات فنی، اچ تی سی وایلد فایر ای در دسته‌بندی پایین‌رده‌ها قرار می‌گیرد.

دوربین دوگانه گوشی اچ تی سی وایلد فایر ای از یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. دوربین سلفی دارای یک سنسور 5 مگاپیکسلی است. انرژی سخت افزارهای گوشی از طریق یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. درگاه شارژ میکرو یو اس بی بوده و خبری از فناوری شارژ سریع نیست.

نظر شما چیست؟ آیا باید سری وایلدفایر با این دستگاه به روز شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.k77

لطفا اگه میشه در مورد کسب درآمد با ساخت ویدیو از آپارات هم مطلب قرار بدین .
کسی ازدوستان اطلاعی داره ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)