حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات اینستاگرام به بخش اکسپلور هم می آیند

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

به استناد اخبار جدید، به نظر می رسد تبلیغات اینستاگرام در حال ورود به مرحله جدیدی هستند و قرار است در صفحه اکسپلور نیز نمایش داده شوند. تبلیغات اینستاگرام به بخش اکسپلور هم می آیند و در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

تبلیغات اکسپلور اینستاگرام

تبلیغات اکسپلور اینستاگرام

تبلیغات اکسپلور اینستاگرام

ظاهرا تبلیغات در اینستاگرام در حال ورود به مرحله جدیدی هستند. این شبکه اجتماعی به تازگی اعلام کرده تبلیغات آن به زودی به صفحه اکسپلور که کاربران از طریق آن مطالب تازه مرتبط با علایق خود را مشاهده می کنند نیز راه خواهد یافت. تبلیغات قرار نیست در خود صفحه اکسپلور ظاهر شوند، اما کاربر زمانی که روی پستی کلیک کرده و مشغول گشت و گذار می شود، با این تبلیغات مواجه خواهد شد.

این تبلیغات در قالب عکس و ویدیو خواهند بود و اولین تبلیغ که در قالب IGTV است، امروز به صورت زنده منتشر خواهد شد. تیم اینستاگرام طی هفته های آینده شرکای خود را با هدف تبلیغ در صفحه اکسپلور انتخاب خواهد کرد و این ویژگی طی ماه های آینده برای همه فعال خواهد شد.

Susan Buckner Rose، مدیر بازاریابی کسب و کار و محصولات طی مصاحبه ای با The Verge گفت:

صفحه اکسپلور جایی است که افراد برای گشت و گذار بیشتر و اکتشاف از آن استفاده می کنند و همین نکته آن را به یکی از عرصه های مناسب تبلیغات تبدیل می کند.

او صفحه اکسپلور را جایی دانست که بیشترین پذیرش تبلیغات ممکن است در آن رخ دهد، زیرا افراد در آن به دنبال یافتن صفحات یا افراد جدیدی هستند که آن ها را دنبال نمی کنند. یکی دیگر از نکات درباره تبلیغات اینستاگرام در صفحه اکسپلور آن است که اعضای تیم تبلیغاتی، هنوز اعلام نکرده اند که چرا این تبلیغات قرار نیست در خود صفحه به طور مستقیم ظاهر شوند.

اگرچه افراد از صفحه اکسپلور برای یافتن صفحات جدید مطابق سلیقه خود استفاده می کنند، با این حال ممکن است علاقه چندانی به دیدن تبلیغات بیشتر نداشته باشند. اینستاگرام اکنون نیز در استوری ها و صفحه فید به تبلیغات می پردازد، بنابراین ایده وارد کردن تبلیغات به صفحه اکسپلور ممکن است با شکست مواجه شود.

با این همه، اینستاگرام نیاز به تبلیغات دارد و اگر تبلیغ کندگان جدیدی به اینستاگرام و فیسبوک وارد شوند، اینستاگرام چاره ای به جز استفاده از عرصه های جدید برای تبلیغات نخواهد داشت. علاوه بر این، کاربران اینستاگرام هزینه ای برای استفاده از این برنامه پرداخت نمی کنند، بنابراین دیدن تعدادی تبلیغ در روز ممکن است معادل با پرداخت همین هزینه باشد.

نظر شما درباره تبلیغات اینستاگرام چیست؟ برای شما نمایش داده می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

https://www.gsmarena.com/huawei_claims_2017_flagships_will_get_android_q-news-37811.php
جناب عطایی گویا هواوی لیست گوشی های دریافت کننده android q رو بیشتر کرده.

Amin B3DA

خرشون ع پل گذشت 🤦‍♂️
عین اینجا شده یهو پر تبلیغ 😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)