حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده شیائومی سی سی ۹ (Xiaomi CC9) رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 22 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

شیائومی امروز در مراسمی با معرفی برند جدید سی سی (CC) رسما از سه تلفن هوشمند تازه به نام‌های Mi CC9 و Mi CC9e و Mi CC9 Meitu Edition رونمایی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با آن ها بیشتر آشنا شویم.

شیائومی سی سی ۹ (Xiaomi CC9)

شیائومی سی سی ۹ (Xiaomi CC9)

شیائومی سی سی ۹ (Xiaomi CC9)

چند وقتی بود که خبرهایی در خصوص همکاری شیائومی با شرکت Meitu به منظور تولید سری جدیدی از تلفن‌های هوشمند به گوش می‌رسید. حدود یک هفته پیش نیز در خبری به اطلاع شما رساندیم که این شرکت می‌خواهد برند تازه‌ای به نام CC را معرفی کند. اکنون سه تلفن هوشمند جدید معرفی شده که اسم آن‌ها Mi CC9 و Mi CC9e و Mi CC9 Meitu Edition است.

هر سه تلفن مذکور دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، ۴۰۳۰ میلی آمپر باتری و دوربینی سه‌گانه دارند که از سنسورهای ۴۸ + ۸ + ۲ مگاپیگسلی تشکیل شده است. مدل عادی Mi CC9 از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰، ۶ گیگ رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی استفاده می‌کند. این گوشی نمایشگری ۶.۳۹ اینچی از نوع OLED با کیفیت +FHD دارد که زیر آن حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. این دستگاه از قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند و به جک ۳.۵ میلی متری هدفون، درگاه USB-C، درگاه مادون قرمز و NFC مجهز است.

گوشی دومی که در مراسم شیائومی از آن رونمایی شد Mi CC9e بود. این تلفن هوشمند نسبت به تلفن اول کوچک‌تر است و نمایشگری ۶ اینچی دارد. Mi CC9e از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده می‌کند اما NFC ندارد.

دستگاه آخر Mi CC9 Meitu Edition بود. شیائومی در این مراسم اعلام کرد که دوربین این موبایل توسط شرکت Meitu ساخته شده است. به‌علاوه، این گوشی دارای حالتی با استفاده از هوش مصنوعی است که می‌تواند در نور کم پرتره بگیرد. در نمونه‌هایی که توسط این شرکت در مراسم امروز نشان داده شد، تصاویر به وضوح روشن‌تر از نمونه‌های تهیه شده با آیفون XS بود.

قیمت شیائومی Mi CC9 برای مدل ۶ + ۶۴ گیگ ۲۶۲ دلار و برای مدل ۶ + ۱۲۸ گیگ ۲۹۱ دلار است. قیمت Mi CC9e برای مدل ۴ + ۶۴ گیگ از ۱۸۹ دلار آغاز شده، و برای مدل‌های ۶ + ۶۴ و ۶ + ۱۲۸ گیگ به ۲۰۳ و ۲۳۳ دلار می‌رسد. علاوه بر این، قیمت Mi CC9 Meitu Edition نیز ۳۷۸ دلار است و ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی دارد.

نظر شما درباره شیائومی سی سی ۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

ارزش خرید به نظر من پایین هست .نمایشگر اچ دی چرا .از اون طرف اسنپ۷۱۰ چرا .قیمت نسخه ویژه چرا آنقدر گران هست .با ۱۸۰ دلار میشه نوت۷ پرو خرید .با ۲۶۰ دلار میشه می ۹ اس ای و ردمی کی ۲۰ خرید .با ۳۶۰ دلار هم میشه ردمی کی۲۰ پرو و می۹ خرید .

nima.1987

فقط cc9e hd هستش

m.b

خب تو قیمت 260 دلار cc9 بجز پردازنده و دوربین واید، تو بقیه چیزا بهتر هست دیگه…
تازه طراحی این سری هم بهتره…
تنوع رنگ رو ببین:👇
http://uupload.ir/files/zbed_xiaomi-cc9-unboxing-photo-4.jpg

afsoon

دویست و شصت دلار خیلی هست براش .بقیه چیزا هم چیز خاصی ندارد که اسمش رو بیاری و فقط نسخه ویژه روش کار شده .شیائمی باید قیمت رو پنجاه دلار پایین تر میآورد .

