حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری مک بوک پرو آتش گرفت

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | اپل، لپ‌تاپ

ماه پیش بود که اپل فراخوانی را با هدف تعویض باتری معیوب برخی از مک بوک پرو‌های ۱۵ اینچی منتشر کرد و از کاربران درخواست کرد که دستگاه خود را برای تعویض رایگان باتری به مراکز خدمات رسمی اپل تحویل دهند. حال یکی از مک بوک پرو‌های مجهز به باتری معیوب در فلوریدا آمریکا آتش گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آتش گرفتن باتری مک بوک پرو اپل

اپل در تاریخ 20 ژوئیه به خریداران مدل‌های مشخصی از مک بوک پرو ۱۵ اینچی اخطار داده بود که باتری دستگاه آن‌ها دچار مشکل فنی است و امکان آتش گرفتن این باتری‌ها بسیار بالا است. حال سهل انگاری و بی توجهی یکی از مالکان مک بوک پرو ۱۵ اینچی کار دستش داده و در نهایت باتری معیوب آن موجب آتش گرفت مک بوک پرو شده است.

این کاربر تصاویری را از مک بوک پرو اپل منتشر کرده است که در آن شاهد سوختگی شدید و از بین رفت کامل این لپ‌تاپ هستیم؛ این موضوع نشان می‌دهد که نگرانی و هشدار اپل در خصوص معیوب بودن باتری برخی از مک بوک پروهای 15 اینچی درست بوده و کاربران باید هرچه زودتر برای تعویض باتری دستگاه خود اقدام کنند. استیون گاگنی مالک مک بوک پرو آتش گرفته در فلوریدا آمریکا زندگی می‌کند و به تازگی تصاویر مربوط به مک بوک آتش گرفته خود را در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته است.

این کاربر مدعی شده است که در تاریخ 17 ژوئن زمانی که در تخت خود خواب بوده و ناگهان متوجه صدای جرقه و بوی دود مواد پلاستیکی می‌شود و ناگهان متوجه می‌شود دستگاه مک بوک پرو بر روی میز آتش گرفته است. خوشبختانه این اتفاق در زمان کار با مک بوک پرو اتفاق نیفتاده است و صدمه جانی به این فرد وارد نشده است. به گفته استیون صفحه نمایش لپ‌تاپ بسته بوده و این دستگاه در حالت نیمه خاموش قرار داشته و به شارژر متصل بوده است.

به گفته استیون او همیشه مک بوک پرو خود را در کنار مدارک و دفترهای کاغذی خود قرار می‌دهد، اما به طور اتفاقی آن شب این دستگاه در جوار مدارک کاغذی نبوده است و این یک خوش شانسی بزرگ است، زیرا آتش گرفتن مدارک کاغذی می‌توانست موجب گسترش آتش سوزی و خسارت‌های بیشتری شود. در تصاویر منتشر شده شاهد حفره‌ای در قسمت باتری مک بوک هستیم که به خوبی نشان می‌دهد دلیل آتش گرفتن این دستگاه افزایش شدید دمای باتری بوده است.

نظر شما درباره آتش گرفتن باتری مک بوک پرو چیست؟ شما مک بوک پرو دارید؟ بهتر است مراقب باشید.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

بدرک که آتش گرفت
امتیاز 83 برای دوربین a50 سامسونگ در بررسی dxo

Dr.Nazer

داداش خار و مادر مارو پیوند دادی باشه فهمیدیم😂🤦‍♂️

_V_

خخخخ😂🤣
یعنی الان از نظر دکسوپولی ای۵۰ دوربینش با G7 یکیه😂😂😂

Amir galaxy

عجب!!!
نمیدونستم گوشیم همچین کاری میکنه دمش گرم😂
😂😂😂😂✋
دکسو برای همه ما اون زمانی بی اعتبار شد که اون امتیاز های مسخره رو داد

Dr.Nazer

ولی حالا واقعا که چی؟ هر یه مدت یه بار یه گوشی‌ای چیزی تو آمریکا آتیش میگیره خبرش و همه‌جا میذارن. خب یه دستگاه بوده آتیش گرفته دیگه مگه تمام اون مدل اینطوری شدن؟ یه مدت دیگه باید شاید تیتر : “فوری🔴 فلان گوشی دست آقای جانی فلان آتش گرفت” باشیم😐🙏

Jason bourn

من فقط‌منتظر افسونگرم بیاد تبلیغ الترابوکای شیائومی برامون بکنه از برتریاش نسبت به اون مثل کیفیت بالا و امکانات بیشتر (‌مثلا)‌برامون بگه 😂

Dr.Nazer

اون ک کلا تو فضائه😂❤

afsoon

همه میدونن چی بهتره .نیازی نیست چیزی بگم .ترول نباشید

Dr.Nazer

خانم ترول اصلی خود شمایی و شما الان با بحران عدم هویت مواجه شدین؛ دکتر جانیِ ترول زاده | آدرس مطب : قزوین، خیابان سعدی، جنب مطب اورولوژی بن بست ۸۴+۱
تشریف بیارین خوشحال میشیم

Jason bourn

هان؟ نکنه میخوای بگی‌لپتابای شیائومی بهترن؟ 😂😂😂😂😂
همینو کم داشتیم دیگه لپتاب شیا بگه بهتر‌از لپتام اپله…‌خدایا امام زمان کی‌ظهور میکنه؟
البته یه جور دیگم تعبیر‌از کامنتت:
خوبه خودتم قبول داری لپتابای شیا جلو اپل‌شوخین 😂

_V_

الان که چی؟
باتریاش معیوب بوده اپل گفته اقا جان بیا ما مجانی عوض میکنیم
یارو نبرده تعمیر و نگه داشته تا اتیش بگیره بعد ماجرا درست کنه
واقعا کع

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)