حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیم کوک وعده محصولات شگفت انگیر را می دهد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

می دانیم که جانی آیو، فردی که طی ۳۰ سال گذشته رئیس بخش طراحی اپل بود، این شرکت را ترک کرد. در حالی که همه نگران آینده شرکت اپل بودند، اظهار نظرهای تیم کوک، به مدیران داخلی، کارمندان و کاربران این شرکت قوت قلب داد. تیم کوک وعده محصولات شگفت انگیر را می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

جانی آیو و تیم کوک

جانی آیو و تیم کوک

جانی آیو با ترک اپل، شرکت طراحی خود را راه‌اندازی می‌کند. انتشار این خبر با در نظر گرفتن تاثیر وی در موفقیت اپل طی ۳۰ سال اخیر، برای طرفداران اپل واقعا نگران‌کننده است. اهمیت طراحی‌های بی‌نظیر وی برای محصولات اپل را نمی‌توان در موفقیت آن‌ها دست کم گرفت. با وجود نگرانی برخی مدیران داخلی، کارمندان و حتی طرفداران و کاربران شرکت اپل درباره آینده آن بعد از ترک جانی آیو، مدیر عامل اپل درباره آینده شرکت بسیار خونسرد و خوش‌بین به نظر می‌رسد.

گفته می‌شود دلیل ترک شرکت اپل توسط جانی آیو، عدم علاقه تیم کوک به بحث طراحی بوده است. مدیر عامل اپل در گفتگو با NBC News این ادعاها را پوچ خواند و اعلام کرد انتشار این دسته شایعات، نشان‌دهنده عدم اطلاع مردم از نحوه کار تیم طراحی اپل و روی هم رفته نحوه کار شرکت اپل است.

خروج جانی آیو از اپل به دلیل عدم توجه تیم کوک به فرآیند تولید محصولات بوده است

تیم کوک در ادامه به در دست توسعه بودن یک سری پروژه بسیار خلاقانه اشاره کرد. به عقیده وی، تیم طراحی اپل بسیار بااستعداد بوده و بر اساس گفته‌های جانی آیو، این تیم امروز قوی‌تر از هر زمان دیگری است. مدیر عامل تنها شرکت سازنده دستگاه‌های آی او اسی معتقد است این تیم طراحی، تحت رهبری هر فردی به پیشرفت و ترقی ادامه خواهد داد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اپل می تواند در آینده هم جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

حتما منظورش از طراحی های خلاقانه
به بلوغ رسوندن ،وشی های منعطف
به بلوغ رسوندن فست شارژ
به بلوغ رسوندن وایرلس شارژ
و اسکی و استفاده طرح و امکانات برندای دیگه به اسم “به بلوغ رسوندن” هست😅

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)