m.b

چطور mi 9se که فقط پردازنده و دوربین وایدش از این بهتره برات ارزش خرید داره بعداً این نداره؟!
صفحه آمولد فول اچ دی با تکنولوژی HDR
حسگر زیر صفحه
دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی
یکی از بهترین و زیباترین طراحی های پشتی در میانرده ها(عکسشو قبلاً بالاتر برات فرستاده بودم)
دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی
رابط کاربری تغییر یافته(مخصوص سری cc)
چراغ اعلان و هشدار خیلی خلاقانه در گوشه سمت چپ-پایین گوشی
کمترین حاشیه پایین در شیائومی(3.6mm)
باتری 4030 میلی‌آمپر
همه این پکیج رو داره میده 260 دلار
من حتی تو خود شیائومی هم رقیبی براش پیدا نمیکنم چه برسه به بقیه برند ها و
تنها رقیبی که داره همون k20 هست…

_V_

این الان یا واقع حواسش درست به اطلاعات این گوشی نی یا اینکه داره از قصد ایراد میگیره که بگه من از برند خودمم ایراد میگیرم ترول نیستم☺

afsoon

کی۲۰ حاشیه های کمتری دارد .نسبت نمایشگر بهتره .ناچ ندارد .سخت افزار قدرتمند تره .طراحی هم زیباتره .دوربین پاپ آپ هم دارد .نمایشگرش هم اچ دی ار تن دارد همون می۹ اس ای هم دارد .رابط هم واقعا مسخره هست که بگی این بهتره تا میو .سلفی هم به عدد نیست خروجی مهمه .

