حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی سی سی ۹ آبی را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | شیائومی

علی‌رغم آن که مدت زمان زیادی تا معرفی رسمی شیائومی Mi CC9e باقی نمانده، اما به‌تازگی در گزارشی اعلام شده که این دستگاه احتمالا چه رنگ‌ها و مدل‌هایی خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شیائومی سی سی ۹ آبی را ببینید.

شیائومی سی سی ۹ آبی

شیائومی سی سی ۹ آبی

شیائومی به زودی قرار است در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) تلفن هوشمند جدیدی با تمرکز بر دوربین سلفی به نام Mi CC9 معرفی کند. گزارشات متعددی حاکی از آن است که در این تاریخ احتمالا دستگاه دیگری با مشخصات ضعیف‌تر به نام Mi CC9e نیز معرفی خواهد شد. اکنون شایعات جدیدی در خصوص این دستگاه منتشر شده که در ادامه مطلب آن‌ها را به اطلاع شما خواهیم رساند.

به گزارش وبسایت MySmartPrice، شیائومی Mi CC9e در سه رنگ سفید، سیاره آبی و شاهزاده شب معرفی می‌شود. این دستگاه در چهار مدل با ظرفیت‌های ۴ + ۶۴ گیگ، ۴ + ۱۲۸ گیگ، ۶ + ۶۴ گیگ و ۶ + ۱۲۸ گیگ به بازار می‌آید. این وبسایت اطلاعات دیگری در خصوص سایر مشخصات این دستگاه‌ها یا قیمت آن‌ها منتشر نکرده است.

با این حال، طبق گمانه‌زنی‌های قبلی Mi CC9e نمایشگری ۵.۹۷ اینچی از نوع AMOLED با کیفیت +FHD خواهد داشت که رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است. این نمایشگر محافظ گوریلا گلس ۵ دارد، از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای استفاده می‌کند و در قسمت بالایی خود ناچی قطره‌ای دارد که میزبان دوربینی ۳۲ مگاپیکسلی است.

در قاب پشتی دستگاه دوربینی سه‌گانه با چینش عمودی قرار می‌گیرد که شامل سنسورهای ۴۸ + ۸ + ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. رابط کاربری Mi CC9e همان MIUI 10 است که بر اساس اندروید ۹ پای ساخته شده، و حالا به طور اختصاصی برای برند CC سفارشی شده است.

گفته می‌شود که Mi CC9e از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ کوآلکام استفاده می‌کند و ۳۵۰۰ میلی آمپر باتری دارد که از قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌هایی که احتمالا در این دستگاه قرار داده شده می‌توان به درگاه مادون قرمز اشاره کرد.

تا پیش از امروز نمی‌دانستیم که Mi CC9e نسخه‌ای با رم و حافظه داخلی ۴ + ۶۴ گیگی دارد، با این حال تخمین زده می‌شد که قیمت محصولات این سری از حدود ۲۳۰ دلار آغاز شود. با توجه به این که مدت زمان زیادی تا معرفی رسمی این دستگاه‌ها باقی نمانده بهتر است اطلاعات موجود در این مطلب را با قطعیت در نظر نگیرید و منتظر رونمایی رسمی بمانید.

نظر شما درباره رنگ شیائومی سی سی ۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

خیلی خوبه .اما صرفا اگر قیمتش ۲۳۰ دلار باشه بهتر است که ۴۰ دلار بزاری روش ردمی کی ۲۰ بخری یا ۲۰ دلار بزاری روش می ۹ اس ای .اگر سخت افزار اسنپ۷۱۲ یا ۷۳۰ می‌گذاشت و نمایشگر بالاتر از ۶.۳ اینچ میشد و قیمت هم سی دلار گران تر خیلی بهتر میشد .هرچند این سری دوربین محور هست و مانوری هم روی طراحی دارد .

mehrdad_ma

آخرین خبر امروز که خواندم
اسنپ سری ۷xx هست حالا یا 712 یا ۷۳۰

دوربین هاشم ۴۸+۱۳+۸ هست
باتریش هم ۳۹۶۰ میلی آمپر بود

سلفیش هم ۳۲ مگه

اگه طبق آخرین خبر منتشر شده در نظر بگیریم خیلی از mi9 se بهتره
گویا اسپیکر استریو و جک هدفون هم داره

