حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی ام ۶۰ (Galaxy M60) را پیش از معرفی ببینید

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به تازگی ویدیویی از گلکسی ام ۶۰ (Galaxy M60) منتشر شده است. اگر اطلاعات موجود در این کلیپ صحیح باشد؛ در آن صورت سامسونگ گلکسی ام ۶۰ (Samsung Galaxy M60) دارای بهترین دوربین در بین گوشی های سری M خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا سامسونگ گلکسی ام ۶۰ (Galaxy M60) را پیش از معرفی ببینید.

سامسونگ گلکسی ام ۶۰ (Galaxy M60)

این ویدیو که گفته می‌شود قسمتی از جعبه گشایی گلکسی ام 60 است، دستگاه را با دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی (سنسور IMX586) و 16 مگاپیکسلی به تصویر می‌کشد. وظیفه دوربین دوم مشخص نیست؛ اما با توجه به رزولوشنی که دارد باید تله یا زاویه باز باشد. فلش LED هم بین دو ماژول دیده می‌شود که با طراحی‌های فعلی سامسونگ تفاوت دارد.

اگر ظاهر پنل پشتی کمی عجیب به نظر می‌رسد، دلیلش قرار داشتن گوشی درون یک قاب محافظ است و در انتهای ویدیو، آن را درون یک قاب شفاف می‌بینیم. همچنین می‌توان یک ناچ را روی صفحه نمایش دید که از دوربین سلفی میزبانی می‌کند؛ برخلاف گلکسی ام 40 که دوربین سلفی آن، درون حفره‌ی نمایشگر قرار دارد.

با تمام این اوصاف، باید یادآوری کنیم که هنوز هیچ اطلاعات موثقی از سامسونگ گلکسی M60 بیرون نیامده است؛ بنابراین نمی‌توانیم از اصالت این ویدیو مطمئن باشیم. نظر شما درباره گلکسی ام ۶۰ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

من هنوز تو فکر m50 هستم اونوقت این از کجا در اومد….
تو فکر اینم که مثل a50 پر فروش میشه یا نه

Alireza1995

M50
همش 4 میلیون 110 هزار تومن بیشتر نیس خو برو بخر

Amir galaxy

نه داداش خودم a50 دارم بررسیش هم نوشتم تو پست امتیاز دکسو برای a50
منظور من m50 هست نه a50

The Destroyer

عزیز اون a50 هست. m50 هنوز معرفی نشده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)