m.b

خخخ
باشه باشه تو راست میگی همشیره…
خصوصا HDR10 رو…😂

یاد گرفتی؟
از یه جایی بیشتر چرت و پرت گفت دیگه باید ول کنی تو حال خودش باشه…

_V_

اره یاد گرفتم😅
ولی سخته عمل بهش

نیما عرفانی

سلام و عرض ادب
🙄دو-سه روز نبودم الان احساس غریبی میکنم 😑⁦🤦‍♂️⁩
اون ۲ تا کامنتی که در پست مربوط به ردمی k20 و و بحثی که درمورد امتیاز باتری جی اس ام آرنا داشتیم ، فرستادی دیدم. خواستم همون جا جواب بدم گفتم دیگه چندتا پست ازش گذاشته و شاید نبینی ، دیگه گفتم اینجا پاسخ بدم هرچند که تصمیم نداشتم دیگه بحثو ادامه بدم چون هرچی نیاز بود گفتم اما فقط به دلیل اینکه اسم مصیب رو پیش کشیدی و از تمسخرش نسبت به حرف من دال بر بحث تایزن و اندروید وام گرفتی دیگه مجبور شدم جواب بدم . دقیقاً چه انگیزه ای داشتی که دلت رو به ایراد گرفتن مصیب از اون کامنتِ من خوش کردی مصطفی ؟!! نه جداً تعجب کردم که توهم باورت شده که مصیب بعد از مدت زمان طولانی یکدفعه سروکلش پیدا شد و اومد اول بسم اللّه از کامنت من ایراد گرفت و دوباره غیبش زد!!! فکر می‌کنی این رفتارا از هرکسی سربزنه عادیه؟؟ علی ای حال بهتون حق میدم چون خودم در توضیحات اون شبی که ارائه دادم کم کاری کردم و بیشتر وقت نذاشتم که درمورد تایزن توضیح بدم به همین جهت سوء برداشت شد وگرنه همون شب مجدداً جواب تمسخرآمیز مصیب رو دادم ، نمیدونم دیدی یا نه هرچند که بالاخره بعد از گذاشتن اون همه کامنت طبیعیه که یه جاهایی آدم تمرکزش رو از دست بده و اونطور که باید و شاید نتونه در رسوندن مفهوم و متقاعد کردن طرف مقابل موفق عمل کنه .
حالا برام جالبه اسم کسی رو به میون اوردی که خودش قبلاً از هر ۱۰ تا کامنتش ، حداقل ۷ تاش اشتباه داشت و حرفاش رنگ و بوی تعصب میداد و در صحبت هاش پر از واژه ها و الفاظ رکیک به کار می‌رفت, اینارو که یادت نرفته؟!!! و یه مدت هم اکانتش مسدود شد ، بعد دلت رو خوش کردی که یه همچین آدمی اومده از من ایراد گرفته؟؟!!!  وگرنه همین جنابی که شما اسمشو به میون اوردی، چندبار در بحث هایی که خودتم باهاش داشتی ازت ایراد گرفت؟؟؟ اون موقع زیربار حرفاش می‌رفتی ؟؟؟ معلومه که نه!  اینارو گفتم که بدونی بهتر بود حرف خودمون رو می‌زدیم و اسمی از دیگران به میون نمیاوردی, اونم کی؟؟مصیب!!👏
خب این از این موضوع که امیدوارم دیگه همینجا پروندش بسته بشه.
حالا میرسیم به بحث خودمون . داداش من خودمو میزنم به اون راه؟؟من سختمه که قبول کنم اشتباه کردم؟؟؟ من اگه پذیرفتن اشتباه رو عیب و عار میدونستم که نمیومدم آخرِ اولین کامنتم بگم هرجا اشتباه گفتم دوستان میتونن تصحیح کنن که.  دیگه از این بالاتر داریم ؟؟؟ که یک هم وطنی به اسم کاربریِ Jason bourn که خودش فن سامسونگه و إس ۱۰ پلاس هم داره اومد زیر کامنت آخرِ من و بالای کامنت آخرِ خودت گفت که حق با من بوده که سامسونگ فیلم برداری سوپر اسلوموشن ۱۰۸۰p نداره و اشتباه خودشو پذیرفت.
(Jason bourn
ترنجِ خیلی رسیده
جولای 2, 2019 در 10:16 ق.ظ
1   0
@نیما
اره حق باهاته الان چک کردم نداره 1080p فقط 720p و ۰.۴ ثانیه هست الان و ۰.۸‌ثانیه که ۴۸۰ فریمه
حالا که نوت ۹ ۰.۴ ثانیه نرخ فیلم برداریش ۴۸۰ فریم بود و ۹۶۰‌فریم همون ۰.۲ ثانیه
ولی خوب dram اختصاصی داره که تا جایی که میدونم نه پرچمدارای شیائومی نه هواوی این قابلیتو ندارن و نرم افزارین و ۹۶۰ فریم واقعی نیستن حالا شیا رو ۱۰۰ درصد مطمئن نیستم ولی هواوی رو مشخصه اصلا نرم افزاری بودنش)
خط آخرشو تکذیب می‌کنم چون همونطور که قبلاً دربارش توضیح دادم ، فیلم برداری ۹۶۰ فریم ۷۲۰p، رو پرچمدارهایی که این قابلیت رو دارن سخت افزاری هست و نرم افزاری نیست چون اون حافظه ی بایر و DRAM مجزا برای اجرای ۷۲۰p رو دارن ، مجدداً تأکید می‌کنم رو کیفیت ۷۲۰p نه ۱۰۸۰p, چرا که فقط سونی ۹۶۰ فریم و کیفیت ۱۰۸۰p واقعی و سخت افزاری داره و اینکه شیائومی اومده این قابلیت رو به صورت نرم افزاری اونم نه فقط برا پرچمدار بلکه رو میان رده هم اینو اضافه کرده👏😑 جواب منو ندادی که بدون اینکه حافظه ی بایر دوبرابری رو داشته باشه چطور اومده فقط نرم افزاری اون ۲ برابر ظرفیتی که کیفیت ۱۰۸۰ نسبت به کیفیت ۷۲۰ داره, همزمان بتونه در حین فیلم برداری کنترلش کنه و در عین حال همزمان داده هارو داخل حافظه ی موقت ذخیره کنه و اطلاعات رو بفرسته برای پردازنده مرکزی که تصاویر رو پردازش کنه؟؟؟ این قضیه مستقیماً مربوط به مبحث طراحی الگوریتم ها و معماری کامپیوتر میشه، یعنی برای اینکه در حین فیلم برداری با سرعت ۹۶۰ فریم فرآیند ذخیره و پردازش تصویر مختل نشه نیاز به حافظه ی جداگانه و اختصاصی که به اصطلاح بهش میگن on chip و روی بُرد سنسور اصلی قرار میگیره و نسبت به حافظه ی بایر مورد استفاده برای کیفیت ۹۶۰ فریم و ۷۲۰p نیاز به ۲ و حتی ۳ برابر ظرفیت حافظه ی بیشتری داره . حالا اینکه چطور شیائومی اومده این همه سناریو و فرآیند پیچیده رو در قالب صرفاً یک ارتقاء نرم افزاری پیاده سازی کرده خودش کلی جای مباهات داره!!!. 
