حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فناوری Fast Share توسط گوگل معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

گوگل به تازگی در سیستم عامل جدید خود یعنی اندروید ۱۰ (Android 10) از تکنولوژی جدیدی به نام Fast Share رونمایی کرده که این تکنولوژی با سرعتی بالا به اشتراک گذاری و تبادل اطلاعات خواهد پرداخت. در گذشته قابلیت Android Beam با همین عملکرد ارائه شده بود اما ظاهرا گوگل قصد دارد تا جایگزینی برای سرویس قبلی خود پیدا کند در ادامه به معرفی تکنولوژی Fast Share خواهیم پرداخت، با ترنجی همراه باشید.

فناوری Fast Share در اندروید

بر اساس گزارش ها این قابلیت جدید معرفی شده شباهتی زیادی به Airdrops اپل دارد و ظاهرا با سیستمی قدرتمند و با سرعت بالا ارائه شده است. این قابلیت امکان به اشتراک گذاری تصاویر، ویدیوها و تمامی فایل ها در گوشی هوشمندتان خواهد داد و به اینترنت هم نیازی نخواهد داشت. قابلیت ذکر شده یعنی Fast Share در اندروید Q ارائه خواهد شد و در بخش منوی اشتراک گذاری در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین امکان دسترسی به این قابلیت از بخش Settingsنیز وجود خواهد داشت.

عملکرد این قابلیت به این صورت است که شما Fast Share را روشن می کنید و نزدیک ترین گیرنده را شناسایی می کنید تا برایش فایل های مورد را ارسال نمایید. البته شایان ذکر است که امکان اشتراک گذاری با دستگاه های اندروید، iOS، ساعت های هوشمند یا حتی کروم بوک ها نیز وجود دارد و با سرعت بالایی اطلاعات را به اشتراک خواهد گذاشت. این قابلیت فعلا به صورت آزمایشی ارائه شده اما قطعا در نسخه نهایی اندروید Q در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. البته احتمالا این سرویس برای نسخه های قدیمی تر اندروید نیز قابل استفاده خواهد بود.

شما از چه سیستمی برای انتقال فایل روی موبایل خود استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)