حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل تاشو سونی با نمایشگر کشویی در یک حق اختراع دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | حق اختراع، سونی

اگر به یاد داشته باشید گوشی Royale FlexPai به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو اکتبر سال گذشته معرفی شد. پس از آن انتظار می‌رفت که بازیگران بزرگتر وارد میدان شوند و بازار گوشی‌های هوشمند تاشو را تصاحب کنند. اما تنها چند روز پیش از به بازار آمدن گلکسی فولد، سامسونگ عرضه این دستگاه 1980 دلاری را به دلیل مشکلات به تأخیر انداخت. D.J. Koh چند روز پیش اذعان کرد که درخصوص عرضه گلکسی فولد عجله کرده‌اند و قصد ندارند که این اشتباه را دوباره تکرار کنند. هوآوی هم که قرار بود تابستان Mate X را روانه بازار کند، اعلام کرد که عرضه این گوشی را سه ماه به تأخیر خواهد انداخت. حالا نوبت به ژاپنی هاست وارد این بازار شوند. موبایل تاشو سونی با نمایشگر کشویی در یک حق اختراع دیده شده است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

موبایل تاشو سونی با نمایشگر کشویی

موبایل تاشو سونی با نمایشگر کشویی

موبایل تاشو سونی با نمایشگر کشویی

در حالیکه سامسونگ و هوآوی برای به ارائه گوشی‌های تاشوی خود به بازار تلاش می‌کنند، شایعات جدید که از سمت افشاگری با نام Max J. منتشر شده، ادعا می‌کند که سونی هم در حال توسعه گوشی تاشوی خود است. طبق توئیتی که توسط مکس.جی منتشر شد نمایشگر نمونه اولیه این دستگاه توسط LG Display تولید شده است و دوربین آن دارای زوم 10x می‌باشد و باتری آن هم 3220 میلی آمپرساعت ظرفیت خواهد داشت. این ظرفیت باتری به نظر کوچک می‌آید، اما این تنها نمونه اولیه گوشی است. چیپست این گوشی میان‌رده اسنپدراگون ۷۲۵ عنوان شده است، اما انتظار می‌رود که سونی در نهایت از اسنپدراگون 855 به همراه مودم Snapdragon X50 5G استفاده کند.

دوربین با زوم ۱۰X و اسنپدراگون ۷۲۵

برخلاف گلکسی فولد و میت ایکس، گوشی تاشوی سونی از طراحی Nautilus بهره خواهد برد. این یعنی نمایشگر آن دارای مکانیزمی جمع شونده خواهد بود. این طرح مشابه پتنتی است که سامسونگ آن را در سال 2016 به ثبت رساند که در آن با کشیدن به سمت دو طرف نمایشگر باز می‌شد. گفته شده است که سونی در اواخر ماه دسامبر سال 2019 یا اوایل سال 2020 از گوشی تاشوی خود رونمایی خواهد کرد. اما نکته‌ای که در این میان مطرح است اینست که هر نوع گوشی کشویی احتمال ورود گرد و غبار را بالا می‌برد و این درست همان مشکلی است که نمایشگر گلکسی فولد سامسونگ با آن درگیر بود.

سونی در حال حاضر وضعیت خوبی را در بازار موبایل تجربه نمی‌کند و حالا به‌طور کلی از لیست برترین تولیدکنندگان خارج شده است. در حالیکه انتظار می‌رفت سونی بخش موبایل خود را به‌طور کل جمع آوری کند؛ بازار عرضه محصولات خود را در برای سال آینده محدودتر کرد و حالا تنها باید منتظر ماند و دید که چه آینده‌ای در انتظار محصولات این برند دوست داشتنی است.

نظر شما درباره این موبایل تاشو سونی که از پردازنده میان رده و دوربین جالب با زوم ۱۰ برابری بهره می برد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAT

محشره تازه از کسی هم کاپی نرفته 😊🙄

MohammadFarhaadi

من فکر میکنم سونی مایکروسافت اچ تی سی و الجی بیشتر روی پرش بعدی تکنولوژی کار میکنن و واقعا نمیصرفه هزینه کنن که بازتر الان رو بخوان بدست بیارن.بیشتر دنبال این هستن که مسیر جهش بعدی در تکنولوژی رو خودشون مشخص کنن مثل اپل که با آیفون تعریف جدیدی از گوشی نشون همه داد و مسیر جدبد رو رهبری کرد.الان هم شرکتها بیشتر دنبال این هستن که توی گام بعدی سری در سرها داشته باشن یا کلا پیشرو باشن مثل نوکیا یا بلک بری یا موتورلا و بعدها اپل و گوگل و سامسونگ ببینیم پرچمدار نسل بعدی چه شرکتی خواهد بود که مسلما کاربرا این رو تعیین میکنن.

afsoon

برگ برنده این بخش بازار واسه گوشی ای هست که با باز شدن به هفت اینچ برسه و بیحاشیه هم باشه .باطری هم باید دو تا سه هزار باشه .عالی میشه

_V_

وات د
پنل ۷ اینچی بعد باتری ۲ تا سه هزار؟😑

m.b

امان از دست این موتوری ها… 😂👌

_V_

😂👌

afsoon

اره به موبایل هفت اینچی تاشو که به سه و نیم اینچ میرسه وقتی تا میشه .

_V_

عزیزم با اون اندازه ای که این دستگاه ها دارن باتری زیادی توشون جا میشه و بایدم جا بشه
چون اکثر اوقات و استفاده هاش وقتیه که باز باشه نه وقتی تاشده

Amir galaxy

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)