حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوسترهای گوشی تاشو هواوی میت ایکس (Mate X) نشان از نزدیک بودن عرضه آن به بازار دارد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | هواوی

سه هفته پیش بود که در ترنجی درباره تاخیر عرضه گوشی تاشو هواوی میت ایکس (Mate X) به دلیل نمایشگر منعطف خواندیم. یک هفته پس از آن نیز خواندیم که گوشی تاشو هواوی میت ایکس شهریور و با سیستم عامل اندروید ارایه خواهد شد. به تازگی اما پوسترهای گوشی تاشو هواوی میت ایکس (Mate X) نشان از نزدیک بودن عرضه آن به بازار دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پوسترهای گوشی تاشو هواوی میت ایکس (Mate X)

سامسونگ اولین گوشی انعطاف پذیر خود به نام گلکسی فولد را اوایل سال جاری میلادی معرفی کرد و قصد داشت تا اوایل اردیبهشت ۹۸ آن را روانه بازار کند. هواوی هم با فاصله بسیار کمی از سامسونگ، اولین گوشی انعطاف پذیر خود موسوم به هواوی میت ایکس را رونمایی کرد تا شرکت کره ای رقیبی جدی در این زمینه داشته باشد.

مشکلاتی که در آخرین لحظات برای گلکسی فولد پیش آمد باعث شد تا عرضه این گوشی نوآورانه به تعویق بیفتد و حتی تا به امروز نیز هیچ تاریخ عرضه جدیدی برای آن اعلام نشده است. این مشکلات باعث شد تا همه گمان کنند هواوی به راحتی محصول خود را زودتر از رقیب روانه بازار خواهد کرد و لقب اولین تولید کننده انبوه گوشی انعطاف‌پذیر را از آن خود خواهد کرد. اما جنگ تجاری بین آمریکا و چین، دامن این شرکت را هم گرفت و باعث شد تا در زمینه خرید قطعه با مشکلات متعددی روبرو شده و در نتیجه نتواند میت ایکس را به موقع عرضه کند. این شرایط باعث شد تا دوباره امید به تیم تولید سامسونگ برگردد و سران این شرکت رسیدن به لقب اولین تولید کننده گوشی انعطاف‌پذیر را دست یافتنی ببینند.

اما این کش و قوس ظاهراً همچنان ادامه دارد و پوسترهایی که ازهواوی میت ایکس در یک فروشگاه چینی نصب شده، نشان از عرضه قریب الوقوع آن و در نتیجه نقش بر آب شدن دوباره برنامه های سامسونگ، دارد.  امروز تصاویری از یک پوستر بزرگ منتشر شده که ظاهراً در یک فروشگاه چینی در معرض دید قرار گرفته و به معرفی و تبلیغ هواوی میت ایکس می پردازد؛ گوشی هوشمندی که اولین گوشی انعطاف‌پذیر هواوی و همچینن اولین گوشی 5G این شرکت محسوب می شود.

در این پوستر هیچ اشاره ای به تاریخ عرضه هواوی میت ایکس نشده اما نصب شدن آن می تواند نشانه خوبی از نزدیک شدن به زمان عرضه گوشی باشد. پیش از این نیز مدیر فروش هواوی در مصاحبه ای اعلام کرده بود گوشی هواوی میت ایکس اواخر ماه جاری، در کشور چین عرضه خواهد شد.

باز هم تأکید می کنیم که تمامی این صحبت ها فعلاً در مورد عرضه میت ایکس در کشور چین مطرح شده اند و عرضه جهانی این گوشی با فاصله چند ماهه انجام خواهد شد. پیش‌تر گفته شده بود که در ماه سپتامبر (اواخر تابستان) فروش هواوی میت ایکس در بازارهای جهانی آغاز خواهد شد، اما با توجه به تحریم های اعمال شده علیه شرکت سازنده، به احتمال زیاد برنامه عرضه این گوشی نیز دچار تغییراتی خواهد شد و در حال حاضر نمی توان تاریخ عرضه دقیقی را برای آن پیش بینی کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر ارایه گوشی تاشو هواوی میت ایکس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

سلام و وقت بخیر آقای عطایی
اگه تمایل داشتین پوشش بدین
طراحی قاب محافظ میت ۳۰
https://m.gsmarena.com/alleged_huawei_mate_30_case_shows_a_rectangular_camera_not_circular-amp-38004.php
و نگاه نزدیک به لپتاپ- تبلت تاشو لنوو تینک پد ایکس ۱
https://youtu.be/jAMlBwPGJSk
وآنباکس و نگاه نزدیک به لنوو تینک پد ایکس ۱ ultra thin
https://youtu.be/986uL9C-dEA
با تشکر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)