حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایران خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ را در دو نسخه فول آپشن و ساده ارایه خواهد کرد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

ایران خودرو در جدیدترین اقدام خود برخی از امکانات خودرو پژو ۲۰۷ تیپ ۵ را حذف کرد و قصد دارد این خودرو را در دو مدل ساده و فول آپشن به بازار عرضه کند. در ادامه اختلاف قیمتی این دو مدل را بررسی می‌کنیم با ترنجی همراه باشید.

گروه صنعتی ایران خودرو بعد از تحریم‌های متعددی که بر روی صنعت خودرو کشور اعمال شد از سال ۹۷ به تدریج امکانات محصولات خود را کاهش داده است. از این جمله می‌توان به کاهش تعداد ایربگ‌ها، حذف رینگ آلیاژی و ترمزهای دیسکی اشاره کرد. اما شرکت ایران خودرو در جدیدترین اقدام خود برخی از امکانات خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ را حذف کرده است و تصمیم دارد این خودرو را در دو مدل ساده و فول آپشن به بازار عرضه کند.

عرضه پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در دو مدل

پژو ۲۰۶ تیپ ۵

پژو ۲۰۶ تیپ ۵

طی هفته جاری شرکت ایران خودرو تعدادی از خودروهای پژو 206 تیپ 5 را با حذف برخی از آپشن‌ها به بازار عرضه کرد که نشان می‌دهد این شرکت خودروسازی تصمیم دارد یک کلاس جدید برای این خودرو تعیین کند. کلاس جدید Peugeot 206 با نام 26818 معرفی شده است که این مدل از امکاناتی چون ترمز دیسکی عقب، دستگاه پخش USB و سنسور دنده عقب بی‌بهره است. این کلاس در حال حاضر با اختلاف قیمتی حدود 3 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود؛‌ تیپ ساده این خودرو حدود 98 میلیون تومان قیمت دارد و برای تیپ فول آپشن این خودرو نیز قیمت 101 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

یه مدت دیگه یه فرمون با آرم پژو بمون میدن با چارتا قالپاق میگن بقیش آپشنه بیاین ببرین. بعد میایم میبریم میگن برای خارج شدن از نمایندگی باید اکانت پریمیوم تهیه کنید (و این داستان ادامه دارد…😑🤦‍♂️)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)