حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اختلال اینستاگرام و واتس اپ برطرف شد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

دیشب بود که در ترنجی‌ خواندیم  شاهد اختلال و قطع شدن اینستاگرام و واتس اپ در ایران و جهان هستیم. حالا و پس از چند ساعت خبر می رسد که اختلال اینستاگرام و واتس اپ رفع شد. دیروز شاهد قطعی در اینستاگرام، واتس‌اپ و فیس بوک بودیم که مشکلات زیادی برای کاربران ایجاد کرده بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اینستاگرام

اینستاگرام

دیروز فیس بوک دارای مشکلاتی در زمینه بارگذاری عکس، ویدیو و سایر اطلاعات بود. علاوه بر این شبکه اجتماعی، کاربران قادر به مشاهده استوری های اینستاگرام و همچنین ارسال پیام در واتساپ نیز نبودند. فیس بوک که از این اختلال باخبر بود، به رفع آن در کوتاه ترین زمان ممکن اشاره کرد.

ساعاتی پیش، فیسبوک در حساب کاربری رسمی خود در توییتر خبر از رفع این مشکل داد و از کاربران عذرخواهی کرد. علاوه بر این شبکه اجتماعی، اختلال اینستاگرام هم به طور کامل رفع شد و هم اکنون کاربران می توانند به راحتی از این سرویس استفاده کنند. قطعی و اختلال در واتس اپ نیز رفع شده است.

ایجاد چنین مشکلاتی در سرویس های بزرگ طبیعی است چرا که افراد زیادی به صورت همزمان از آن ها استفاده می کنند. در این میان باید به این موضوع نیز اشاره کرد که ایجاد مشکل در این سرویس ها، زندگی میلیاردها نفر را مختل می کند. واتساپ محبوب ترین پیام رسان در جهان است، بنابراین قطعی چند ساعته آن به معنای اختلال در ارتباط افراد زیادی است. لازم به ذکر است؛ در گذشته نیز شاهد چنین مشکلاتی برای اینستاگرام بودیم.

شما هم اکنون در دسترسی به واتس اپ، اینستاگرام یا فیسبوک مشکلی ندارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)