*****************
(Jason bourn
ترنجِ خیلی رسیده
جولای 2, 2019 در 10:21 ق.ظ
1   0
.b
الان چک کردم اره رزلوشن 720p هست و ۰.۴‌ثانیه ۹۶۰ فریم و ۰.۸ ثانیه ۴۸۰ فریم
ببخشید حواسم نبود)
بعد برعکس ایشون، تو باز میای بعد از اون همه توضیحاتی که دادم مجدداً رو حرفت پافشاری می‌کنی و تو کامنت آخر میگی سامسونگ سوپر اسلو ۱۰۸۰p داره؟!!!😂 جالب ترش اینجاست که جوری هم وانمود می‌کنی که انگار من اشتباه کردم و تو درست گفتی و توپ رو میندازی تو زمین من.👏⁦👏
حتی برات لینک فرستادم و مفصل و علمی درباره ی سناریو و ماهیت اون قابلیت توضیح دادم که قضیه چیه با این وجود تو داری فلسفی جوابمو میدی و هنوزم اعتقاد داری که قابلیت نرم افزاری از فرآیند سخت افزاریش عملکرد بهتری داره!!! دیگه من چرا باید بیشتر از این خودمو خسته کنم و وقت و انرژی مضاعف صرف کنم که شاید متقاعد بشی یا نشی؟؟ بعد میای میگی هرجا صحبت از نوآوری های شیائومی بوده من اومدم گفتم بقیه میتونستن زودتر ارائه کنن؟؟ اینو گفتی در جهت طفره رفتنِ خودت وگرنه من هیچ وقت نسبت به هیچ برندی طرز نگاه یک بعدی و یک طرفه نداشتم و ندارم و همیشه در خصوص هر برندی هرجا که نیاز بوده هم انتقادشو کردم هم تعریفشو پس یعنی تو داری به من وصله میچسبونی برادر نه من .
اینم از این موضوع که بازم امیدوارم پروندش همینجا بسته بشه که فکر نکنم .🙇⁦⁦🤷‍♂️⁩
و درنهایت می پردازم به موضوع امتیازدهی باتریِ جی اس ام آرنا که باز اومدی حرکتشون رو با ایراد گرفتن از فرکانس کلاک cpu و ساختار لیتوگرافی کایرین ۹۸۰ و تفاوت مصرف انرژی  پنل BOE  و سامسونگ و حسگر اثر انگشت میت ۲۰ پرو توجیه کردی. برادر شما یه لینک فقط یه لینک از یه منبع معتبر برا من بیار که گفته باشه چیپست کایرین ۹۸۰, ۷نانومتری از اگزینوس ۹۸۱۰ و اسنپدراگون ۸۴۵, ۱۰ نانومتری مصرفش بیشتره دیگه من خداشاهده اینجا کامنت نمیذارم و دلیت اکانت میکنم چون اگه دلیل این اختلاف به این موضوع مربوط میشد پس من هم میتونم مجدداً امتیاز پی ۳۰ پرو بیارم وسط که همین چیپست رو اون گوشی هم سواره و ظرفیت باتری یکسانی هم با میت ۲۰ پرو داره و امتیازش شده ۱۰۰ ساعت(اینم باید بگم که بحث من سر امتیاز باتری با مصرف ترکیبیه نه ریل لایف که باز بری سراغ اون قضیه) , پس با این اثبات نتیجه میگیریم خودت حرفای خودت رو نقض می‌کنی و فقط داری این وسط جی اس ام آرنارو توجیه می‌کنی و خودت داری از پذیرفتن حقیقت طفره میری.حالا اگه همین ابهامات به جای هواوی درخصوص شیائومی صادق بود، اون موقع دیگه خودت جی اس ام آرنارو قبول نداشتی و ازش ایراد می‌گرفتی !!! . اینم چشم پوشی میکنم که افزایش ظرفیت ۲۰۰ میلی آمپری باتریِ میت ۲۰ پرو نسبت به نوت ۹ رو نادیده گرفتی به جاش چسبیدی به تراکم پیکسلی بیشترِ میت ۲۰ پرو .
اصلاً سؤالاتی که بعدش چندبار ازت پرسیدم متوجه شدی ؟ میگم مگه این جور نحوه ی امتیازدهی جی اس ام آرنا فقط محدود به میت ۲۰ پرو میشه که توجیه پذیر باشه؟؟؟ اونو بتونی بهونه کنی ، اینارو چی میگی ؟؟؟ إس ۱۰ پلاس که همه چیش از نوت ۹ جدیدتره و پنلش ساخت خودِ سامسونگه و بهینه تره ، پردازنده و لیتوگرافیش جدیدتر و کم مصرف ترِ، حجم باتریش هم که ۱۰۰ میلی آمپر از نوت ۹ بیشتره . پس چرا ۶ امتیاز إس ۱۰ پلاس کمتر اورد؟؟؟! برا این چه توجیهی داری؟! آهان نکنه میخوای بگی حسگر اثر انگشت اس ۱۰ پلاس مصرفش بالاست یا بخوای بگی إس ۱۰ پلاس نمایشگرش چندتا پیکسل بیشتر داره و پانچ هولش داستان شده واسش یا حتی میتونی بگی جی اس ام آرنا نسخه ی اسنپدراگون نوت ۹ رو بررسی کرده و نسخه ی اگزینوس اس ۱۰ پلاس 😂. حالا دیگه خدامیدونه برای اختلاف ۱ ساعتیِ میت ۲۰ با صفحه نمایش LCD و إس ۱۰ پلاس،  که میت ۲۰ بالاتر شده چه توجیهی داری؟😂🙌
به حرفای خودت دقت کن بعد کلاهتو قاضی کن ببین حرفای من خنده دار ترِ یا حرفای خودت؟!! نه جدی خودت انصافاً قضاوت کن دیگه.برادر یا از این لب بوم میفتی یا از اون لب بوم!! اینکه نشد عدالت و منطق رفیق.
دیگه حرفی نیست

