حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیس تایم در iOS 13 بتا ۳ جهت نگاه شما را از نمایشگر به دوربین تصحیح می کند

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | iOS

این یک مشکل بزرگ است که شاید حتما به آن توجه کرده اید، وقتی در حال مکالمه تصویری یا می خواهید عکس سلفی بگیرید عموما خودتان یا افراد دیگر به جای نگاه کردن به دوربین سلفی به نمایشگر نگاه می کنند. این مشکل قرار است در فیس تایم iOS 13 بتا ۳ برطرف شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

فیس تایم در iOS 13 بتا ۳

فیس تایم در iOS 13 بتا ۳

فیس تایم در iOS 13 بتا ۳

همانطور که در تصویر بالا می بینید، تصویر سمت چپ چهره شخص بررسی کننده این ویژگی در حالت عادی و قاب دوربین دستگاه بوده و تصویر سمت راست همان شخص در نرم افزار تماس تصویری iOS 13 بتا ۳ است. در هر دو تصویر شخص به نمایشگر نگاه می کند اما در تصویر سمت راست می بینید که چشم های او به سمت دوربین سلفی آیفون نمایش داده می شود.

این ویژگی می تواند خیلی خوب باشد و در جهت ارتباط بهتر گرفتن با مخاطب ارایه شود اما در حقیقت این که یک ویرایش در تصویر خروجی وجود دارد می تواند کمی عجیب هم باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این ویژگی فیس تایم در iOS 13 بتا ۳ مناسب است؟

از نظر فنی و فناوری باید گفت که این ویرایش در لحظه ویدیویی و استریم آنلاین آن می تواند بسیار دوست داشتنی و پیشرفته باشد. در حقیقت می توان آن را یک استفاده مفید از ویژگی واقعیت افزوده دانست. نظر شما چیست؟ این ویژگی را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

اه چه جالبه🤔😐

m.b

بعد گیرم یارو یه لحظه به دوربین نگاه کنه!
اونوقت واسه طرف مقابل اینطوری میشه قضیه 🙄
😂

_V_

خخ عالی بود😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)