حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای اکسپریا ۲۰ خبر از حاشیه نمایشگر زیاد در لبه بالای دستگاه دارند

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | سونی، شایعات

بیش از یک ماه پیش بود که رندر اکسپریا ۲۰ (Xperia 20) را با هم در ترنجی دیدیم. همچنین در ترنجی خواندیم که سونی اکسپریا ۲۰ (Xperia 20) با اسنپدراگون ۷۱۰ و دوربین دوگانه ارایه خواهد شد. امروز رندرهایی از قاب اکسپریا ۲۰ منتشر شده است که به صورت ضمنی تایید می کند اکسپریا ۲۰ با حاشیه نمایشگر زیاد در لبه بالای دستگاه ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اکسپریا ۲۰ (Xperia 20)

اکسپریا ۲۰ (Xperia 20)

اکسپریا ۲۰ (Xperia 20)

سونی اکسپریا ۲۰ (Sony Xperia 20) میان رده ۲۰۱۹ این شرکت ژاپنی خواهد بود. انتشار قاب سونی اکسپریا ۲۰ اطلاعات خوبی درباره این گوشی در اختیارمان قرار داد.

سونی اکسپریا ۲۰ قرار نیست تغییر چندانی در مقایسه با اکسپریا ۱۰ داشته باشد. بر اساس تصاویر جدید، یکی از تغییرات ظاهری این گوشی، یکی شدن کلید پاور و اسکنر اثر انگشت با یکدیگر است. این در حالی است که بر اساس رندرهای جدید رویت شده از گوشی پرچمدار اکسپریا ۲ در این مدل، ماژول اسکنر اثر انگشت در محل جداگانه‌ای از کلید پاور قرار دارد.

یکی از نکات ناامید‌کننده درباره سبک طراحی سونی اکسپریا ۲۰ وجود حاشیه‌های زیاد در بالای نمایشگر آن است. این در حالی است که در سال 2019، حتی طراحی گوشی های پایین‌رده نیز بدون حاشیه است. گفتنی است اندازه صفحه نمایش این گوشی هوشمند، طبق شایعات اخیر، 6 اینچ بوده و از نسبت ابعاد تصویر عجیب 21:9 به همراه رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد بود. این نسبت ابعاد تصویر سبب دراز و کشیده شدن بیش از حد دستگاه می‌شود. صفحه نمایشب با نسبت ابعاد تصویر 21:9، برای وب‌گردی،خواندن کتاب و اجرای برخی بازی‌ها فوق‌العاده است.

اکسپریا ۲۰

اکسپریا ۲۰

روی پشت قاب محافظ سونی اکسپریا ۲۰ حفره‌ای برای ماژول دوربین دوگانه گوشی ایجاد شده است. رزولوشن هر دو سنسور این دوربین، 12 مگاپیکسل تخمین زده می‌شود. در اکسپریا 10، سنسور ثانویه دوربین از نوع عمق میدان بود، به همین دلیل استفاده از سنسور ثانویه از نوع اولترا واید یا تله فوتو در اکسپریا 20 تغییر مهم محسوب خواهد شد.

طبق این عکس‌ها، قرار نیست درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری از گوشی حذف شود. به خاطر سبک طراحی سنتی اکسپریا 20، وجود این درگاه بدیهی است. تراشه دستگاه اسنپدراگون 710 خواهد بود تا اکسپریا 20 از نظر توان پردازشی، بالاتر از مدل قبلی قرار بگیرد. این میان‌رده در دو نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت ظرفیت داخلی عرضه خواهد شد.

منتظر میان رده نیمه دوم سال ۲۰۱۹ سونی هستید؟ فکر می کنید انتخاب شما باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ebinem

با معرفی هفتگی گوشی های جدید توسط هوآوی و سامسونگ و سایر برندها سونی هیچ شانسی برای بقا نخواهد داشت.

Amir galaxy

خسته نباشی

afsoon

خو کاربر چرا جذب بشه واسه خریدش ؟ اسنپ۷۱۰چراااا؟ چرا ۷۳۰ نباشه .این همه حاشیه چرااااا؟؟ قیمت هم حتما میخان بگن ۵۰۰ دلار .

Amir Hossein

وقتی نمیخواد سمت ناچ بره خب از فلیپ کمرا یا دوربین جهنده استفاده کنه😕

MohammadFarhaadi

سونی اگر دوربین جهنده گذاشت تو گوشیاش دیگه خود آمریکایی ها هم نمیتونن بخرنش!همین اکسپریا ۲۰ هنوز سنسور فینگرپرینتش مثل میانرده ها و پایین رده های چند سال پیشه.یعنی چی!الان دیگه میانرده ها هم سنسور زیر نمایشگر میزارن اونم به روز.سونی یه چیزاییش تکه ولی اون چیزایی که باعث جذب کاربر و خریدش میشه رو به هیچ وجه نداره!

fifafa

دقیقا! سونی دیگ تمومه(هرچند پرچمدار امسالش خوب بود!) ،،، هیچی نداره ک بخواد قانع کنه آدمو!
تا یک آپشن معمولی میاد باید کلی ذوق کنی!
من سونی رو دوست دارم و الانم دارم با XZ1 کامنت میزارم، ولی باید واقع بین بود!

🔴 تمام ترولای سونی (خودمم جزوشون بودم) رو به واقع بینی دعوت میکنم!!! بای

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)