و من اللّه توفیق

_V_

پشمام چه کامنتی 😐

MohammadFarhaadi

نمایشگر کدومش اچ دیه؟اینکه زده fhd+

m.b

cc9e صفحش آمولد hd هست…

✔ TVKade

این سریو فکر میکنم شیائومی با محور دوربین سلفی برای رقابت با اپوو و ویوو معرفی کرد. شاید نسخه گلوبال این سری با اندروید وان یعنی سری Mi A3 طرفدار داشته باشه ولی شخصا این سریو جالب نمیدونم.
vivo هم نامردی نکرد با رونمایی این سری، امروز گوشی vivo Z1 Pro با باتری 5000، پردازنده اسنپ 712، سلفی 32 و طراحی پانچ هول با قیمت کمتر از CC9 معرفی کرد. :لول اگرچه گوشی CC9 پکیج کاملتریه ولی بازم فکر میکنم اکثر چینی و هندیا Z1 Pro رو ترجیح بدن.
5 ماه پیش گفتم شیائومی باید گوشی های میان رده با باتری 5000 هم معرفی کنه وگرنه از رقبا عقب میفته ولی هنوز هیچ خبری از این کمپانی نیست:
https://toranji.ir/?p=1045555/#comment-126425

m.b

لنوو فقط باتری و پردازندش از این بهتر بود…
وگرنه اصلاً به پای cc9 نمیرسه…
پورت منقرض شده microusb برای من یکی کافیه تا اون گوشی رو نخرم…
تازه دوربین اصلیشم به پای این گوشی نمیرسه…
صفحش هم ips بود…
حسگر انگشتشم پشت گوشی بود…
معلوم نیست محافظتشم چیه اصلاً…
در حالی که cc9 هم پشت و هم جلو gg5 هست…
تازه با نسخه پایه 4-64 تونسته با اینهمه مورد، قیمتش رو برسونه به cc9 که با مشخصات 6-64 تازه شروع میشه…
(یه نکته هم بگم، اینکه این گوشی ها هر دو مال بازار چین هستن فعلاً و معلوم نیست بیان برای بازار جهانی یا نه)

