حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام صفحه “دادسرا ارشاد” را دو روز پس از فعالیت، بست

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار داخلی، شبکه‌های اجتماعی

دو روز پیش بود که کانال رسمی دادسرای ارشاد تهران در پیام‌رسان‌های داخلی و اینستاگرام برای دریافت گزارش‌های مردمی برخی رفتارها از جمله بی حجابی راه‌اندازی شد. حالا خبر می رسد که اینستاگرام صفحه “دادسرا ارشاد” را دو روز پس از فعالیت، بسته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بسته شدن صفحه اینستاگرام دادسرا ارشاد

بسته شدن صفحه اینستاگرام دادسرا ارشاد

بسته شدن صفحه اینستاگرام دادسرا ارشاد

کانال رسمی دادسرای ارشاد اعلام کرد:

در روزهای گذشته و همزمان با راه‌اندازی کانال‌های دادسرای ارشاد در شبکه‌های اجتماعی، استقبال قابل توجهی از سمت مردم دغدغه‌مند و دلسوز صورت گرفته است که طی پیام‌ها و کامنت‌های متعددی، از دادسرای ارشاد برای راه‌اندازی این طرح مغفول‌مانده قدردانی کرده بودند و کاربران زیادی نیز از اینکه این طرح صرفاً در تهران است، ابراز تاسف کرده بودند که بازتاب این استقبال مردمی، در همین صفحه تقدیم خواهد شد.

گفته می شود مسدودسازی صفحه دادسرا در اینستاگرام بود که این مسئله نیز خللی در روند فعالیت‌ها ایجاد نخواهد کرد چرا که فعالیت‌ها در پیام‌رسان‌های داخلی با قدرت در حال انجام است و از ابتدا نیز صفحه اینستاگرام، صرفاً محلی برای ارائه گزارش‌ فعالیت‌های صورت گرفته بود.

دادسرای ارشاد با هدف حفظ اطلاع‌رسانی خود به کاربران اینستاگرام، از آدرس‌ dadsara_ershad1@ استفاده می‌کند و آدرسهایی غیر از این، به دادسرا تعلق ندارند.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ درباره ایجاد چنین صفحه ای و البته بسته شدن آن توسط اینستاگرام چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3INA

بهتر
دستشون هم درد نکنه

mostafa3

حجاب نمایشی بدرد چی میخوره
اکثر بازیگرهای خانم با بدترین حجاب توی خیابان های شهر میگردن کسی نمیتونه چیزی بهشون بگن تا از کشور خارج میشن لباسهای بدن نما میپوشن بعضیا میرن کانادا کشف حجاب میکنن داستان ادامه دارد

_V_

بعضیام با عموجانی ملاقات میکنن🤔😂

mostafa3

خخخخخ😆😑👌

HM-Royal

چقدر طرف باید پست باشه که آدم فروشی کنه اینهمه تو دینشون توصیه شده تو زندگی بقیه تجسس نکنید زندگی هر کس به خودش ربط دارد …ما که میدونیم همه این چیزهای ایدئولوژیک ابزاری برای تحقیر و کنترله مردمه

Mohammad 13759

یه روز خوب داره میاد miga

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)