حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق ثبت هواوی برای رابط کاربری دوربین سلفی زیر نمایشگر

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | هواوی

دوربین سلفی زیر نمایشگر ترندی‌است که شاید سال ۲۰۲۰ خیلی بیشتر درباره آن بشنویم اما همین حالا هم اولین دوربین زیر نمایشگر دنیا توسط اوپو (Oppo) معرفی شده و بعید نیست که هواوی و برندهای بزرگتر هم به آن روی بیاورند. هواوی اخیرا پتنتی برای استفاده از فضای روی دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش ثبت کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا حق ثبت هواوی برای رابط کاربری دوربین سلفی زیر نمایشگر را مرور کنیم.

دوربین سلفی زیر نمایشگر هواوی

دوربین سلفی زیر نمایشگر هواوی

دوربین سلفی زیر نمایشگر هواوی

همانطور که گفتیم اوپو در کنگره جهانی موبایل (MWC) شانگهای، فناوری دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش را به نمایش گذاشت و می‌دانیم که شیائومی و ویوو نیز نمونه‌ی اولیه این فناوری را طراحی کرده‌اند. به‌نظر می‌رسد که دیگر شرکت چینی سازنده گوشی‌های هوشمند نیز قصد دارد در آینده‌ی نزدیک به این عرصه وارد شود؛ هواوی اخیرا پتنتی برای رابط کاربری و نحوه استفاده از فضای روی دوربین سلفی زیر نمایشگر، ثبت کرده است. ظاهرا هواوی چندین راهکار برای استفاده از این فضا درنظر دارد.

یکی از تصاویر این حق ثبت نشان می‌دهد که فضای روی دوربین، زمان مکالمه تصویری را نمایان می‌کند و تصویر دیگر حالت دوربین را به تصویر می‌کشد. همچنین ممکن است هنگام خروج از اپلیکیشن تماس، اطلاعاتی درباره تماس کاربر در فضای روی دوربین نمایش داده شود.

دوربین سلفی زیر نمایشگر هواوی

دوربین سلفی زیر نمایشگر هواوی

امکان جالب دیگری که این پتنت ارائه می‌دهد، مشخص کردن مکان دقیق لنز دوربین سلفی است. در‌حالی‌که اوپو دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش را در قسمت بالا و وسط قرار داده است؛ هواوی قصد دارد مانند نووا 5i و آنر ویو 20، آن را در گوشه سمت چپ و بالا جای دهد.هنوز مشخص نیست که هواوی قصد دارد پتنت مذکور را روی محصول آینده خود پیاده‌سازی کند یا تنها می‌خواهد ایده خود را قبل از دیگران به ثبت برساند؛ فرض دوم اتفاقی است که معمولا برای حق ثبت‌ها رخ می‌دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید زمان ارایه دوربین سلفی زیر نمایشگر هواوی نزدیک است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

حالا چرا استفاده از فضای دوربین زیر نمایشگر!
اونجام باس مث بقیه جاها باشل جز مواقع سلفی گرفتن

afsoon

سه بار کامل خواندم آخرش نفهمیدم چی شد .زیر نمایشگر هست یا نه آخر 😅😅😅عکس ها هم چیزی نشون نمیده.

_V_

منم دقیق نفهمیدم

Mohammad 13759

یکی دو سال پیش میگفتن اولین شرکتی که همچین محصولی رو میده اسنشنال فون هست ولی انگاری خبری ازش نیست.یا میخواد یهو بده بازار

afsoon

اون ناچ قطره ای داشت اگر اشتباه نکنم 🤔آنقدر هم داغون بود که نارضایتی شدیدی به وجود آورد و چهار ماه بعد از معرفی قیمتش به چهارصد دلار هم رسید .فروشش فاجعه بار بود و خسارتی بزرگ رو به وجود آورد .

Dr.Nazer

به‌نظرم اگه دوربین زیر نمایشگر بتونه درست کار کنه بهترین ایده برای دوربین سلفی یه گوشیه. من از دوربین چرخان و پاپ‌آپ خیلی خوشم نمیاد؛ فعلا دوربین Hole Punch سامسونگ و دوربین قطره و بعدشم ناچ در صدرَن تا ببینیم جریان دوربین زیر نمایشگر چی میشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)