✔ TVKade

پردازنده، باتری و قیمت به این مواردی که میگی ارجحیت داره که ویوو بهتر عمل کرده بقیه موارد سلیقه ایه. اتفاقاخیلیا LCD رو به امولد ترجیح میدن. نوع پورت یو اس بی در بازار هند و چین اهمیتی نداره. Z1 pro توی هند معرفی شده.

m.b

آخه اگه به قیمت پایین آوردن باشه شیائومی راحت میتونه با این مشخصات یه گوشی 220 دلاری بسازه…
اونم تازه لنوو با حذف برخی پارامتر های کیفیت اینکار رو کرده…
مثل حذف گوریلا گلس خوب…
یا حذف پورت تایپ c که جدیدتره…
یا حذف همون صفحه نمایش آمولد…
به هر حال آمولد HDR با فاصله از ips ها چه در مصرف باتری و چه کیفیت بهتره…
پردازنده ها هم همچین متفاوت نیستن(حتی هسته گرافیکیشون یکیه…)
همین الان mi 9se و mi 8se تو آنتوتو فقط یک گوشی بینشون فاصله هست…
تازه گفتم که در حقیقت لنوو نسخه پایش از cc9 ضعیف تره و رمش 4 گیگ هست و این اختلاف قیمت پایه یه دلیلش همینه…
اون قیمتی که همه جا میبینید قیمت نسخه پایه که 4-64 هست که نمیشه با 6-64 cc9 مقایسه کرد…
شرط میبندم اگه این گوشی رو دستت بگیری و cc9 رو قطعاً cc9 رو انتخاب میکنی چون شیائومی خیلی بیشتر به جزئیات دقت میکنه تا لنوو…
مثلاً همین الان بازه صفحه نمایش cc9 با اینکه صفحش کوچک تره، ولی بیشتر از لنوو هست…
شیائومی علاوه بر جلو توی پشت گوشی هم محافظت گوریلا گلس گذاشته اونم نسخه 5…
(بعضی شرکتای اسمشو نبر واسه جلو دارن 3 استفاده میکنن چه برسه به پشت…🤦‍♂️)
مطمئناً کیفیت بدنه خیلی بهتری هم خواهد داشت…
البته مردم چین و هند بقول تو شاید لنوو رو بیشتر بخرن، چون دنبال مشخصات سرراست و دهن‌پر کن بیشتر هستن و به جزئیات و حتی کلیاتی که فقط با گرفتن گوشی آدم متوجه میشه و قبل خرید باید حدودی متوجهشون بود، توجه نمیکنن زیاد…
دیشب داشتم یه خبری میخوندم که از تعجب شاخ در آوردم…
50 درصد کسایی که تو آمریکا آیفون دارن، نمیدونن مدل آیفونی که دستشونه چیه!🤦‍♂️🤦‍♂️
حالا تو فکر کن امثال اینا همه جا هستن دیگه و اینا قراره فرق کیفیت آمولد HDR رو با ips بفهمن…🤦‍♂️😂

✔ TVKade

همونطور که در کامنت اولم گفتم گوشی CC9 پکیج کاملتریه ولی این گوشیا همرده نیستن که شما مقایسه میکنید. گوشی vivo Z1 Pro از هفته بعد با قیمت 15000 روپیه توی هند برای خرید در دسترسه:
https://www.flipkart.com/vivo-z1-pro-coming-soon-1907-3502-store
که مشابه این قیمت در گوشیای شیائومی ردمی نوت 7 پرو هست. در واقع شما باید این دو گوشی رو با هم مقایسه کنید.
همونطور که 5 ماه پیش هشدار دادم شیائومی باید تا الان گوشی با باتری 5000 ارائه میکرد ولی تا به الان به این مهم توجه نکرده و اگر فروشش کم بشه کاملا حقشه و رقبا کاملا به این موضوع اگاه هستن و دارن خیلی خوب عمل میکنن و اگر سهمی از بازار شیائومی رو بگیرن کاملا حقشونه.

Amir galaxy

اینو راست میگه دیدم کسایی که نمی دونن پردازنده گوشیشون چیه اما چون باتریش 5000 بود خریدن…فک کنم m30 بود

_V_

با عرض پوزش از اول تا اخر این بحث اشتباها هی گفتید لنوو 😅
مگه ویوو نیست

CAT

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣✊✊😂😂😂😂😂😂✊

CAT

لطفا دوازده سی سی بتامتازون تزریق کنید😁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)