_V_

اون حالت رنگ پشتش خیلی جذابه(البته ریلمی هم اینجوری گوش داشت)

m.b

بررسی mi 9t تو gsmarena اومد …
واقعاً که گوشی فوق‌العاده ای هست…
فقط صد حیف که کمی برای دستم بزرگه وگرنه تصمیم خریدشو داشتم…
دوربینش واقعاً فوق‌العاده درخشید نسبت به قیمت 300-370 دلاریش…
امتیاز باتریش هم 100 شد که فوق العاده هست و یک روز کامل رو جواب میده…
از صفحه بدون زائده و تمام صفحش تعریف کرد و انقدر پنلش خوب بود که گفت احتمالاً همون پنل میکس 3 هست…
حیف حیف و حیف که تولید کننده ها همه رفتن سمت گوشی های بزرگ و جای گوشی هایی در اندازه s7 خیلی خالیه…
تو سامسونگ که فقط s10e هست…
تو شیائومی فقط mi 9se و احتمالاً cc9e …
تو هوآوی هم همچین شبه پرچمدار های خوشدستی داریم؟

_V_

https://www.instagram.com/p/BzQSXaZH3Fn/?igshid=11fik1ar4zm0v
روسیه اماده تحویل اس۴۰۰

afsoon

ایران دیگه واقعا به اس۴۰۰ نیازی ندارد .سطح پدافندی گسترده ای دارد و پیشرفت بزرگی آنقدر بزرگ که راحت میشه اونو با پاتریوت و اس های روس مقایسه کرد .ایران هیچ درخواستی به روسیه برای خرید پدافند دفاعی اس۴۰۰ نداده و روسیه خودش این پیشنهاد رو داده .

The Destroyer

ساندیس خور

afsoon

وات د فازززز؟ کور بودی که با پدافند سوم خرداد گران ترین پیشرفته ترین و رادار گریز ترین پهباد دنیا چیزی که سطح راداریش نزدیک صفر هست و خیلی پیشرفته تر از جنگنده های مثل اف۳۵ و اف۲۲ و خیلیم گران تر رو رهگیری و منهدم کردن؟وقتی پدافند های ایرانی آنقدر خوب هستن چه نیازی به خرید پدافند خارجی هست؟ وطن فروشی نکن نفرت انگیز

_V_

ببین!وطن فروش وطن فروش انقدر نکن!جنگ بشه من خودم از کساییم که دکممو میزنم میرم جبهه،اما شما چی؟شما فکر کنم فرار کنی چین!(😅)
با این اوضاع شخمی مردم باید برن کشورای دیگه اگرم نمیتونن مثل امثال من منتظر باشن یه جنگی بشه برن اونجا بجنگن احتمال زیاد یه شربت شهادتم بخوریم!(هرچند که قبلش چنتا شربت هلاکتم به دشمنامون میدیم)

حالا بریم سر سرنگونی پهپاد!
یعنی شما فکر نمیکنی ممکنه امریکا ممکنه عمدی تو کارش باشه؟
میدونی که این خبر مث چی همه جا پخش شد و البته طبق معمول عربای پشم ریخته دوباره پشماشون ریخت همزمانم که ترامپ گفت دیگه خودتون از خلیج فارس دفاع کنید ما اینهمه سال مجانی کردیم!
الان ترکیب این دوتا اتفاق میشه اینکه اونا بترسن و بیان از امریکا اویزون شن،انقدری بهش پول میدن که این پهپاد مث شوخیه براش

از طرف دیگه هم میتونه با رد کردن اینکه تو مرز ایران بوده باز علیه ایران مسئله درست کنه
واقعا متعجب میشم از اینهمه داستان!

afsoon

ببین آقای واعظ اگر اشتباه نگفته باشم اسمت رو .آمریکا چرا باید گرون ترین شی پرنده اش رو که حاصل بیست سال تکنولوژی و ملیارد ها دلار سرمایه گذاری هست طعمه کند؟ آمریکا دشمنان بسیار خطرناک تری از ایران هم دارد مثل چین و روسیه .چرا باید رسوای خودش کنه مقابل اینها و طوری وانمود کند که تسلیحاتش ناکارآمد هست؟ چرا پهباد یمنی می‌تونه با وجود صد ها پدافند پاتریوت هفتصد کیلومتر داخل خاک عربستان بره و عملیات انجام بده .؟ از این که امریکا داره میدوشه عرب ها رو هیشکی شک ندارد اما زدن همچنین پهبادی کار ساده ای نیست چون طراحی شده برای رادار گریزی .دکمه ای ندارد که بزنی بعد رویت بشه توسط دشمن که 😂🤣آفرین بهت که در زمان جنگ واسه کشورت میجنگی .منم هر چی توان دارم رو انجام میدم شاید نتونم بیام مستقیم بجنگم اما پدر دارم داداش دارم .در هر صورت ایران با رهگیری چنین پهبادی و منهدم کردنش کاری کرد که ترامپ به لرزه بیفته و تمام معادلات بهم بریزه .لب کلام اینه که ابرقدرت برتر دنیا ترسید .اینو من نمیگم تمام خبرگذاری ها کارشناسان نظامی میگن .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)