حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه لیست قیمت محصولات ایران خودرو تیر ۹۸ در کارخانه و بازار

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

عوامل متعددی در گرانی خودرو موثر است. یکی از این عوامل وجود دلالان در بازار خرید و فروش خودرو است. دلالان با هجوم سرمایه‌های خود به بازار خودرو، باعث ایجاد تقاضای کاذب شده و این تقاضای کاذب منجر به افزایش قیمت‌ها و ایجاد قیمت‌های غیر واقعی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مقایسه لیست قیمت محصولات ایران خودرو تیر ۹۸ در کارخانه و بازار را داشته باشیم.

لیست قیمت محصولات ایران خودرو تیر ۹۸

مقایسه لیست قیمت محصولات ایران خودرو تیر ۹۸ در کارخانه و بازار

مقایسه لیست قیمت محصولات ایران خودرو تیر ۹۸ در کارخانه و بازار

در بازار امروز خرید و فروش خودرو، قیمت انواع پراید به شرح ذیل است؛ در بازار امروز خرید و فروش خودرو، پژو 206تیپ 2 با قیمت بیش از 85 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 5 با قیمت 103 میلیون تومان و پژو 206 صندوق دار با قیمت 103 میلیون به فروش می‌رسد.

از دیگر دلایل می‌توان به بهم خوردن بازار عرضه و تقاضا به دلیل کاهش تولیدات داخلی و خروج شرکت‌های خارجی و قطع همکاری آن‌ها به دلیل عدم امکان عمل کردن به تعهداتشان اشاره کرد.

فعالان بازار خودرو همچنان تأکید دارند خریداری در بازار نیست و بیشتر بخش بازار را دلالان تشکیل می‌دهند. طی چند ماه اخیر معاملات خودرو‌ها ناگهان با رکودی سخت مواجه شد و این مسئله باعث شده تا قیمت خودرو‌های وارداتی و داخلی به کمترین میزان خود در چند ماه گذشته برسد.

اما قیمت‌ها در بازار خودرو همچنان بالا و دست نیافتنی است. بسیاری از فعالان بازار خودرو می‌گویند خرید و فروشی در این بازار در کار نیست. این در حالی است که با وجود افت جزئی قیمت خودرو در هفته‌های اخیر، اما دوباره چند روزی است که قیمت‌ها در بازار خودرو روند صعودی به خود گرفته است. قیمت‌هایی که از یک سل گذشته تا به امروز رشد بیش از 100 درصد را تجربه کرده است.

نظر شما درباره لیست قیمت محصولات سایپا تیر ۹۸ در کارخانه و بازار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)